Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК01727 | AP23483545-KC-24 | 0124РК00908 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 0 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 33655640.5 | AP23483545 | ||
Name of work | ||||
Сравнительное исследование влияния административного времени и социальных факторов на психофизиологическое здоровье и успеваемость школьников | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Applied | Калекешов Аскар Маралович | |||
0
0
1
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
НАО "Казахский национальный женский педагогический университет" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО КазНацЖенПУ | |||
Abstract | ||||
Учащиеся, обучающиеся в средних школах Республики Казахстан Қазақстан Республикасындағы орта мектептерінде білім алатын оқушылар Исследование влияния режима дня, расписания и нагрузки, а также административных факторов на психо-физиологическое состояние учащихся средних школ Атырауской, Костанайской и Восточно-Казахстанской областей, сравнительный анализ результатов хронического десинхроза, предложение рекомендации для снижения негативных факторов. Атырау, Қостанай, Шығыс Қазақстан облыстарындағыорта мектептердің жоғары сынып оқушыларының психо-физиологиялық жағдайы мен оқу үдерісіндегі көрсеткіштерінекүн режимінің, сабақ кестесі мен жүктемесінің және әкімшілік уақыт факторларының әсерін,созылмалы десинхроз нәтижесінсалыстырмалы түрде зерттей отырып,әкімшілік уақыт факторларының жағымсыз әсері анықталған жағдайда оларды төмендетуге ұсыныс жасау. Проведение анкет для учащихся и родителей с целью определения хронотипа учащихся, режима дня, расписания занятий, самооценки, результатов управления. Психофизиологическая диагностика особенностей развития и функционирования нервной системы детей и подростков. Диагностика спектра общих психологических явлений через специальный блок методик комплекса "НС-Психотест". Метод анализа вариабельности сердечного ритма. - Компьютерная спирометрия.; - определение состава человеческого тела (на аппарате Танита). - определение антропометрических показателей учащихся (рост, вес, ИМП), а также определяется артериальное давление, частота сердечных сокращений. - По уровню функциональной и физической работоспособности: Определение соответствия роста возрастным нормам: Рост мальчиков = 6 x возраст + 77; Рост девочек = 6 x возраст + 76. Определение количества случаев острой заболеваемости детей и подростков за год. Мартинэ-Кушеловский тест. Ортостатический тест (изменение положения тела). Клино-ортостатическая проба. Определение силы предплечья-с помощью динамометра. Оқушылардың хронотипін, күн режимін, сабақ кестесін, өзін-өзі бағалау, басқару нәтижесін анықтау мақсатында оқушылар мен ата-аналарға арналған сауалнамалар жүргізу. Балалар мен жасөспірімдердің жүйке жүйесінің дамуы мен жұмыс істеу ерекшеліктерінің психофизиологиялық диагностикасы жүргізіледі. "НС-Психотест" кешенінің әдістемелерінің арнайы блогы арқылы жалпы психологиялық құбылыстардың спектрін диагностикалау. Жүрек ырғағының вариабельділігін талдау әдісі. - Компьютерлік спирометрия.; - адам денесінің құрамын анықтау (Танита аппаратында). - оқушылардың антропометриялық көрсеткіштерін анықтау (бой, салмақ, ДСИ) жүргізіледі, сондай-ақ қан қысымы, жүрек соғу жиілігі анықталады. - Функционалдық және физикалық өнімділік деңгейі бойынша: Өсудің жас нормаларына сәйкестігін анықтау: Ұлдардың бойы = 6 x жасы + 77; Қыздардың бойы = 6 x жасы + 76. Балалар мен жасөспірімдердің бір жылдағы өткір сырқаттанып ауру жағдайлар санын анықтау. Мартинэ-Кушеловский сынағы. Ортостатикалық сынақ (дене күйінің өзгеруі). Клино-ортостатикалық сынама. Білек күшін анықтау – динамометр көмегімен. Исследовано влияние административного времени на показатели здоровья, успеваемость и психофизиологическое состояние, качество образования и уровень стресса старшеклассников, обучающихся в средних школах на территории Казахстана. Қазақстан аумағындағы орта мектептерде білім алатын жоғары сынып оқушыларының денсаулық көрсеткіштеріне, сабақ үлгерімі мен психо-физиологиялық жағдайына, жасөспірімдердің білім сапасы мен күйзеліс деңгейіне әкімшілік уақыт әсері зертелді. Способствовать социально-экономическому развитию страны, создавая психофизиологически и социально благоприятную среду для детей и подростков Балалар мен жасөспірімдерге психо-физиологиялық және әлеуметтік қолайлы орта қалыптастыра отырып еліміздің әлеуметтік-экономикалық дамуына үлес қосу внедрение результатов исследования в организации учебного процесса в образовательных учреждении зерттеу нәтижелерін білім беру ұйымдарының оқу процесін ұйымдастыруына енгізу мүмкіндігі бар Снижение влияния факторов, негативно влияющих на здоровье детей и подростков, формирование психофизиологических и социально благоприятных условий Балалар мен жасөспірімдер денсаулығына теріс әсер ететін факторлар әсерін төмендетіп, психофизиологиялық және әлеуметтік қолайлы жағдай қалыптастыру - область применения и потребители ожидаемых результатов-организации образования, организации государственного управления итд. -күтілетін нәтижелердің қолданылу саласы және тұтынушылары - білім беру ұйымдары, мемлекеттік басқару ұйымдары тб |
||||
UDC indices | ||||
612.821 | ||||
International classifier codes | ||||
76.01.00; | ||||
Key words in Russian | ||||
психо-физиология; здоровье; стресс; подросток; успеваемость; часовой пояс; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
психо-физиология; денсаулық; күйзеліс; жасөспірім; оқу үлгерімі; уақыт белдеуі; | ||||
Head of the organization | Джумакулов Закир Даниярович | Магистр государственной политики / Нет | ||
Head of work | Калекешов Аскар Маралович | Кандидат биологических наук / нет |