Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0323РК00478 | AP19677291-KC-23 | 0123РК00519 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 1 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 19614415 | AP19677291 | ||
Name of work | ||||
Разработка платформы скрытой оценки компетенций старшеклассников посредством геймификации с целью профориентации | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Токжигитова Нургуль Каирбаевна | |||
0
1
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Некоммерческое акционерное общество "Торайгыров университет" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "Торайгыров университет" | |||
Abstract | ||||
IT компетентность старшеклассников, скрытое оценивание Жоғары сынып оқушыларының IT кұзырлылығы, жасырын бағалау В этом проекте мы планируем - разработать структурно-содержательные, методические и оценочные аспекты методики скрытого оценивания для использования при формировании геймификационных компетенций в профориентации старшеклассников и экспериментально подтвердить ее эффективность. Аталған жобада жоғары сынып оқушыларын кәсіптік бағдар беруде геймификация бойынша құзырлылықтарын қалыптастыруда қолдану үшін жасырын бағалау әдіснамасының құрылымдық-мазмұндық, әдістемелік және бағалау аспектілерін әзірлеу және олардың тиімділігін эксперименттік растау болып табылады. Методы эмпирического исследования, методы игрового обучения Эмпирикалық зерттеу әдістері, ойынмен оқыту әдістері Выбраны методы скрытого оценивания с использованием цифровых игр, а также программное обеспечение для реализации данного проекта. Проведено исследование использования цифровых игр на уроках информатики среди старшеклассников. Произведено эмпирическое методы исследования среди профессорско-преподавательского состава высших учебных заведений По теме проекта была опубликована статья в журнале, рекомендованный КОКСНВО МНВО РК. Сандық ойындар арқылы жасырын бағалаудың әдіс тәсілдері және оны іске асыру үшін программалық жасақтама таңдалды. Жоғары сынып оқушылары арасында информатика сабағында цифрлық ойындарды қолдану мәселелеріне зерттеу жүргізілді. Жоғары оқу орындарының профессорлық-оқытушылық құрамы арасында эмпирикалық зерттеулер жүргізіліп, педагогикалық эксперимент басталды. ҚР БҒСБҚК ұсынған отандық басылымға 1 (бір) мақала жарияланды. Проект направлен на решение научно-технологических потребностей среднего и высшего образования. Жоба орта және жоғары білімнің ғылыми және технологиялық қажеттіліктерін шешуге бағытталған. Внедрение в 2023 году не предусмотрено Іске асыру 2023 жылға жоспарланбаған Эффективность научной работы высокая Ғылыми жұмыстың тиімділігі жоғары Учащиеся старших классов общеобразовательных школ Жалпы орта білім мектептерінің жоғары сынып оқушылары |
||||
UDC indices | ||||
378.1:004 | ||||
International classifier codes | ||||
20.01.07; | ||||
Key words in Russian | ||||
скрытое оценивание; ІТ компетентность; игровые методики; образовательная геймификация; профориентация; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
жасырын бағалау; IT құзырлылық; ойынмен оқыту әдістері; білім берудегі геймификация; кәсіптік бағдар; | ||||
Head of the organization | Ержанов Нурлан Тельманович | Доктор биологических наук / профессор | ||
Head of work | Токжигитова Нургуль Каирбаевна | PhD / - |