Inventory number IRN Number of state registration
0322РК00916 AP13268899-KC-22 0122РК00181
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения At a negotiated price Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 0
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 2995610 AP13268899
Name of work
Влияние форс – мажорных ситуаций (коронавируса) на профессиональную компетенцию педагогов индустрии высшего и послевузовского образования
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Аманова Арай Кокораевна
0
0
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Некоммерческое акционерное общество "Университет имени Шакарима города Семей"
Abbreviated name of the service recipient Университет им. Шакарима
Abstract

Профессиональные компетенции преподавателей высшего и послевузовского образования в условиях форс мажорных ситуациях

Форс-мажорлық жағдайларда жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру индустриясы педагогтерінің кәсіби құзыреттіліктері

Форс-мажорлық жағдайларда жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдары оқытушыларының кәсіби құзыреттілігін зерделеу, сондай-ақ оқу үрдісін ұйымдастырудың оң тәжірибелерін сараптау және бөлісу.

Форс-мажорлық жағдайларда жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдары оқытушыларының кәсіби құзыреттілігін зерделеу, сондай-ақ оқу үрдісін ұйымдастырудың оң тәжірибелерін сараптау және бөлісу.

Методологический и теоретический анализ научной литературы по изучаемой проблеме; обобщение инновационного опыта отечественных и зарубежных образовательных систем; изучение и анализ учебной документации; сравнительный анализ педагогических явлений и фактов; ретроспективный анализ, классификация и обобщение, авторская интерпретация, метод моделирования педагогических систем и другие теоретические и эмпирические методы, соответствующие характеру исследования.

Зерттелетін проблема бойынша ғылыми әдебиеттерді әдіснамалық және теориялық талдау; отандық және шетелдік білім беру жүйелерінің инновациялық тәжірибесін қорыту; оқу құжаттамасын зерделеу және талдау; педагогикалық құбылыстар мен фактілерді салыстырмалы талдау; ретроспективті талдау, сыныптау және қорыту, авторлық интерпретация, педагогикалық жүйелерді модельдеу әдісі және зерттеу сипатына сәйкес келетін басқа да теориялық және эмпирикалық әдістер.

Социальный и экономический эффект ожидаемых результатов определяется тем, что они окажут влияние на обогащение современной психолого- педагогической науки, и будут способствовать развитию профессиональных компетенций педагогов в форс-мажорных ситуациях. Применимость научных результатов определяется потребностью в модернизации системы высшего о Распространение результатов работ среди потенциальных пользователей, сообщества ученых и широкой общественности будет осуществляться на основе публикаций научных статей и докладов по теме исследования, методических рекомендаций, коллективной монографии. бразования Республики Казахстан, направленной на формирование профессиональных компетенций педагогов.

Күтілетін нәтижелердің әлеуметтік-экономикалық әсері олардың қазіргі психологиялық - педагогикалық ғылымды байытуға әсер ететіндіндігін және форс-мажорлық жағдайларда педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға ықпал ететіндігімен анықталады. Ғылыми нәтижелер Қазақстан Республикасының Жоғары білім беру жүйесінде қолданылуы педагогтердің кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған жұмысты жаңғыртуда қажеттілігімен айқындалады. Жұмыс нәтижелерін әлеуетті пайдаланушылар, ғалымдар қоғамдастығы және қалың жұртшылық арасында зерттеу тақырыбы бойынша шыққан ғылыми мақалалар мен баяндамалар, әдістемелік ұсынымдар, ұжымдық монографияны жариялау арқылы тарату.

Социальный и экономический эффект ожидаемых результатов определяется тем, что они окажут влияние на обогащение современной психолого- педагогической науки, и будут способствовать развитию профессиональных компетенций педагогов в форс-мажорных ситуациях. формирование человека, способного к гибкой адаптации к изменяющимся ситуациям, руководствующегося собственным мироощущением и ценностями, обучающегося и обучающего других, создание в вузе единого образовательно-цифрового пространства на основе сочетания принципов общеобразовательного и контекстуального, деятельностного, компетентностного подходы;

Күтілетін нәтижелердің әлеуметтік-экономикалық әсері олардың қазіргі психологиялық - педагогикалық ғылымды байытуға әсер ететіндіндігін және форс-мажорлық жағдайларда педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға ықпал ететіндігімен анықталады. өзгермелі жағдайларға икемді бейімделуге, өз көзқарасы мен құндылықтарын басшылыққа ала отырып, басқаларды үйренуге және үйретуге қабілетті тұлғаны қалыптастыру, әмбебап білім беру мен контекстік, белсенділік, құзыреттілік тәсілдер қағидаттарының үйлесімі негізінде университетте бірыңғай білім беру және сандық кеңістік құру;

Эффективность проекта в национальном и международном масштабе определяется тем, что ожидаемые результаты способствуют улучшению социального положения студентов, магистров, докторантов, преподавателей и других работников вуза, их социальной поддержке и защита членов высших учебных заведений в случаях форс-мажора.

Жобаның ұлттық және халықаралық ауқымдағы маңыздылығы күтілетін нәтижелердің форс-мажорлық жағдайларда студенттердің, магистранттардың, докторанттардың, оқытушылардың және ЖОО-ның басқа да қызметкерлерінің әлеуметтік жағдайын жақсартуға, оларды әлеуметтік қолдауға және ЖОО ұжымдарының мүшелерін қорғауға ықпал ететіндігімен айқындалады.

Педагогический процесс в вузах. Подготовка кадров в вузах.

Жоғары оқу орындарындағы педагогикалық процесс. Жоғары оқу орындарындағы кадр даярлау аясында.

UDC indices
000.891
International classifier codes
14.01.11; 12.00.00; 15.21.00; 04.00.00;
Key words in Russian
компетенция; педагогика; педагогический процесс; профессиональные компетенции; высшая школа;
Key words in Kazakh
құзыреттілік; педагогика; педагогикалық процесс; кәсіби құзыреттілік; жоғары мектеп;
Head of the organization Ердембеков Бауржан Амангельдыевич Доктор филологических наук / профессор
Head of work Аманова Арай Кокораевна PhD педагогики и психологии / PhD