Inventory number | IRN | Number of state registration |
---|---|---|
0220РК00234 | AP05133461-OT-20 | 0118РК00096 |
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation |
Заключительный | Gratis | Number of implementation: 1 Implemented |
Publications | ||
Native publications: 6 | ||
International publications: 1 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 |
Number of books | Appendicies | Sources |
1 | 9 | 62 |
Total number of pages | Patents | Illustrations |
231 | 0 | 2 |
Amount of funding | Code of the program | Table |
5201747 | AP05133461 | 3 |
Name of work | ||
Формирование профессиональной компетентности будущих учителей математики посредством разработки информационно-коммуникационных предметных сред | ||
Report title | ||
Type of work | Source of funding | The product offerred for implementation |
Applied | Методическая документация | |
Report authors | ||
Кадирбаева Роза Изтлеуовна , Рахымбек Досымхан , Сулейменова Лаура Аскарбековна , Әмірбекұлы Алданазар , Джаманкараева Мадина Алдановна , Айнабекова Адеми Абдигапбаровна , Сәрсенбаев Қанат Әділханұлы , Қаратаева Малика Сәкенқызы , | ||
0
0
0
0
|
||
Customer | МНВО РК | |
Information on the executing organization | ||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |
Full name of the service recipient | ||
Некоммерческое акционерное общество "Южно-Казахстанский государственный педагогический университет имени Өзбекәлі Жәнібеков" | ||
Abbreviated name of the service recipient | ЮКГПУ имени Ө.Жәнібеков | |
Abstract | ||
Объект исследования¬ – процесс формирования профессиональной компетентности (ПК) будущих учителей математики. Зерттеу объектісі - болашақ математика мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру процесі Цель работы раскрыть отдельные аспекты организации технологии формирования ПК будущих учителей математики; определить и обосновать профессиональную компетентность будущих учителей математики посредством вовлечения их в разработку информационно-коммуникационной предметной среды (ИКПС) по курсу школьной математики. Болашақ математика мұғалімдерінің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру технолоияларын ұйымдастырудың жекелеген аспектілерін ашу; болашақ математик мұғлімдердің кәсіби құзіреттілігін оларды мектеп математика курсы бойынша АКПО әзірлеуге жұмылдыра отырып анықтау және негіздеу Методы исследования – изучение и анализ психолого-педагогической и научно-методической литературы, нормативных и программно-методических документов, диссертационных исследований, проведение практических работ по созданию ИКПС Зерттеу әдістері – психологиялық-педагогикалық және ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді, білім беру саласындағы нормативтік және бағдарламалық-әдістемелік құжаттарды, диссертациялық зерттеулерді, сондай-ақ ақпараттық пәндік ортаны құру бойынша практикалық жұмыстарды жүргізу. Результаты исследования – проанализированы теоретические и практические подходы к формированию ПК и выявлены факторы, влияющие на формирование ПК будущего учителя математики в современных условиях; создана структура информационного взаимодействия между субъектами образовательного процесса в общедоступной виртуальной системе Moodle и разработана ИКПС по курсу школьной математики; определены критерии, показатели и уровни сформированности ПК будущего учителя математики; разработана технология формирования профессиональной компетентности будущего учителя математики и проверена ее эффективность в квазиэкпериментальном процессе педагогического образования в вузе. Зерттеу нәтижелері – КҚ қалыптастырудың теориялық және практикалық тәсілдері талданып, қазіргі жағдайда болашақ математика мұғалімінің КҚ қалыптасуына әсер ететін факторлар анықталды; жалпыға қол жетімді Moodle виртуалды жүйесінде білім беру процесінің субъектілері арасындағы ақпараттық өзара іс-қимыл құрылымы құрылды және мектеп математикасы курсы бойынша АКПО әзірленді; болашақ математика мұғалімі КҚ қалыптасу критерийлері, көрсеткіштері мен деңгейлері анықталды; болашақ математика мұғалімінің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру технологиясы жасалды және университеттегі педагогикалық білім берудің квази-эксперименталды процесінде тиімділігі тексерілді. Экономическая эффективность или значимость работы – создаются условия для качественного образования по математике (5-9 кл.); повышается информационно-познавательная культура будущих учителей. Жұмыстың экономикалық тиімділігі немесе мәнділігі – математикадан сапалы білім алу үшін жағдайлар жасалады (5-9 сынып); болашақ мұғалімдердің ақпараттық-танымдық мәдениеті артады. Важным фактором внедрения технологии формирования ПК будущих учителей математики в учебный процесс являлось выполнение дипломных работ выпускниками специальности «Математика», «Математика-информатика» и «Математика-физика» в ходе опытно-экспериментальной работы Болашақ математика мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру технологиясын оқу үдерісіне енгізудің маңызды факторы тәжірибелік-эксперименттік жұмыс барысында "Математика", "Математика-информатика" және "Математика-физика" мамандықтары түлектерінің дипломдық жұмыстарын орындауы болып табылады Результаты проекта положительно влияют на дальнейшее совершенствование образовательных программ, создают методические и теоретические предпосылки для эффективности применения ИКПС в учебном процессе Жоба нәтижелері білім бағдарламаларын әрмен қарай жетілдіруде оң әсер етеді. Олар оқу үдерісінде АКПО-ны қолдану тиімділігіне әдістемелік және теориялық алғышарттар жасайды. Результаты можно применить в системе высшего образования и переподготовке кадров и в научных исследованиях в области компетентностного подхода. Жұмыстың экономикалық тиімділігі немесе мәнділігі – математикадан сапалы білім алу үшін жағдайлар жасалады (5-9 сынып); болашақ мұғалімдердің ақпараттық-танымдық мәдениеті артады. |
||
UDC indices | ||
378 | ||
International classifier codes | ||
14.35.07; | ||
Readiness of the development for implementation | ||
Key words in Russian | ||
Виртуальная система Мoodle; Информационно-коммуникационная предметная среда; Будущий учитель математики; Субъект образовательного процесса; Профессиональная компетентность; | ||
Key words in Kazakh | ||
Мoodle виртуалды жүйесі; Ақпараттық-коммуникациялық пәндік орта; Болашақ математика мұғалімі; Білім беру процесінің субъектісі,; Кәсіби құзыреттілік; | ||
Head of the organization | Сугирбаева Гулжан Даулетбековна | Кандидат исторических наук / доцент |
Head of work | Кадирбаева Роза Изтлеуовна | Доктор педагогических наук / доцент |
Native executive in charge |