Inventory number | IRN | Number of state registration |
---|---|---|
0224РК01093 | AP13268850-OT-24 | 0122РК00184 |
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation |
Заключительный | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
Publications | ||
Native publications: 1 | ||
International publications: 1 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 1 |
Number of books | Appendicies | Sources |
1 | 9 | 36 |
Total number of pages | Patents | Illustrations |
54 | 0 | 24 |
Amount of funding | Code of the program | Table |
6789808 | AP13268850 | 2 |
Name of work | ||
Аспекты обучения языковой личности М. Ауэзова в образовании | ||
Report title | ||
Type of work | Source of funding | The product offerred for implementation |
Fundamental | Другая (укажите) | |
Report authors | ||
Кушкимбаева Айнур Серикбаевна | ||
0
0
0
0
|
||
Customer | МНВО РК | |
Information on the executing organization | ||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |
Full name of the service recipient | ||
НАО "Актюбинский региональный университет имени К. Жубанова" Министерства образования и науки РК | ||
Abbreviated name of the service recipient | АРУ им. К.Жубанова | |
Abstract | ||
приобретена языковая личность Мухтара Ауэзова. Данное исследование направлено на анализ вербально-семантических, лингвокогнитивных и прагматических аспектов его произведений, а также на применение методов обучения языковой личности в системе образования. В ходе исследования были проанализированы подходы к рассмотрению языковой личности Ауэзова на различных уровнях и использованию его значения в казахской литературе и культуре в образовательном процессе. Мұхтар Әуезовтің тілдік тұлғасы алынды. Бұл зерттеу оның шығармаларының вербальды-семантикалық, лингвокогнитивтік және прагматикалық аспектілерін талдауға, сондай-ақ білім беру жүйесінде тілдік тұлғаны оқыту әдістерін қолдануға бағытталған. Зерттеу барысында Әуезовтің тілдік тұлғасын әртүрлі деңгейлерде қарастырып, оның қазақ әдебиеті мен мәдениетіндегі маңызын білім беру процесінде қолдану жолдары талданды. Раскрытие семантических, когнитивных и прагматических особенностей языковой личности писателя, определение теоретического понятия проблемы языковой личности с изучением аспектов обучения драматическим произведениям, рассмотрение связей между языковой личностью и читателем с практической целью, определение прагмастилистической основы языковой личности, выявление эффективных педагогических условий, влияющих на конкурентоспособность обучающихся в рамках языковой личности. қаламгердің тілдік тұлғасының семантикалық, когнитивтік және прагматикалық ерекшеліктерін ашу, драмалық шығармаларын оқытудың аспектілерін зерделей отырып, тілдік тұлға мәселесінің теориялық ұғымын анықтау, тәжірибелік мақсатта тілдік тұлға мен оқырман арасындағы байланысты қарастыру, тілдік тұлғаның прагмастилистикалық негізін айқындау, білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігіне әсер ететін тиімді педагогикалық шарттарды тілдік тұлға аясында анықтау. Зерттеу барысында тілдік тұлға теориясын жан-жақты зерттеу үшін Ю. Н. Карауловтың үш деңгейлі моделі негізге алынды. Бұл модель тілдік тұлғаның қалыптасу құрылымын түсінуге мүмкіндік береді және оны қолдану арқылы студенттердің коммуникативтік дағдыларын дамыту мен олардың өзін-өзі бағалауын арттыру бағытында тиімді әдістемелерді жүзеге асыруға болады. Тілдік тұлға деңгейлерін зерттеу арқылы М. Әуезовтің шығармаларындағы ұлттық болмыстың, мәдениет пен дүниетанымның тілдік бейнелерін ашу жұмыстың маңызды аспектісі ретінде қарастырылды. лингвокультурологический, лингвопрагматический,, когнитивный, психолингвистический метод лингвокультурологиялық, лингвопрагматикалық,, когнитивті, психолингвистикалық әдіс применение теории языковой личности: в ходе исследования была взята за основу трехуровневая модель языковой личности Ю. Н. Караулова: вербально-семантический, лингвокогнитивный и прагматический уровни. Данная модель позволила глубже понять структурные особенности языковой личности. Вербально-семантический уровень: через произведения М. Ауэзова разработаны методы, направленные на развитие языкового сознания и вербального потенциала обучающихся. Лингвокогнитивный уровень: в произведениях Ауэзова исследовано значение связи между языком и мышлением. Прагматический уровень: предложены методы, позволяющие развивать коммуникативные навыки обучающихся через изучение языковых стратегий и тактики речи героев Ауэзова. Здесь было уделено внимание повышению способности обучающихся использовать языковые средства в практическом использовании. Педагогические подходы: предложены методы обучения различным уровням языковой личности в образовательном процессе. Эти методы повысили языковую компетентность обучающихся и способс Тілдік тұлға теориясының қолданылуы: Зерттеу барысында Ю. Н. Карауловтың үш деңгейлі тілдік тұлға моделі негізге алынды: вербальды-семантикалық, лингвокогнитивтік және прагматикалық деңгейлер. Бұл модель тілдік тұлғаның құрылымдық ерекшеліктерін терең түсінуге мүмкіндік берді. Вербальды-семантикалық деңгей: М. Әуезовтің шығармалары арқылы білім алушылардың тілдік санасы мен вербальды әлеуетін дамытуға бағытталған әдістер жасалды. Лингвокогнитивтік деңгей: Әуезов шығармаларында тіл мен ойлау арасындағы байланыстың маңыздылығы зерттелді. Прагматикалық деңгей: Әуезов кейіпкерлерінің тілдік стратегиялары мен сөйлеу тактикасын зерттеу арқылы білім алушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытуға мүмкіндік беретін әдістер ұсынылды. Мұнда білім алушылардың тілдік құралдарды практикалық қолданыста пайдалану қабілетін арттыруға назар аударылды. Білім беру процесінде тілдік тұлғаның әртүрлі деңгейлерін оқыту әдістері ұсынылды. Бұл әдістер білім алушылардың тілдік құзыреттілігін арттырып, олардың мәдени құндылықтарды результаты, полученные в ходе исследования, способствуют повышению языковой компетентности учащихся и учащихся через формирование языковой личности в системе образования. Через произведения Ауэзова представлены педагогические методы, направленные на развитие познавательных и прагматических навыков учащихся. Эти методы демонстрируют эффективность и новизну в образовательном процессе и, как следствие, помогают улучшить качество обучения. Особенно это позволяет оптимизировать усвоение учебного материала и повысить педагогическую эффективность за счет использования современных интерактивных технологий. Зерттеу барысында алынған нәтижелер білім беру жүйесінде тілдік тұлғаны қалыптастыру арқылы оқушылар мен студенттердің тілдік құзыреттілігін арттыруға ықпал етеді. Әуезовтің шығармалары арқылы оқушылардың когнитивтік және прагматикалық дағдыларын дамытуға бағытталған педагогикалық әдістер ұсынылған. Бұл әдістер білім беру үдерісінде тиімділігі мен жаңашылдығын көрсетіп, нәтижесінде оқыту сапасын жақсартуға көмектеседі. Әсіресе, заманауи интерактивті технологияларды қолдану арқылы оқу материалын меңгеруді оңтайландыру мен педагогикалық тиімділікті арттыруға мүмкіндік береді. В качестве объекта исследования рассматриваются методы обучения языковой личности, ожидается дальнейшее развитие образовательной практики в данном направлении. Анализ произведений Ауэзова и изучение его языковой личности способствуют новому подходу к казахской литературе и разработке новых методологий формирования языковой компетентности. Внедрение этих результатов в образовательный процесс открывает новые возможности в обучении национальным ценностям и культуре, а изучение языковой личности открывает путь к новым исследованиям, развивающим лингвокогнитивные и прагматические направления Результаты исследования опубликованы в виде 2 статей в научных журналах, индексированных в базе данных Scopus с процентилем не менее 35%; на 3 международных научных конференциях проведена устная презентация; в целях распространения результатов исследования в 4 вузах Республики Казахстан организовано 4 семинара и получено авторское свидетельство на 1 электронное учебно-методическое пособие. Зерттеу нысаны ретінде тілдік тұлғаны оқыту әдістері қарастырылып, бұл бағыттағы білім беру тәжірибесінің алдағы уақытта одан әрі дамитыны күтіледі. Әуезов шығармаларын талдау және оның тілдік тұлғасын зерттеу қазақ әдебиетінің жаңаша көзқараспен қаралуына және тілдік құзыреттілікті қалыптастырудың жаңа әдіснамаларын жасауға ықпал етеді. Білім беру үдерісінде осы нәтижелерді енгізу ұлттық құндылықтар мен мәдениетті оқытуда жаңа мүмкіндіктер туғызады, ал тілдік тұлғаның зерттелуі лингвокогнитивтік және прагматикалық бағыттарды дамытатын жаңа зерттеулерге жол ашады Зерттеу қорытындысы процентилі 35%-дан кем емес Scopus дерекқорында индекстелген ғылыми журналдарда 2 мақала түрінде жарияланды; 3 халықаралық ғылыми конференцияда ауызша презентация жасалды; Зерттеу нәтижесін тарату мақсатында Қазақстан Республикасының 4 ЖОО-да 4 семинар ұйымдастырылды және 1 электронды оқу – әдістемелік оқу құралына, 1 әдістемелік оқу құралына авторлық куәлік алынды. Через произведения Ауэзова представлены педагогические методы, направленные на развитие познавательных и прагматических навыков учащихся. Эти методы демонстрируют эффективность и новизну в образовательном процессе и, как следствие, помогают улучшить качество обучения. Особенно это позволяет оптимизировать усвоение учебного материала и повысить педагогическую эффективность за счет использования современных интерактивных технологий. Зерттеу барысында алынған нәтижелер білім беру жүйесінде тілдік тұлғаны қалыптастыру арқылы оқушылар мен студенттердің тілдік құзыреттілігін арттыруға ықпал етеді. Әуезовтің шығармалары арқылы оқушылардың когнитивтік және прагматикалық дағдыларын дамытуға бағытталған педагогикалық әдістер ұсынылған. Бұл әдістер білім беру үдерісінде тиімділігі мен жаңашылдығын көрсетіп, нәтижесінде оқыту сапасын жақсартуға көмектеседі. Әсіресе, заманауи интерактивті технологияларды қолдану арқылы оқу материалын меңгеруді оңтайландыру мен педагогикалық тиімділікті арттыруға мүмкіндік береді. Система образования. Курсы развития языковой компетенций. Подготовка педагогических кадров, Изучение языковой личности, Межкультурная коммуникация, изучение национальной идентичности, культурных кодов и мировоззрения казахского народа с использованием произведений Ауэзова позволяет глубже понять межкультурные отношения. Это особенно важно при обучении казахскому языку и культуре за рубежом. Языковая политика и языковое планирование: результаты исследования могут учитываться при разработке программ и стратегий, связанных с языковой политикой. Языковая политика и языковое планирование: результаты исследования могут учитываться при разработке программ и стратегий, связанных с языковой политикой. На основе теории языковой личности можно дать рекомендации по пропаганде государственного и национального языков, расширению их сферы применения. Преподавание художественной литературы Білім беру жүйесі, Тілдік құзыреттілікті дамыту курстары, Педагогикалық кадрларды даярлау: Тіл және әдебиет мұғалімдерін даярлау барысында зерттеу нәтижелері әдістемелік құралдар мен оқулықтарға негіз бола алады. Педагогикалық мамандарды тілдік тұлғаны қалыптастыруға бағытталған инновациялық әдістермен таныстырып, олардың кәсіби құзыреттілігін арттыруға көмектеседі. Ғылыми-зерттеу саласы: Тіл білімі мен әдебиеттану салаларындағы зерттеулерге жаңа бағыттар ұсынады. . Тілдік тұлға теориясына сүйене отырып, мемлекеттік және ұлттық тілдерді насихаттау, олардың қолдану аясын кеңейту бойынша ұсыныстар жасауға болады. Көркем әдебиетті оқыту |
||
UDC indices | ||
37.014.53 | ||
International classifier codes | ||
17.00.00; 16.01.45; | ||
Readiness of the development for implementation | ||
Key words in Russian | ||
М.Ауэзов; технология обучения; языковая личность; субъект-субъектные отношения; рефлексия; | ||
Key words in Kazakh | ||
М.Әуезов; оқыту технология; тілдік тұлға; субъект-субъектілік қатынас; рефлексия; | ||
Head of the organization | Карабасова Лаура Чапаевна | Доктор философии (Ph.D.) / Доктор философии в области образования |
Head of work | Кушкимбаева Айнур Серикбаевна | Phd, Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің доценті |
Native executive in charge |