Inventory number IRN Number of state registration
0323РК01038 AP19176992-KC-23 0123РК00164
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 0
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 7923115 AP19176992
Name of work
Методика преподавания казахской литературы XXI века школьникам (по сети школ Абая)
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Орынбаева Динара Габитовна
0
0
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая"
Abbreviated name of the service recipient НАО "КазНПУ им.Абая"
Abstract

Учащиеся 5-11 классов линейных школ Абая, РГМИ имени Абая в г. Алматы, г. Нур-Султан, ВКО, Мангистауской, Кызылординской областях

Алматы қаласы Абай атындағы РММИ, Нұр-Сұлтан қаласы, ШҚО, Маңғыстау, Қызылорда облыстарындағы желілік Абай мектептерінің 5-11-сынып оқушылары

Проведение исследования сети школ Абая (13 школ), выявление произведений нового века, отвечающих познанию учащихся, повышающих их интерес, дифференциация тематически-содержательно соответствующих образцов мировой литературы, разработка методики их обучения, разработка учебно-методического пособия для педагогов

Абай мектептері желісіне (13 мектеп) зерттеу жүргізу арқылы оқушы танымына сай келетін, қызығушылығын арттыратын жаңа ғасыр туындыларын анықтау, тақырыптық-мазмұндық жағынан сәйкес келетін әлем әдебиеті үлгілерін саралау, оларды оқытудың әдістемесін жасау, педагогтарға арналған оқу-әдістемелік құрал әзірлеу

Наблюдение, эксперимент, опрос, анализ результатов, анализ, моделирование, дифференциация

Бақылау, эксперимент, сауалнама, нәтижелерді талдау, анализ, модельдеу, саралау

Составлен библиографический список. Количество работ – 25. Для 5-11 классов линейных школ Абая были отобраны произведения литературы XXI века в зависимости от возрастных особенностей учащихся, произведено обновление списка произведений и авторов. Были опрошены школы объекта исследования. Участники опроса - 70. Знакомы с представителем современной литературы-55,6%; знают актуальную тему в современной литературе – 47,3%; иногда возникают препятствия в преподавании литературы XXI века – 80%; знают новизну в структурном анализе – 60%. В рамках проекта была организована республиканская научно-практическая конференция

Библиографиялық тізім жасалды. Еңбектер саны – 25. Желілік Абай мектептерінің 5-11-сыныптарына арнап ХХІ ғасыр әдебиетінің туындылары оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай іріктеліп, шығармалар мен авторлар тізіміне жаңарту жасалды. Зерттеу нысанындағы мектептерден сауалнама алынды. Сауалнамаға қатысушы реценденттер - 70. Қазіргі әдебиет өкілімен таныс – 55,6%; Қазіргі әдебиеттегі өзекті тақырыпты біледі – 47,3%; ХХІ ғасыр әдебиетін оқытуда кедергі кейде бар – 80%; Құрылымдық талдаудағы жаңалықты біледі – 60%. Жоба аясында республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция ұйымдастырылды

Нет

Жоқ

Включение в углубленную программу «Қазақ әдебиеті» произведений казахской литературы XXI века, признанных достойными преподавания в школе. Обобщаются методы и приемы обучения в соответствии с углубленной программой, разработанной для сети школ Абая, рассылка педагогам в виде специального краткосрочного плана. Разработана новая технология обучения, научно-методическая основа литературы XXI века, представление в научный оборот, учителям школ.

ХХІ ғасырдағы қазақ әдебиетінің мектепте оқытуға лайық деп танылған шығармаларын тереңдетілген «Қазақ әдебиеті» бағдарламасына енгізу. Абай мектептері желісі үшін жасалған тереңдетілген бағдарламаға сәйкес оқытудың әдіс-тәсілдері жинақталады, педагогтерге арнайы қысқа мерзімді жоспар түрінде тарату. ХХІ ғасыр әдебиетін оқытудың жаңа технологиясы, ғылыми-әдістемелік негізі жасалып, ғылыми айналымға, мектеп мұғалімдеріне ұсыну.

Новое обучение произведениям современной казахской литературы – повышает интерес учащихся к оригинальной литературе. Повысится профессиональный потенциал педагогов.

Қазіргі қазақ әдебиетінің туындыларын жаңаша оқыту – оқушылардың төл әдебиетке деген қызығушылығын арттырады. Педагогтардың кәсіби әлеуеті артады.

Сетевые школы Абая

Желілік Абай мектептері

UDC indices
372.882
International classifier codes
17.01.00;
Key words in Russian
литература ХХІ века; новые направления в литературоведении; методика преподавания литературы; мировая литература; традиция и новаторство в литературе;
Key words in Kazakh
ХХІ ғасыр әдебиеті; әдебиеттанудағы жаңа бағыттар; әдебиетті оқыту әдістемесі; әлем әдебиеті; әдебиеттегі дәстүр мен жаңашылдық;
Head of the organization Тілеп Болат Анапияұлы к.полит.н /
Head of work Орынбаева Динара Габитовна / Гуманитарлық ғылымдар магистрі