Inventory number IRN Number of state registration
0323РК00670 AP19678460-KC-23 0123РК00397
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 0
International publications: 1 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 19065215 AP19678460
Name of work
Интенсификация научно-профессиональной языковой подготовки специалистов технического профиля в условиях цифровой транcформации образования
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Джантасова Дамира Дулатовна
0
0
1
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Некоммерческое акционерное общество «Карагандинский технический университет имени Абылкаса Сагинова»
Abbreviated name of the service recipient Карагандинский технический университет имени Абылкаса Сагинова
Abstract

процесс научно-языковой подготовки инженерных кадров в системе высшего технического образования

жоғары техникалық білім беру жүйесінде инженерлік кадрларды ғылыми-тілдік даярлау процесі

разработка и внедрение модели интенсификации научно-профессиональной языковой подготовки специалистов технического профиля в условиях цифровой трансформации системы образования для реализации научно-творческого потенциала человеческого капитала будущего специалиста

болашақ маманның адами капиталының ғылыми-шығармашылық әлеуетін іске асыру үшін білім беру жүйесінің цифрлық трансформациясы жағдайында техникалық бейіндегі мамандарды ғылыми-кәсіби тілдік даярлауды қарқындату моделін әзірлеу және енгізу

сравнительно-сопоставительный анализ, контент анализ, методы оценки (анкетирование, опрос), категоризация, методы классификации и метод корреляционного анализа

салыстырмалы талдау, мазмұнды талдау, бағалау әдістері (сауалнама), санаттау, жіктеу әдістері және корреляциялық талдау әдісі

1. Определены основные виды научно-профессиональной деятельности специалиста технического профиля. Проведен анализ зарубежных теорий и практик научной подготовки специалистов. Разработан инструментарий анкеты опроса и проведен мониторинг исходного уровня научной подготовки студентов технических специальностей. Проведен анализ образовательных программ технического профиля. 2. Определены ключевые языковые средства научно-профессиональной компетенции будущих инженеров. Проведен сравнительно-сопоставительный анализ языковых средств научного стиля профессионально-технической коммуникации. Разработан инструментарий опроса для определения языковых средств научной коммуникации на практике. Проведен детальный анализ комплекса учебно-методической документации дисциплин языкового модуля. 3. Определены основные факторы цифровой трансформации языкового образования. Проведен анализ прикладных исследований и выявлены изменения в образовательных подходах в условиях цифровой трансформации и определены ключевые стратегии интеграции цифровых технологий. Проведен анализ технологий цифровой трансформации и выявлены основные цифровые технологии обучения. 4. Разработана классификация характеристик научного дискурса коммуникации для специалистов технического профиля. Проведена обработка, интерпретация и оценка данных по определению характеристик научного дискурса в подготовке технических кадров по категориям классификации и определены характеристики научного дискурса технической коммуникации.

1. Техникалық бейіндегі маманның ғылыми-кәсіби қызметінің негізгі түрлері анықталды. Мамандарды ғылыми даярлаудың шетелдік теориялары мен тәжірибелеріне талдау жүргізілді. Сауалнама құралдары әзірленді және техникалық мамандықтар студенттерінің ғылыми дайындығының бастапқы деңгейіне мониторинг жүргізілді. Техникалық бейіндегі білім беру бағдарламаларына талдау жүргізілді. 2. Болашақ инженерлердің ғылыми-кәсіби құзыреттілігінің негізгі тілдік құралдары анықталды. Кәсіби-техникалық коммуникацияның ғылыми стилінің тілдік құралдарына салыстырмалы талдау жүргізілді. Тәжірибеде ғылыми коммуникацияның тілдік құралдарын анықтау үшін сауалнама құралдары жасалды. Тіл модулі пәндерінің оқу-әдістемелік құжаттамасының кешеніне толық талдау жүргізілді. 3. Тілдік білім берудің цифрлық трансформациясының негізгі факторлары анықталды. Пәнаралық зерттеулерге талдау жүргізілді, цифрлық трансформация жағдайында білім беру тәсілдеріндегі өзгерістер анықталды және цифрлық технологияларды интеграциялаудың негізгі стратегиялары анықталды. Цифрлық трансформация технологияларына талдау жүргізілді және оқытудың негізгі цифрлық технологиялары анықталды. 4. Техникалық профиль мамандары үшін коммуникацияның ғылыми дискурсының сипаттамаларының жіктелуі жасалды. Жіктеу категориялары бойынша техникалық кадрларды даярлауда ғылыми дискурстың сипаттамаларын анықтау бойынша деректерді өңдеу, түсіндіру, бағалау жүргізілді және техникалық коммуникацияның ғылыми дискурсының сипаттамалары анықталды.

определены ключевые языковые средства научного стиля в области профессионально-технического дискурса в соответствии с международной практикой и в условиях цифровой трансформации образования для внедрения в учебные программы подготовки специалистов технического профиля.

техникалық бейіндегі мамандарды даярлаудың оқу бағдарламаларына енгізу үшін халықаралық практикаға сәйкес және білім берудің цифрлық трансформациясы жағдайында кәсіби-техникалық дискурс саласындағы ғылыми стильдің негізгі тілдік құралдары айқындалды.

не представляется возможным на данном этапе исследования

зерттеудің осы кезеңінде мүмкін емес

Разработанная классификация характеристик научного дискурса профессионально-технической коммуникации направлена на развитие и обогащение научного знания у будущих инженерно-технических кадров через языковую компетентность.

кәсіби-техникалық коммуникацияның ғылыми дискурсы сипаттамаларының әзірленген жіктемесі тілдік құзыреттілік арқылы болашақ инженерлік-техникалық кадрлардың ғылыми білімін дамытуға және байытуға бағытталған.

модель научно-профессиональной языковой подготовки специалистов технических специальностей будет внедрена для реализации интенсификации программ научной подготовки специалистов технического профиля через языковую компетентность.

техникалық мамандықтардың ғылыми-кәсіби тілдік даярлау моделі тілдік құзыреттілік арқылы техникалық бейіндегі мамандарды ғылыми даярлау бағдарламаларын қарқындатуды іске асыру үшін енгізілетін болады.

UDC indices
УДК 378
International classifier codes
14.35.00;
Key words in Russian
научно-профессиональная подготовка технических специалистов; языковое образование; цифровая трансформация; модель; цифровые технологии; интенсификация подготовки технических специалистов; научно-языковая компетентность; научная подготовка; критическое мышление;
Key words in Kazakh
техникалық мамандарды ғылыми-кәсіптік даярлау; тілдік білім беру; цифрлық трансформация; модель; цифрлық технологиялар; техникалық мамандар дайындығының интенсификациясы; ғылыми-тілдік құзыреттілік; ғылыми даярлау; сыни ойлау;
Head of the organization Исагулов Аристотель Зейнуллинович Доктор технических наук / профессор
Head of work Джантасова Дамира Дулатовна Кандидат педагогических наук / да