Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК01901 | AP19678230-KC-24 | 0123РК00989 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 6 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 25185296 | AP19678230 | ||
Name of work | ||||
Совершенствование коммуникативно-когнитивной компетенции специалистов сферы туризма в обучении английскому языку c использованием цифровых технологий | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Applied | Акешова Мадина Мурзахановна | |||
0
0
1
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МКС РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Международный университет туризма и гостеприимства | ||||
Abbreviated name of the service recipient | ||||
Abstract | ||||
Сфера туризма в настоящее время является одной из самых интенсивно развивающихся отраслей экономики Казахстана. Особая важность в реализации проекта в национальном и международном масштабах приобретает изучение возможностей совершенствования образовательных программ по направлению подготовки кадров в сфере туризма как фактора повышения конкурентоспособности и востребованности выпускников. Туризм саласы қазіргі уақытта Қазақстан экономикасының ең қарқынды дамып келе жатқан салаларының бірі болып табылады. Жобаны ұлттық және халықаралық ауқымда жүзеге асыруда түлектердің бәсекеге қабілеттілігі мен сұранысын арттыру факторы ретінде туризм саласындағы кадрларды даярлау саласындағы білім беру бағдарламаларын жетілдіру мүмкіндіктерін зерттеу ерекше маңызға ие. Научно-педагогическое и методическое обоснование эффективных путей совершенствования коммуникативно-когнитивной компетенции специалистов в сфере туризма в обучении английскому языку с использованием цифровых инструментов как фактор успешной реализации образовательной программы высшего образования, соответствующего международным стандартам. Жоғары білім берудің білім беру бағдарламасын табысты жүзеге асыру факторы ретінде цифрлық құралдарды пайдалана отырып, ағылшын тілін оқытуда туризм саласы мамандарының коммуникативті және танымдық құзыреттілігін арттырудың тиімді жолдарын ғылыми-педагогикалық және әдістемелік негіздеу. бұл халықаралық стандарттарға сәйкес келеді. Использование теоретических методов – анализ и обработки данных, полученных в ходе исследования психологической, педагогической, социологической и философской литературы, обобщение полученного опыта и данных, аналогия феноменов, систематизация материалов исследования, моделирование и проектирование содержания исследования. Внедрение эмпирических методов – проведение наблюдений, анкетирований, бесед и анализ результатов образовательной деятельности, проведение педагогического эксперимента и моделирования содержания обучения. Использование количественных и количественных методов обработки информации – для получения результатов исследования и статистической обработки данных будут применяться программы Microsoft Excel, SPSS; для качественного анализа полученных в ходе анкетирования, наблюдения, беседы данных будет использоваться кодирование и интерпретация. Теориялық әдістерді қолдану – психологиялық-педагогикалық, социологиялық және философиялық әдебиеттерді оқу барысында алынған мәліметтерді талдау және өңдеу, тәжірибе мен алынған мәліметтерді жалпылау, құбылыстарды аналогиялау, зерттеу материалдарын жүйелеу, зерттеу мазмұнын модельдеу және жобалау. Эмпирикалық әдістерді енгізу – бақылаулар, сауалнамалар, әңгімелер және оқу қызметінің нәтижелерін талдау, педагогикалық эксперимент жүргізу және оқыту мазмұнын модельдеу. Ақпаратты өңдеудің сандық және сандық әдістерін қолдану – зерттеу нәтижелерін алу және статистикалық мәліметтерді өңдеу үшін Microsoft Excel, SPSS бағдарламалары қолданылатын болады; Сауалнама, бақылау және әңгімелесу кезінде алынған деректерді сапалы талдау үшін кодтау және интерпретация қолданылады. В соответствии с целью и задачами исследования в ходе реализации проекта будет представлено научно-педагогическое и методическое обоснование эффективных путей совершенствования коммуникативно-когнитивной компетенции специалистов в сфере туризма в обучении английскому языку с использованием цифровых инструментов как фактор успешной реализации образовательной программы высшего образования соответствующего международным стандартам. Зерттеудің мақсаты мен міндеттеріне сәйкес жобаны жүзеге асыру барысында туризм саласындағы мамандардың ағылшын тілін цифрлық технологияларды пайдалана отырып оқытудағы коммуникативтік және когнитивтік құзыреттілігін арттырудың тиімді жолдарының ғылыми-педагогикалық және әдістемелік негіздемесі ұсынылады. Цифрлық құралдары халықаралық стандарттарға сәйкес келетін жоғары білім берудің білім беру бағдарламасын табысты жүзеге асыру факторы ретінде қолдану. Идеей проекта служит проведение комплекса научных взаимосвязанных с целью создания эффективной теоретической модели, программы обучения, а также УМК направленного на совершенствование коммуникативно-когнитивной компетенции бакалавров туризма в процессе обучения английскому языку с использованием цифровых технологий и новых методик обучения. Жобаның идеясы туризм бакалаврларының оқыту процесінде коммуникативті және когнитивтік құзыреттілігін арттыруға бағытталған тиімді теориялық модельді, оқыту бағдарламасын, сондай-ақ оқу-әдістемелік материалдарды құру мақсатында ғылыми өзара байланыстар кешенін жүзеге асыру болып табылады. Ағылшын тілі цифрлық технологияларды және оқытудың жаңа әдістерін қолданады. По результатам проведенных в рамках проекта исследований была разработана программа и УМК курса English for tourism purposes III. https://tng.iuth.edu.kz/course/view.php?id=486 УМК разработан с использованием учебного пособия, «Bussiness English: Tourism Industry» которое было утверждено на заседании Ученого совета Международного университета туризма и гостеприимства. Протокол № Протокол №10, 24.05.2024г. Жоба аясында жүргізілген зерттеу жұмыстарының нәтижелері бойынша туристік мақсаттағы ағылшын тілінің ІІІ курс бағдарламасы мен оқу-әдістемелік кешендері әзірленді. https://tng.iuth.edu.kz/course/view.php?id=486 Оқу кешені Халықаралық туризм және қонақжайлылық университетінің Ғылыми кеңесінің отырысында мақұлданған «Bussiness English: Tourism Industry» оқулығын қолдану арқылы әзірленді. Хаттама №10, 24.05.2024 ж. Эффективность проекта по совершенствованию коммуникативно-когнитивной компетенции специалистов в сфере туризма с использованием цифровизации в процессе обучения иностранным языкам демонстрирует значительные положительные результаты: повышение уровня владения иностранным языком на 30-40% по сравнению с традиционными методами, существенное улучшение понимания профессиональной терминологии и развитие навыков межкультурной коммуникации. Внедрение цифровых технологий способствует ускорению процесса восприятия и обработки информации, развитию критического мышления при решении профессиональных задач, а также формированию гибкости мышления в многоязычной среде. Практическая эффективность проекта выражается в сокращении времени на освоение материала, возможности самостоятельного обучения в индивидуальном темпе и постоянном доступе к актуальным учебным ресурсам, что в совокупности приводит к повышению профессиональной компетентности и конкурентоспособности специалистов на рынке туристических услуг. Шет тілдерін оқыту үдерісінде цифрландыруды пайдалана отырып, туризм саласы мамандарының коммуникативті және когнитивтік құзыреттілігін арттыру жобасының тиімділігі айтарлықтай оң нәтижелер көрсетеді: шетел тілін меңгеру деңгейінің 30-40%-ға артуы. дәстүрлі әдістерге, кәсіби терминологияны түсінуді айтарлықтай жақсарту және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Цифрлық технологияларды енгізу ақпаратты қабылдау және өңдеу процесін жеделдетуге, кәсіби мәселелерді шешу кезінде сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға, сондай-ақ көптілді ортада ойлау икемділігін қалыптастыруға көмектеседі. Жобаның практикалық тиімділігі материалды меңгеру уақытының қысқаруында, жеке қарқынмен өз бетінше білім алу мүмкіндігінде және заманауи білім беру ресурстарына тұрақты қолжетімділікте көрінеді, бұл бірге мамандардың кәсіби құзыреттілігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыруға әкеледі. Высшие учебные заведения и институты повышения квалификации. Жоғары оқу орындары мен біліктілікті арттыру институттары. |
||||
UDC indices | ||||
378.147; 372.881.111.1 | ||||
International classifier codes | ||||
14.35.07; | ||||
Key words in Russian | ||||
английский язык; коммуникативно-когнитивная компетенция; туризм; цифровизация; подготовка; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
ағылшын тілі; коммуникативтік-когнитивтік құзыреттілік; туризм; цифрладыру; дайындау; | ||||
Head of the organization | Шокпаров Алибек Жумабекович | Кандидат педагогических наук / - | ||
Head of work | Акешова Мадина Мурзахановна | Phd доктор / - |