Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0322РК01308 | AP14872123-KC-22 | 0122РК00557 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 1 | ||||
International publications: 2 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 1 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 9841888 | AP14872123 | ||
Name of work | ||||
Партисипативное управление развитием научно-инновационного потенциала профессорско-преподавательского состава исследовательского университета | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Абдигапбарова Улжаркын Муслимовна | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "КазНПУ им.Абая" | |||
Abstract | ||||
процесс развития научно-инновационного потенциала профессорско-преподавательского состава университета университеттің профессор-оқытушы құрамының ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту үдерісі теоретическое обоснование и создание механизма партисипативного управления развитием научно-инновационного потенциала субъектов исследовательского университета; Форсайт-технологии, направленной на прогнозирование, качественное преобразование ресурсных возможностей и индивидуальных способностей ППС, ее организационно-методическое обеспечение, диагностика эффективности и апробация. зерттеу университеті субъектілерінің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытуды басқаруды теориялық негіздеу, оның механизмін және профессор-оқытушылар құрамының жеке қабілеттері мен ресурстық мүмкіндіктерін болжауға, қайта құруға бағытталған Форсайт-технологиясын жасау, оны ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыздандыру, диагностикалау және апробациядан өткізу. феноменологический, сопоставительный, эксперимент. феноменологиялық, салыстырмалы, эксперимент детерминирована теоретико-методологическая база трансформации и актуализации научно-инновационного потенциала преподавателя исследовательского университета; определены и обоснованы соотношения понятий «научный потенциал» и «инновационный потенциал»; эмпирически аргументированы траектории развития научно-инновационного потенциала ППС, магистрантов и докторантов с позиции партисипативного управления. Новизна в разработке процессной парадигмы партисипативного управления научно-инновационным потенциалом ППС в контексте развития «research university». ғылыми-зерттеу университетінің оқытушысының ғылыми-инновациялық әлеуетін түрлендіру мен өзектілендірудің теориялық және әдістемелік негіздері айқындалды; «ғылыми әлеует» және «инновациялық әлеует» ұғымдарының арасындағы қатынасы анықталып, негізделді; ПОҚ, магистранттар мен докторанттардың ғылыми-инновациялық әлеуетінің даму траекториялары бірлескен басқару тұрғысынан эмпирикалық түрде дәлелденген. «Research university» дамыту жағдайында профессор-оқытушы құрамының ғылыми-инновациялық әлеуетін бірлесіп басқару үдерісінің парадигмасын әзірлеудегі жаңашылдық. качественная модернизация казахстанской науки в целях обеспечения эффективного трансфера научно-инновационных технологий. ғылыми-инновациялық технологиялардың тиімді трансферін қамтамасыз ету мақсатында қазақстандық ғылымды сапалы жаңғырту - авторские понятия: «партисипативное управление», «персонифицированная траектория научно-инновационного потенциала», «личностные предикторы», «форсайт технология»; - создана теоретико-методологическая база трансформации и актуализации научно-инновационного потенциала преподавателя «research university». - "партисипативті басқару", "ғылыми-инновациялық әлеуеттің дербестендірілген траекториясы", "жеке болжаушылар", "форсайт технологиясы" ұғымдарына авторлық анықтама берілді; -"research university" оқытушысының ғылыми-инновациялық әлеуетін трансформациялау мен өзектендірудің теориялық-әдіснамалық базасы құрылды. соответствие национальному уровню до «лидирующего в мире» инновационных подходов к научному потенциалу вузов на территории EHEA. ЖЕБК аумағындағы университеттердің ғылыми әлеуетіне қатысты «әлемдік көшбасшы» инновациялық тәсілдердің ұлттық деңгейге сәйкестігі. в ВУЗ-х Республики Казахстан Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындары |
||||
UDC indices | ||||
14.35.07 | ||||
International classifier codes | ||||
14.35.07; | ||||
Key words in Russian | ||||
Партисипативное управление; процессная парадигма партисипативного управления; научно-инновационный потенциал; профессорско-преподавательский состав; исследовательский потенциал; исследовательский университет; личностные предикторы; интеллектуальная продукция; персонализация; Форсайт-технология; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
Партисипативті басқару; партисипативті басқарудың процестік парадигмасы; ғылыми-инновациялық әлеует; профессор-оқытушылар құрамы; зерттеу әлеуеті; зерттеу университеті; тұлғалық предиктор; интеллектуалды өнім; дербестендіру; Форсайт-технология; | ||||
Head of the organization | Билялов Дархан Нурланович | PhD / Assistant Professor | ||
Head of work | Абдигапбарова Улжаркын Муслимовна | Доктор педагогических наук / профессор |