Inventory number IRN Number of state registration
0324РК00298 AP23488243-KC-24 0124РК00428
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 0
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 18318216 AP23488243
Name of work
Развитие психодиагностики в образовании Казахстана и мира: кросс-культурный анализ и разработка алгоритма валидизации
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Мынбаева Айгерим Казыевна
0
0
1
1
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Некоммерческое акционерное общество "Казахский национальный университет имени аль-Фараби"
Abbreviated name of the service recipient НАО "КазНУ им. аль-Фараби"
Abstract

психодиагностика личности

тұлғаның психодиагностикасы

Цель проекта - кросс-культурный анализ развития психодиагностики в системе образования в мире и Казахстане, разработка исторической периодизации развития, эмпирическая апробация новых методик в Казахстане и обобщение алгоритмов валидизации.

Жобаның мақсаты - әлемнің және Қазақстанның білім беру жүйесіндегі психодиагностиканың дамуын кросс-мәдени талдау, тарихи даму кезеңдерін жасау, Қазақстандағы жаңа әдістемелерді эмпирикалық байқаудан өткізу және валидтеу алгоритімін жинақтау

анализ научной литературы по теме исследования, сопоставление и сравнение, обобщение и синтез, систематизация и классификация, периодизация этапов развития, исторический анализ, сравнительно-педагогический анализ, кросс-культурный анализ, экспертный опрос (шкала Лайкерта), сбор и обобщение данных

зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттерді талдау, салыстыру, жалпылау және синтездеу, жүйелеу және жіктеу, даму кезеңдерін кезеңге бөлу, тарихи талдау, салыстырмалы педагогикалық талдау, кросс-мәдениеттік талдау, сараптамалық сауалнама (Лайкерт шкаласы), мәліметтерді жинау және синтездеу

Проведен сравнительный, кросс-культурный анализ истории развития психодиагностики в системах образования мира. Предложены ленты развития с периодизациями по группам стран, в том числе Казахстана на основе полицентрического подхода. Приведены единые тенденции и различия в истории. Произошел переход от евроамериканского подхода к ориентализму в психологии и психодиагностике. Получены результаты экспертного опроса психологов и педагогов о потребностях людей в психодиагностических опросниках по шкале Лайкерта, получена экспертная оценка. В опросе участвовали 30 остепененных психологов и педагогов. В проекте монографии за первый год обобщены и картированы ленты развития психодиагностики образования в мире и Казахстане («Кросс-культурный анализ истории развития психодиагностики в мире и Казахстане» (Алматы: Қазақ университеті, 2024. ~181 с), состоящий из 4 разделов, 14 параграфов. Рассмотрены: (1) страны и регионы Европы и США, (2) страны азиатского региона, (3) развитие истории психодиагностики в Африке, а также (4) страны СНГ. Составлены ленты развития по странам (Казахстан, Китай, Япония, США, Германия и др.).

Әлемдік білімберу жүйесіндегі психодиагностиканың даму тарихына салыстырмалы, кросс-мәдени талдау жүргізілді.Көпорталықты өріс тұғыры негізінде елдердің топтасуы бойынша, соның ішінде Қазақстанның даму кезеңдерінің тізбегі ұсынылды.Тарихи үрдістер мен бірыңғай айырмашылықтар көрсетілді.Психодиагностика мен психологияда еуроамерикандық тұғырдан ориентализмге өту болды. Психологтар мен педагогтерді адамдардың психодиагностикалық әдістемелерге қажеттілігін танытатын сараптамалық сауалдаудан Лайкерт шкаласы бойынша сараптамалық бағалау алынды(30 оқытушысы қатысты). Монографияның жобасында бірінші жыл бойынша Қазақстандағы және әлемдегі білім беру психодиагностикасының дамуының тізбегі жинақталып карталанды («Әлемдегі және Қазақстандағы психодиагностиканың даму тарихын кросс-мәдени талдау» атты 4 тарау, 14 параграфтан тұратын монографияның жобасы дайындалды. (Алматы: Қазақ университеті, 2024. ~181б),Еуропалық және АҚШ елдері мен аймақтары(1), азиялық аймақтағы елдер (2), Африкадағы(3), сонымен қатар ТМД елдеріндегі психодиагностиканың даму тарихы(4)қарастырылды. Елдер (Қазақстан,Қытай,Жапония,АҚШ,Германия және т.б.)бойынша әлемдік білім берудің психодиагностикалық даму тізбегі құрастырылды).

Исследование имеет социальный эффект. Полученные результаты могут быть использованы психологами в психологических службах, при преподавании курса по психодиагностике для психологических и педагогических специальностей. Проводится закуп оборудования: интерактивная панель/доска Digitouch c мобильной стойкой напольной, ультрабук HP, проектор Acer.

Зерттеудің әлеуметтік әсері бар. Алынған нәтижелерді психологтар психологиялық қызметте, психологиялық-педагогикалық мамандықтар бойынша психодиагностика курсын оқыту кезінде пайдалана алады. Жабдық сатып алынуда: мобильді еден тірегі бар интерактивті Digitouch панелі/тақтайы, HP ультрабук, Acer проекторы.

планируется в 2025-2026 гг.

2025-2026 жылдарға жоспарланған

Результативность процесса высокая. Имеет социальный эффект

Процестің тиімділігі жоғары. Әлеуметтік әсері бар

образование, профессиональная подготовка, повышение квалификации специалистов

білім беру, кәсіби дайындық, мамандардың біліктілігін көтеру

UDC indices
159.9.072
International classifier codes
14.01.77; 15.81.21;
Key words in Russian
образование; психодиагностика; тест; кросс-культурный анализ; психологическая служба;
Key words in Kazakh
білім беру; психодиагностика; тест; мәдениетаралық талдау; психологиялық қызмет;
Head of the organization Айтжанова Жамила Нурматовна Доктор экономических наук / ассоциированный профессор (доцент)
Head of work Мынбаева Айгерим Казыевна Доктор педагогических наук / профессор