| Inventory number | IRN | Number of state registration |
|---|---|---|
| 0222РК00643 | AP08857520-OT-22 | 0120РК00621 |
| Document type | Terms of distribution | Availability of implementation |
| Заключительный | Gratis | Number of implementation: 2 Implemented |
| Publications | ||
| Native publications: 0 | ||
| International publications: 3 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 1 |
| Number of books | Appendicies | Sources |
| 1 | 6 | 91 |
| Total number of pages | Patents | Illustrations |
| 82 | 0 | 0 |
| Amount of funding | Code of the program | Table |
| 24744335.07 | AP08857520 | 2 |
| Name of work | ||
| Педагогические основы разработки и использования дистанционной модели гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина. | ||
| Report title | ||
| Type of work | Source of funding | The product offerred for implementation |
| Applied | Методическая документация | |
| Report authors | ||
| Жапарова Баглан Магауовна | ||
|
0
0
0
0
|
||
| Customer | МНВО РК | |
| Information on the executing organization | ||
| Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |
| Full name of the service recipient | ||
| Павлодарский педагогический университет имени Әлкей Марғұлан | ||
| Abbreviated name of the service recipient | ППУ имени Әлкей Марғұлан | |
| Abstract | ||
|
Объект исследования: процесс гендерной социализации детей в детском доме Зерттеу нысаны: балалар үйіндегі балалардың гендерлік әлеуметтену процесі Цель исследования: Разработать и использовать дистанционную модель гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина Зерттеудің мақсаты: карантин жағдайында балалар үйінде балаларды гендерлік әлеуметтендірудің қашықтықтан моделін әзірлеу және пайдалану. Методы: метод теоретического анализа, метод разработки теоретических положений, моделирование Әдістері: теориялық талдау әдісі, теориялық ережелерді әзірлеу әдісі, модельдеу. Результаты работы и их новизна: Исследована и обоснована сущность гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина; разработаны принципы, содержание, методы и формы гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина; разработана и использована дистанционная модель гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина; разработаны методические указания для воспитателей по гендерной социализации детей в детском доме; изданы 3 статьи в журналах КОКСНВО, статья в журнале из базы Scopus, 78 процентиль, монография «О гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина», методические указания для воспитателей по гендерной социализации детей в детском доме. Новизна этих результатов исследования выражается как способы конкретизации отдельных аспектов теории социализации личности; как дистанционные составные компоненты процесса гендерной социализации детей-сирот; как новая дистанционная модель гендерной социализации детей-сирот. Жұмыс нәтижелері және олардың жаңалығы: Карантин жағдайында балалар үйіндегі балаларды гендерлік әлеуметтендірудің мәні зерттелді және негізделді; карантин жағдайында балалар үйіндегі балаларды гендерлік әлеуметтендірудің принциптері, мазмұны, әдістері мен нысандары әзірленді; карантин жағдайында балалар үйіндегі балаларды гендерлік әлеуметтендірудің қашықтықтан моделі әзірленді және пайдаланылды; балалар үйіндегі балаларды гендерлік әлеуметтендіру бойынша тәрбиешілерге арналған әдістемелік нұсқаулар әзірленді; Ғылым және жоғары білім саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитеті журналдарында 3 мақала; Scopus базасындағы журнал мақаласы, 78 процентиль; «Карантин жағдайында балалар үйіндегі балаларды гендерлік әлеуметтендіру туралы» монография; Балалар үйіндегі балаларды гендерлік әлеуметтендіру бойынша тәрбиешілерге арналған әдістемелік нұсқаулар жарық көрді. Бұл зерттеу нәтижелерінің жаңалығы жеке тұлғаны әлеуметтендіру теориясының жекелеген аспектілерін нақтылау тәсілдері ретінде көрінеді; жетім балаларды гендерлік әлеуметтендіру процесінің қашықтықтан құрамдас бөліктері ретінде; жетім балаларды гендерлік әлеуметтендірудің жаңа қашықтықтан моделі ретінде. Экономическая эффективность: результаты исследования позволят значительно снизить затраты государства на перевоспитание педагогически запущенных детей-сирот. Прогнозные предложения о развитии объекта исследования: заложена основа для повышения эффективности процесса гендерной социализации детей-сирот. Экономикалық тиімділік: зерттеу нәтижелері педагогикалық тұрғыдан қараусыз қалған жетім балаларды қайта тәрбиелеуге мемлекеттің шығындарын айтарлықтай төмендетуге мүмкіндік береді. Зерттеу объектісін дамыту туралы болжамды ұсыныстар: жетім балалардың гендерлік әлеуметтену процесінің тиімділігін арттыруға негіз қаланды. Степень внедрения: внедрены в учебный процесс по подготовке будущих учителей, воспитателей, в детском доме (акты внедрения). Енгізу дәрежесі: болашақ мұғалімдерді, тәрбиешілерді, балалар үйінде даярлау бойынша оқу процесіне енгізілді (енгізу актілері). Прогнозные предложения о развитии объекта исследования: заложена основа для повышения эффективности процесса гендерной социализации детей-сирот. Зерттеу объектісін дамыту туралы болжамды ұсыныстар: жетім балалардың гендерлік әлеуметтену процесінің тиімділігін арттыруға негіз қаланды. Область применения результатов: Учебно-воспитательный процесс в детском доме. Нәтижелерді қолдану саласы: балалар үйіндегі оқу-тәрбие процесі. |
||
| UDC indices | ||
| 376.64 | ||
| International classifier codes | ||
| 14.43.43; 15.41.25; | ||
| Readiness of the development for implementation | ||
| Key words in Russian | ||
| дистанционная модель; гендерная социализация детей-сирот; детский дом; условия; карантин; социализация; гендер; | ||
| Key words in Kazakh | ||
| қашықтық модель; жетім балаларды гендерлік әлеуметтендіру; балалар үйі; жағдай; карантин; әлеуметтену; гендер; | ||
| Head of the organization | Байдалинова Бибенур Аскаровна | Кандидат биологических наук / ассоциированный профессор |
| Head of work | Жапарова Баглан Магауовна | Кандидат педагогических наук / - |
| Native executive in charge | ||