Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0322РК00565 | AP14871693-KC-22 | 0122РК00354 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 0 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
1 | 9935082.5 | AP14871693 | ||
Name of work | ||||
Организационно-методологические основы обеспечения инклюзивности профессионального ориентирования обучающихся школ | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Бутабаева Лаура Аскаровна | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Национальная академия образования имени И. Алтынсарина | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО им. И. Алтынсарина | |||
Abstract | ||||
Система профессиональной ориентации обучающихся в условиях инклюзивного образования Инклюзивті білім беру жағдайында білім алушыларды кәсіби бағдарлау жүйесі Целью проекта является теоретическое обоснование и разработка системной инновационной модели профессионального ориентирования обучающихся школ с учетом их индивидуальных возможностей и особых потребностей Жобаның мақсаты – мектеп оқушыларының жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды кәсіби бағдарлаудың жүйелі инновациялық моделін теориялық негіздеу және әзірлеу Триангуляция методов: применение как количественных, так и качественных методов сбора данных – анализ литературы по проблеме исследования, изучение нормативных правовых документов, обобщение, сравнение и систематизация эмпирических и теоретических данных, анализ и синтез, обобщение и построение гипотез; анкетирование, интервью, наблюдение, метод математической обработки; статистический анализ. Триангуляциялау әдісі қолданылды: мәліметтерді жинаудың сандық және сапалық әдістері, зерттеу мәселесі бойынша әдебиеттерді талдау, нормативті құқықтық құжаттарды талдау, жалпылау, салыстыру, теориялық және эмпирикалық мәліметтерді жүйелеу, талдау және жинақтау, ғылыми болжамды жалпылау және әзірлеу, сауалнама, интервью, бақылау, математикалық өңдеу әдісі, статистикалық талдау. -Проведен анализ литературы, нормативных правовых документов по изучаемой проблематике; -разработана, апробирована и утверждена методология и инструменты исследования состояния профессиональной ориентации и социализации обучающихся школ с учетом их индивидуальных возможностей и особых потребностей; -изучено состояние профессиональной ориентации и социализации обучающихся школ с учетом их индивидуальных возможностей и особых потребностей; -обработаны и проанализированы полученные данные исследования. -Зерттеу мәселесі бойынша нормативті құқықтық құжаттар мен әдебиеттерге талдау жасалды; - инклюзивті білім беру жағдайында мектеп оқушыларының кәсіби бағдарлануы мен әлеуметтенуі жағдайын зерттеудің әдіснамасы мен құралдары әзірленді, апробацияланды және бекітілді; -мектеп оқушыларының жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, кәсіби бағдарлануы мен әлеуметтенуінің жағдайын зерттелді; - зерттеу нәтижелері талданды және өңделді. Эффективное использование собранной базы данных способствует выявлению эффективных путей профессионального ориентирования обучающихся школ с учетом их индивидуальных возможностей и особых потребностей Жиналған материалдарды тиімді пайдалану мектеп оқушыларының жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, кәсіби бағдарлаудың тиімді жолдарын анықтап, жүйелі инновациялық моделді әзірлеуге әсер етеді.
Необходимость разработки системной инновационной модели, включающей разработку механизмов, координирующих действия всех стейкхолдеров в подготовке школьников к осознанному выбору профессии, востребованной в современных условиях и отвечающей их индивидуальным возможностям и особым потребностям Мектеп білім алушыларын кәсіби бағдарлаудың тиімділігіне қол жеткізу үшін мектеп білім алушыларын қазіргі жағдайда сұранысқа ие және білім алушылардың жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктеріне жауап беретін мамандықты саналы түрде таңдауға дайындауда барлық стейкхолдерлердің іс-қимылын үйлестіретін тетіктерді әзірлеуді қамтитын жүйелі инновациялық модель әзірлеу қажеттігін болжайды Сфера образования и науки Білім және ғылым саласы |
||||
UDC indices | ||||
373.1 | ||||
International classifier codes | ||||
14.25.00; | ||||
Key words in Russian | ||||
профессиональная ориентация; социализация; дети с особыми образовательными потребностями; инклюзивное образование; Индивидуальная траектория; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
кәсіби бағдарлау; әлеуметтендіру; ерекше білімді қажет ететін балалар; инклюзивті білім беру; жеке траектория; | ||||
Head of the organization | Пұсырманов Нұрбек Серікұлы | PhD in Political Science / | ||
Head of work | Бутабаева Лаура Аскаровна | Доктор PhD / ассоциированный профессор |