Inventory number IRN Number of state registration
0222РК00643 AP08857520-OT-22 0120РК00621
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Заключительный Gratis Number of implementation: 2
Implemented
Publications
Native publications: 0
International publications: 3 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 1
Number of books Appendicies Sources
1 6 91
Total number of pages Patents Illustrations
82 0 0
Amount of funding Code of the program Table
24744335.07 AP08857520 2
Name of work
Педагогические основы разработки и использования дистанционной модели гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина.
Report title
Type of work Source of funding The product offerred for implementation
Applied Методическая документация
Report authors
Жапарова Баглан Магауовна
0
0
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Павлодарский педагогический университет имени Әлкей Марғұлан
Abbreviated name of the service recipient ППУ имени Әлкей Марғұлан
Abstract

Объект исследования: процесс гендерной социализации детей в детском доме

Зерттеу нысаны: балалар үйіндегі балалардың гендерлік әлеуметтену процесі

Цель исследования: Разработать и использовать дистанционную модель гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина

Зерттеудің мақсаты: карантин жағдайында балалар үйінде балаларды гендерлік әлеуметтендірудің қашықтықтан моделін әзірлеу және пайдалану.

Методы: метод теоретического анализа, метод разработки теоретических положений, моделирование

Әдістері: теориялық талдау әдісі, теориялық ережелерді әзірлеу әдісі, модельдеу.

Результаты работы и их новизна: Исследована и обоснована сущность гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина; разработаны принципы, содержание, методы и формы гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина; разработана и использована дистанционная модель гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина; разработаны методические указания для воспитателей по гендерной социализации детей в детском доме; изданы 3 статьи в журналах КОКСНВО, статья в журнале из базы Scopus, 78 процентиль, монография «О гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина», методические указания для воспитателей по гендерной социализации детей в детском доме. Новизна этих результатов исследования выражается как способы конкретизации отдельных аспектов теории социализации личности; как дистанционные составные компоненты процесса гендерной социализации детей-сирот; как новая дистанционная модель гендерной социализации детей-сирот.

Жұмыс нәтижелері және олардың жаңалығы: Карантин жағдайында балалар үйіндегі балаларды гендерлік әлеуметтендірудің мәні зерттелді және негізделді; карантин жағдайында балалар үйіндегі балаларды гендерлік әлеуметтендірудің принциптері, мазмұны, әдістері мен нысандары әзірленді; карантин жағдайында балалар үйіндегі балаларды гендерлік әлеуметтендірудің қашықтықтан моделі әзірленді және пайдаланылды; балалар үйіндегі балаларды гендерлік әлеуметтендіру бойынша тәрбиешілерге арналған әдістемелік нұсқаулар әзірленді; Ғылым және жоғары білім саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитеті журналдарында 3 мақала; Scopus базасындағы журнал мақаласы, 78 процентиль; «Карантин жағдайында балалар үйіндегі балаларды гендерлік әлеуметтендіру туралы» монография; Балалар үйіндегі балаларды гендерлік әлеуметтендіру бойынша тәрбиешілерге арналған әдістемелік нұсқаулар жарық көрді. Бұл зерттеу нәтижелерінің жаңалығы жеке тұлғаны әлеуметтендіру теориясының жекелеген аспектілерін нақтылау тәсілдері ретінде көрінеді; жетім балаларды гендерлік әлеуметтендіру процесінің қашықтықтан құрамдас бөліктері ретінде; жетім балаларды гендерлік әлеуметтендірудің жаңа қашықтықтан моделі ретінде.

Экономическая эффективность: результаты исследования позволят значительно снизить затраты государства на перевоспитание педагогически запущенных детей-сирот. Прогнозные предложения о развитии объекта исследования: заложена основа для повышения эффективности процесса гендерной социализации детей-сирот.

Экономикалық тиімділік: зерттеу нәтижелері педагогикалық тұрғыдан қараусыз қалған жетім балаларды қайта тәрбиелеуге мемлекеттің шығындарын айтарлықтай төмендетуге мүмкіндік береді. Зерттеу объектісін дамыту туралы болжамды ұсыныстар: жетім балалардың гендерлік әлеуметтену процесінің тиімділігін арттыруға негіз қаланды.

Степень внедрения: внедрены в учебный процесс по подготовке будущих учителей, воспитателей, в детском доме (акты внедрения).

Енгізу дәрежесі: болашақ мұғалімдерді, тәрбиешілерді, балалар үйінде даярлау бойынша оқу процесіне енгізілді (енгізу актілері).

Прогнозные предложения о развитии объекта исследования: заложена основа для повышения эффективности процесса гендерной социализации детей-сирот.

Зерттеу объектісін дамыту туралы болжамды ұсыныстар: жетім балалардың гендерлік әлеуметтену процесінің тиімділігін арттыруға негіз қаланды.

Область применения результатов: Учебно-воспитательный процесс в детском доме.

Нәтижелерді қолдану саласы: балалар үйіндегі оқу-тәрбие процесі.

UDC indices
376.64
International classifier codes
14.43.43; 15.41.25;
Readiness of the development for implementation
Key words in Russian
дистанционная модель; гендерная социализация детей-сирот; детский дом; условия; карантин; социализация; гендер;
Key words in Kazakh
қашықтық модель; жетім балаларды гендерлік әлеуметтендіру; балалар үйі; жағдай; карантин; әлеуметтену; гендер;
Head of the organization Байдалинова Бибенур Аскаровна Кандидат биологических наук / ассоциированный профессор
Head of work Жапарова Баглан Магауовна Кандидат педагогических наук / -
Native executive in charge