Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0322РК01237 | AP14870918-KC-22 | 0122РК00480 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 0 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 9924799.83 | AP14870918 | ||
Name of work | ||||
Создание системы развития методической компетентности преподавателей IT-дисциплин на основе непрерывности образования | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Applied | Мухатаев Айдос Агдарбекович | |||
0
0
1
1
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | Нет | |||
Full name of the service recipient | ||||
Товарищество с ограниченной ответственностью "Astana IT University" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | "Astana IT University" | |||
Abstract | ||||
Развитие профессиональной компетентности преподавателей Оқытушылардың кәсіби құзыреттілігін дамыту Разработка и внедрение системы повышения методической компетентности, позволяющей улучшить общепедагогическую подготовку преподавателей IT-дисциплин через рациональное прогнозирование и управление их профессиональным развитием IT-пәндер оқытушыларының кәсіби дамуын рационалды болжау және басқару арқылы олардың жалпыпедагогикалық дайындығын жақсартуға мүмкіндік беретін әдістемелік құзыреттілігін арттыру жүйесін әзірлеу және енгізу Теоретический (терминологический и кластерный анализ), социально-педагогический (прогнозирование и моделирование), эмпирический (анкетирование, интервьюирование, тестирование, анализ продуктов деятельности, экспертная оценка, эксперимент), mixed methods of research (интеграция количественных и качественных методов исследования), интерпретационный Теориялық (терминологиялық және кластерлік талдау), әлеуметтік-педагогикалық (болжау және модельдеу), эмпирикалық (сауалнама жүргізу, сұхбат алу, тестілеу, қызмет өнімдерін талдау, сараптамалық бағалау, тәжірибе), mixed methods of research (зерттеудің сандық және сапалық әдістерін интеграциялау), интерпретациялық Обобщен отечественный и международный опыт по организации курсов ПК. Определено, что в повышение квалификации относится к неформальному образованию взрослых, в разных странах к нему подходят по разному в разных направлениях(по финансированию, содержанию и процессу организации). На основе анализа определен основной набор компетенций, являющимися компонентами структуры методической компетентности: знаниевый, проектировочный, информационный, коммуникативный, рефлексивный, мониторинговый, личностно-мотивационный. Собрана база преподавателей IT-дисциплин вузов Казахстана (407 человек из всех регионов РК). Разработан инструментарий для сбора эмпирического материала (анкета из 28 вопросов, вопросы интервью из 15 вопросов, методика обработки). Собран эмпирический материал (в опросе участвовали 281 преподавателей IT-дисциплин). Разработан инструментарии для сбора эмпирического материала по уровню сформированности методической компетентности у преподавателей IT-дисциплин. Подготовлены рекомендации и дорожная карта для дальнейших действий по исследованию на основе анализа отечественного и международного опыта и эмпирического материала. Выявлена необходимость разработки концептуальных основ решения проблемы развития методической компетентности преподавателей. Подготовлен проект цифровой архитектуры разрабатываемой информационной системы, котороая будет состоять из модулей: Банк компетенций, Профиль ППС, Оценка компетенций, Курсы ПК, Посткурсовые мероприятия, Отчеты. Біліктілікті арттыру курстарын ұйымдастыру бойынша отандық және халықаралық тәжірибе жинақталды. Біліктілікті арттыру ересектерді формальды емес оқытуға қатысты екені анықталды, әр түрлі елдерде оған әртүрлі бағыттар бойынша (қаржыландыру, мазмұны және ұйымдастыру процесі тұрғысынан) әртүрлі көзқарастар айтылады. Талдау негізінде әдіснамалық құзыреттілік құрылымының құрамдас бөлігі болып табылатын құзыреттердің негізгі жиынтығы анықталды: білім, дизайн, ақпарат, коммуникативтік, рефлекторлық, мониторинг, жеке және уәждемелік. ҚР ЖОО ІТ-пәндері оқытушыларының мәліметтер базасы жинақталған (Қазақстан Республикасының барлық өңірлерінен 407 адам). Эмпирикалық материалды жинау құралдары әзірленді (28 сұрақтан тұратын сауалнама, 15 сұхбаттасу сұрақтары, өңдеу әдістемесі). Эмпирикалық материал жиналды (IT-пәндердің 281 оқытушысы қатысты). ІТ-пәндер оқытушылары арасында әдіснамалық құзыреттілікті қалыптастыру деңгейі бойынша эмпирикалық материал жинау құралдары жасалды. Отандық және халықаралық тәжірибе мен эмпирикалық материалды талдау негізінде одан әрі әрекет ету үшін зерттеудің келесі кезеңдерін анықтайтын ұсыныстар мен жол картасы дайындалды. Бірінші кезекте аталған проблеманы шешудің тұжырымдық негіздері жасалуы қажеттігі көрінді. Дайындалатын ақпараттық жүйенің цифрлық архитектектурасының жобасы жасалды, оның Құзырлар банкі, ПОҚ профилі, Құзырларды бағалау, БА курстары, Курстан кейінгі шаралар, Есептер модульдерінен құрылымы анықталды. Прикладная информационная система повышения методической компетентности состоит из модулей: Банк компетенций, Профиль ППС, Оценка компетенций, Курсы ПК, Посткурсовые мероприятия, Отчеты ІТ-пәндері оқытушыларының әдістемелік дайындығын жақсартуға мүмкіндік беретін әдістемелік құзыреттілікті арттырудың қолданбалы ақпараттық жүйесі Құзырлар банкі, ПОҚ профилі, Құзырларды бағалау, БА курстары, Курстан кейінгі шаралар, Есептер модульдерінен тұрады
- разработка и внедрение системы прогнозирования и сопровождения профессионального развития преподавателей IT-дисциплин с учетом особенностей преподаваемых дисциплин позволит объективно оценить эффективность методик и стратегий преподавания, тем самым выявить наиболее значимые проблемы в обеспечении качественного образования и пути их преодоления; - создание уровневых стандартов и сертификационной программы по развитию методической компетентности преподавателей IT-дисциплин с возможностью имплементации в другие сферы подготовки педагогов позволит успешный переход к сертификации; - поддержка преподавателей IT-дисциплин повысит качество преподавания IT-дисциплин, тем самым будет способствовать повышению цифровой грамотности населения в целом. - оқытылатын пәндердің ерекшеліктерін ескере отырып, IT-пәндер оқытушыларының кәсіби дамуын болжау және сүйемелдеу жүйесін әзірлеу және енгізу оқыту әдістемелерінің және стратегияларының тиімділігін объективті бағалауға мүмкіндік береді, сонымен сапалы білім беруді қамтамасыз етудегі маңызды мәселелерді және оларды жеңу жолдарын анықтауға мүмкіндік береді; - педагогтарды даярлаудың басқа салаларына имплементациялау мүмкіндігімен ІТ-пәндер оқытушыларының әдістемелік құзыреттілігін дамыту бойынша деңгейлік стандарттар мен сертификаттық бағдарламаны құру сертификаттауға сәтті өтуге мүмкіндік береді; - IT-пәндер оқытушыларын қолдау ІТ-пәндерді оқыту сапасын арттырады, осылайша халықтың цифрлық сауаттылығын арттыруға ықпал етеді в системе высшего и послевузовского образования, повышения квалификации педагогических кадров, в теории и практике информатизации и создания инновационно-информационной среды жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімде, педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру жүйесінде, ақпараттандыру мен инновациялық-ақпараттық орта құру теориясы мен практикасы |
||||
UDC indices | ||||
378.046.4 | ||||
International classifier codes | ||||
14.35.07; | ||||
Key words in Russian | ||||
Методическая компетентность; Развитие компетентности; Информационная система; Непрерывное обучение; Методика преподавания; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
Әдістемелік құзыреттілік; Құзыреттілікті дамыту; Ақпараттық жүйе; Үздіксіз оқыту; Оқыту әдістемесі; | ||||
Head of the organization | Омирбаев Серик Мауленович | Доктор экономических наук / Профессор | ||
Head of work | Мухатаев Айдос Агдарбекович | Кандидат педагогических наук / доцент |