Inventory number IRN Number of state registration
0322РК00435 AP14872336-KC-22 0122РК00455
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 1
Implemented
Publications
Native publications: 1
International publications: 2 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 9933282 AP14872336
Name of work
Организация и сопровождение образовательного процесса лиц с особыми образовательными потребностями в условиях модернизации высшего образования
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Жакипбекова Сауле Сотиялдиновна
0
0
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Некоммерческое акционерное общество "Жетысуский университет имени Ильяса Жансугурова"
Abbreviated name of the service recipient НАО ЖУ им.И.Жансугурова
Abstract

Процесс организации образования и сопровождения лиц с особыми образовательными потребностями в концепте инклюзивной культуры высшего учебного заведения

Жоғары оқу орнының инклюзивті мәдениет тұжырымдамасы аясында ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға білім беруді ұйымдастыру және оларды сүйемелдеу үдерісі

Цель проекта – разработка и апробация механизма комплексной организации и сопровождения образовательного процесса лиц с особыми образовательными потребностями в концепте инклюзивной культуры вуза.

Жобаның мақсаты - жоғары оқу орнының инклюзивті мәдениеті тұжырымдамасында ерекше білім беруге қажеттілігі бар тұлғаларға білім беру процесін кешенді ұйымдастыру және сүйемелдеу тетігін әзірлеу және апробациялау.

Для выполнения поставленных задач - определения теоретико-методологических основ организации и сопровождения образовательного процесса лиц с ООП в вузе, изучения психолого-педагогической литературы, нормативно-правовой базы и адаптированности образовательных программ, зарубежного и казахстанского опыта обучения лиц с ООП в вузе использованы следующие методы исследования: абстрагирование, анализ, синтез, сравнительный, аксиоматический, гипотетико-дедуктивный и индуктивный методы научного исследования.

Қойылған міндеттерді орындау үшін – жоғары оқу орнында ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың білім беру процесін ұйымдастыру мен сүйемелдеудің теориялық-әдіснамалық негіздерін айқындау, психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді, білім беру бағдарламаларының нормативтік-құқықтық базасы мен бейімделуін, жоғары оқу орнында ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды оқытудың шетелдік және қазақстандық тәжірибесін зерделеу үшін ғылыми зерттеудің келесі әдістері қолданылды: абстракциялау, талдау, синтез, салыстырмалы, аксиоматикалық, гипотетикалық-дедуктивті және индуктивті әдістері.

Определены теоретико-методологические основы организации и сопровождения образовательного процесса лиц с ООП в вузе. Выявлено текущее состояние организации работы по сопровождению обучения лиц с ООП в вузе для выявления механизмов сопровождения. Выявлены эффективные практики для разработки и теоретического обоснования механизма комплексного сопровождения образовательного процесса лиц с ООП в вузе.

Жоғары оқу орнында ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың білім беру процесін ұйымдастыру мен сүйемелдеудің теориялық-әдіснамалық негіздері анықталды. Сүйемелдеу тетіктерін анықтау үшін ЖОО-да ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғаларды оқытуды сүйемелдеу бойынша жұмысты ұйымдастырудың ағымдағы жағдайы анықталды. ЖОО-да ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғаларға білім беру процесін кешенді сүйемелдеу тетігін әзірлеу және теориялық негіздеу үшін тиімді тәжірибелер анықталды.

Составлен аналитический обзор теоретико-методологических основ организации и сопровождения образовательного процесса лиц с ООП в вузе. Результаты исследования апробированы на 3-х международных научно-практических конференциях.

Жоғары оқу орнында ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың білім беру процесін ұйымдастыру мен сүйемелдеудің теориялық-әдіснамалық негіздеріне аналитикалық шолу жасалды. Зерттеу нәтижелері 3 халықаралық ғылыми-практикалық конференцияларда сынақтан өткізілді.

Выявленные механизмы по сопровождению лиц с ООП в вузе обсуждены на методическом семинаре университета.

ЖОО-да ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғаларды сүйемелдеу бойынша анықталған тетіктер университеттің әдістемелік семинарында талқыланды.

Эффективное внедрение результатов проекта окажет положительное влияние на внедрение принципов политики инклюзивности и разнообразия в высших учебных заведениях, способствует адаптации и социализации лиц с особыми образовательными потребностями в Республике Казахстан.

Жоба нәтижелерін тиімді енгізу жоғары оқу орындарында инклюзивтілік және әртүрлілік саясатының қағидаттарын енгізуге оң әсер етеді, Қазақстан Республикасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды бейімдеуге және әлеуметтендіруге ықпал етеді.

Область применения исследования – поддержка образовательных услуг вузов лицам с особыми образовательными потребностями. Целевыми потребителями каждого из ожидаемых результатов являются субъекты образовательного процесса в вузах, в том числе обучающиеся с особыми образовательными потребностями.

Зерттеудің қолданылу аясы - ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғаларға ЖОО-нда білім беру қызметтерін қолдау. Күтілетін нәтижелердің әрқайсысының нысаналы тұтынушылары ЖОО-дағы білім беру процесінің субъектілері, оның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылар болып табылады.

UDC indices
371:351.851
International classifier codes
14.15.15; 14.35.00;
Key words in Russian
инклюзивное образование; высшее образование; подготовка кадров; сопровождение; специальное образование;
Key words in Kazakh
инклюзивті білім беру; жоғары білім; мамандарды даярлау; сүйемелдеу; арнайы білім беру;
Head of the organization Баймырзаев Қуат Маратұлы Доктор географических наук / Профессор
Head of work Жакипбекова Сауле Сотиялдиновна Доктор философии (PhD) / нет