Inventory number IRN Number of state registration
0322РК01391 AP14871781-KC-22 0122РК00845
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 0
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 4172360 AP14871781
Name of work
Разработка модели оценивания профессиональных компетентностей на стадиях формирования в вузе (На примере образовательных программ направления подготовки ИКТ)
Type of work Source of funding Report authors
Applied Абдиев Кали Сеильбекович
0
0
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) Нет
Full name of the service recipient
Учреждение "Университет "Туран"
Abbreviated name of the service recipient Университет Туран
Abstract

Учебный процесс в высшем учебном заведении

Жоғары оқу орнындағы оқу процесі

Разработка модели оценивания компетентностей выпускников бакалавриата в соответствии с требованиями профессиональных стандартов.

Кәсіби стандарттардың талаптарына сәйкес бакалавриат түлектерінің құзыреттілігін бағалау моделін жасау

- общенаучные методы теоретического исследования – классификация, сравнение, аналогия, описание и объяснение, индукция и дедукция, научное доказательство, анализ и синтез, обобщение, абстрагирование, формализация, математизация, исторический метод и другие. - общенаучные методы эмпирического исследования – наблюдение, измерение, эксперимент, моделирование; - специальные методы – психометрический анализ результатов процедур оценки профессиональных компетенций обучающихся на основе классической и современной теорий педагогических измерений.

Зерттеу барысында келесі теориялық және эмпирикалық әдістер қолданылады: - теориялық зерттеудің жалпы ғылыми әдістері - жіктеу, салыстыру, ұқсастық, сипаттау және түсіндіру, индукция және дедукция, ғылыми дәлел, талдау және синтез, жалпылау, абстракция, формализация, математика, тарихи әдіс және басқалар. - эмпирикалық зерттеудің жалпы ғылыми әдістері - байқау, өлшеу, эксперимент, модельдеу; - арнайы әдістер - педагогикалық өлшемдердің классикалық және қазіргі заманғы теориялары негізінде студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін бағалау процедураларының нәтижелерін психометриялық талдау.

- проведен анализ источников по теме проекта: проблема «разрыва знаний» при подготовке к квалификационным экзаменам, формирование профессиональных компетенций как результатов высшего образования - проведен обзор используемых подходов при внешнем и внутреннем оценивании уровня профессиональных компетенций по требованиям ПС отрасли ИКТ в Казахстане и других стран

- жоба тақырыбы бойынша дереккөздерге талдау жүргізілді: біліктілік емтихандарына дайындық кезіндегі «білім алшақтығы» мәселесі, жоғары білімнің нәтижесі ретінде кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру - Қазақстандағы және басқа елдердегі АКТ саласының КС талаптарына сәйкес кәсіби құзыреттілік деңгейін сыртқы және ішкі бағалауда қолданылатын тәсілдерге шолу жүргізілді.

На основе проведенного анализа и обзора будут уточнены результаты обучения по ОП с учетом требований измеримости, выбран подход к разработке модели внутреннего оценивания профессиональных компетенций на стадии формирования в вузе.

Өткізілген талдау және шолу негізінде өлшемділік талаптарын ескере отырып, ББ бойынша оқыту нәтижелері нақтыланады, университетте қалыптастыру сатысында кәсіби құзыреттіліктерді ішкі бағалау моделін әзірлеу тәсілі таңдалады.

Эффективность результатов проекта будет заключаться во влиянии на конкурентноспособность вуза, выпускники будут иметь хорошую подготовленность к сдаче квалификационных экзаменов в независимых центрах. При расширенном внедрении результатов проекта в учебный процесс вузов Казахстана будет получен социальный эффект, заключающийся в том, что выпускники будут иметь возможность ознакомиться со всеми требованиями ПС и получить предварительную оценку своих профессиональных компетенций

Жоба нәтижелерінің тиімділігі университеттің бәсекеге қабілеттілігіне әсер етуде болады, түлектердің тәуелсіз орталықтарда біліктілік емтихандарын тапсыруға дайындығы жақсы деңгейде болады. Жобаның нәтижелерін Қазақстан ЖОО-ларының оқу үдерісіне кеңейтілген енгізу арқылы бітірушілер КС-тың барлық талаптарымен танысу мүмкіндігіне ие болудан тұратын әлеуметтік нәтижеге қол жеткізілетін болады, бітірушілер кәсіби құзыреттілігін алдын ала бағалай алатын болады

Высшее образование

Жоғары білім беру

UDC indices
378.22
International classifier codes
14.35.07;
Key words in Russian
профессиональные компетенции; профессиональные навыки; профессиональные стандарты; модель оценивания; результаты обучения;
Key words in Kazakh
кәсіби құзыреттіліктер; кәсіби дағдылар; кәсіби стандарттар; бағалау моделі; оқыту нәтижелері;
Head of the organization Алшанов Рахман Алшанович Доктор экономических наук / профессор
Head of work Абдиев Кали Сеильбекович Доктор педагогических наук / доцент информатики