Inventory number IRN Number of state registration
0322РК01275 AP15473403-KC-22 0122РК00849
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 0
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 2391072 AP15473403
Name of work
Методические основы формирования картографической компетентности будущих учителей географии
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Бейкитова Альбина Нурахмятовна
0
0
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая"
Abbreviated name of the service recipient НАО "КазНПУ им.Абая"
Abstract

учебный процесс формирования картографической компетентности в подготовке будущих учителей географии

болашақ география пәні мұғалімдерін даярлауда картографиялық құзыреттілігін қалыптастырудағы оқу үдерісі

Анализ отечественных и зарубежных работ по формированию картографической компетентности будущих учителей географии

Болашақ география пәні мұғалімдерінің картографиялық құзыреттілігін қалыптастыру бағытындағы отандық және шетелдік еңбектерге талдау жасау

При выполнении проектных работ широко использовались теоретические методы, в том числе методы анализа и синтеза, обобщения и сравнения.

Жобаны жұмыстарын орындау барысында теориялық әдістер, соның ішінде талдау мен синтездеу, қорытындылау мен салыстыру әдістері кеңінен қолданылды.

1. На основе анализа исследовательских работ казахстанских педагогов-ученых исследована важность изучения картографического материала при подготовке учителей географии; 2. Проанализированы теоретические основы картографической подготовки и формирования компетентности учителей географии российских ученых-исследователей, собраны материалы; 3. Проведены анализы работ зарубежных ученых по уровню сформированности картографической грамотности будущих учителей географии и собраны материалы. Новизна: определены теоретические, методологические и методические подходы к формированию картографической компетентности будущих учителей географии.

1. Қазақстандық педагог ғалымдардың зерттеу жұмыстарын талдау негізінде география пәні мұғалімдерін даярлауда картографиялық материалдарды оқып үйренудің маңыздылығы зерттелді; 2. Ресейлік зерттеуші ғалымдардың география пәні мұғалімдерін картографиялық даярлау мен құзыреттілікті қалыптастырудың теориялық негіздеріне талдау жасалды, материалдар жинақталды; 3. Шетелдік ғалымдардың болашақ география пәні мұғалімдерінің картографиялық сауаттылықты қалыптастыру деңгейі бойынша жасалған жұмыстарына талдаулар жүргізілді және материалдар жинақталды. Жаңашылдығы: болашақ география пәні мұғалімдерінің картографиялық құзыреттілігін қалыптастырудың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік жолдары айқындалды.

Разработка научно-технической, конструкторской документации не планировалась.

Ғылыми-техникалық, конструкторлық құжаттаманы әзірлеу жоспарланған жоқ.

Внедрение результатов за отчетный период не предусмотрено.

Есеп беру кезеңінде нәтижелерді ендіру қарастырылмаған.

Результаты исследования являются критериями в определении уровня картографической грамотности и компетентности будущих учителей географии в ходе реализации географических образовательных и педагогических задач, а также будут способствовать развитию профессиональной компетентности. Подготовка качественных школьных учителей географии способствует воспитанию образованных граждан, обладающих географическим мышлением, осуществляющих экономический подъем Казахстана в будущем. Становление картографически компетентным специалистом создает основу для эффективного преподавания географии, формирования географической культуры обучающихся.

Зерттеу нәтижелері географиялық білім беру және педагогикалық міндеттерді жүзеге асыру барысында болашақ география пәні мұғалімдерінің картографиялық сауаттылығы деңгейі мен құзыреттілігін анықтаудағы өлшемдер болып табылады, сондай-ақ кәсіби құзыреттілігін дамытуға ықпал ететін болады. География пәнінен сапалы мектеп мұғалімдерінің даярлануы болашақта Қазақстанның экономикалық өрлеуін жүзеге асыратын, географиялық ойлау қабілетіне ие білімді азаматтарды тәрбиелеуге ықпал етеді. Картографиялық құзыретті маман болу арқылы география пәнін тиімді оқытуға, білім алушылардың географиялық мәдениетін қалыптастыруға негіз жасайды.

специалисты системы педагогического высшего образования, научно-педагогические кадры, учителя средней общеобразовательной школы.

педагогикалық жоғары білім беру жүйесінің мамандары, ғылыми-педагогикалық кадрлар, жалпы білім беретін орта мектеп мұғалімдер.

UDC indices
372.891; 378
International classifier codes
14.35.00;
Key words in Russian
картографическое образование; геоинформационное образование; географическая карта; картографические умения и навыки; картографическая грамотность; картографическая деятельность; картографическая компетентность; компетентностный подход; ГИС-технология; цифровые картографические компетенции;
Key words in Kazakh
картографиялық білім; геоақпараттық білім; географиялық карта; картографиялық білік пен дағды; картографиялық сауаттылық; картографиялық іс-әрекет; картографиялық құзыреттілік; құзыреттілік тәсіл; ГАЖ-технология; цифрлық картографиялық құзыреттер;
Head of the organization Билялов Дархан Нурланович PhD / Assistant Professor
Head of work Бейкитова Альбина Нурахмятовна / -