Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0322РК01257 | AP14869424-KC-22 | 0122РК00762 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 2 | ||||
International publications: 1 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 6777688 | AP14869424 | ||
Name of work | ||||
Методология уровневых парадигм: чтение и письмо | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Оразбаева Фаузия Шамсиевна | |||
0
0
1
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "КазНПУ им.Абая" | |||
Abstract | ||||
уровневая парадигматическая методология чтения и подписки в рамках нового гуманитарного знания жаңа гуманитарлық білім аясында оқылым мен жазылым әрекеттерінің деңгейлік парадигмалық әдіснамасы выявить процессы чтения и письма в рамках парадигм коммуникативного уровня в новой системе гуманитарного образования и лингвокогнитивных компетенций через содержание знаний и инновационные методы коммуникативтік-деңгейлік парадигмалар аясында оқылым мен жазылым процестерін бір-бірімен сабақтас білім мазмұны мен инновациялық әдістеме арқылы жаңа гуманитарлық білім мен тілдік-танымдық құзіреттіліктер жүйесінде анықтау. применялись методы обобщения, анализа, рассуждения жинақтау, талдау, пайымдау әдістері қолданылды В рамках нового гуманитарного знания определена уровневая парадигматическая методология чтения и письма. Определено овладение действиями чтения, письма в соответствии с уровневой парадигмой на основе международного стандарта. Жаңа гуманитарлық білім аясында оқылым мен жазылым әрекеттерінің деңгейлік парадигмалық әдіснамасы анықталды. Оқылым, жазылым әрекеттерін Халықаралық стандарт негізінде деңгейлік парадигмаға сай меңгерту айқындалды. Республикалық конференция материалында 1 мақала, халықаралық конференция материалында 1 мақала, РИНЦ базасына кіретін журналда 1 ғылыми мақала жарияланды; «Жаңа гуманитарлық білім аясында оқылым мен жазылым әрекеттеріне қойылатын талаптар» тақырыбында дөңгелек үстел ұйымдастырылды. Экономическая эффективность проекта определяется возможностью овладения казахским языком на уровне. Жобаның экономикалық тиімділігі қазақ тілін деңгейлі түрде меңгере алу мүмкіндігінен аңғарылады. - - Эффективность отчета проекта заключается в облегчении возможности овладения казахским языком на уровне. Жоба есебінің тиімділігі қазақ тілін деңгейлі түрде меңгере алу мүмкіндігін жеңілдетуден аңғарылады. Предмет "Казахский язык" и методика его преподавания в инонациональной аудитории Өзге ұлтты аудиториядағы "Қазақ тілі" пәні және оны оқыту әдістемесі |
||||
UDC indices | ||||
81.512.122 | ||||
International classifier codes | ||||
16.01.45; | ||||
Key words in Russian | ||||
методология; уровневое обучение; чтение; письмо; казахский язык; метод; речевая деятельнось; коммуникация; образования; компетентность; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
әдіснама; деңгейлік оқыту; оқылым; жазылым; қазақ тілі; әдіс; сөйлесім әрекеті; коммуникация; оқыту; құзіреттілік; | ||||
Head of the organization | Билялов Дархан Нурланович | PhD / Assistant Professor | ||
Head of work | Оразбаева Фаузия Шамсиевна | педагогика ғылымдарының докторы, профессор / профессор, академик |