Inventory number IRN Number of state registration
0322РК01000 AP09260297-KC-22 0121РК00415
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 7
International publications: 4 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 6066172.94 AP09260297
Name of work
Медиа-стратегия информационной поддержки и социальной адаптации кандас и мигрантов в Казахстане
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Негизбаева Марлан Онласынкызы
0
0
3
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Некоммерческое акционерное общество "Казахский национальный университет имени аль-Фараби"
Abbreviated name of the service recipient НАО "КазНУ им. аль-Фараби"
Abstract

Медиасреда, тексты и медиа-дискурс социальной адаптации кандас и мигрантов в Казахстане.

Қазақстандағы кандастар мен мигранттардың әлеуметтік бейімделуінің медиа ортасы, мәтіндері мен медиа дискурсы.

Разработка структурных компонентов и алгоритмов концепции информационной поддержки, рекомендуемых моделей информационного обеспечения социальной адаптации кандас и мигрантов в Казахстане для редакций традиционных и новых медиа.

Дәстүрлі және жаңа медиа редакциялары үшін қандастар мен мигранттардың әлеуметтік бейімделуін ақпараттық қамту үлгілерін ұсынатын ақпараттық қолдау тұжырымдамасының құрылымдық бөліктері мен алгоритмдерін әзірлеу.

В процессе исследования использованы общенаучные приемы: обобщение, анализ, синтез, сравнение. Применены количественные и качественные методы исследования медиа-среды. Изучены научные труды отечественных и зарубежных специалистов, научные отчеты, статистические данные, материалы научных конференций, обзор и мониторинг СМИ, а также результаты медиа-измерений. Теоретические методы исследования: структурно-функциональный анализ, сравнительно-исторический анализ и метод периодизации социальных процессов, междисциплинарный анализ, системный подход, сравнительный метод, феноменологический метод. Эмпирические методы исследования: выборочный метод, методы опроса (мониторинг социальной среды, экспертный опрос, методы личного интервью, глубинное интервью, онлайн опрос), метод проективного текста, контент-анализ СМИ, социологический анализ нормативных документов, анализ статистической и демографической информации. Системный и сравнительный анализы проводились с целью определения научной, социальной, культурной, моральной, познавательной основ формирования толерантности населения и социальной адаптации кандас и мигрантов.

Зерттеу барысында жалпылама, талдау, синтез, салыстыру сияқты жалпы ғылыми зерттеу тәсілдері қолданылды. Медиа-ортаны зерттеудің сандық және сапалық әдістері қолданылды. Отандық және шетелдік мамандардың ғылыми еңбектері, ғылыми есептер, статистикалық деректер, ғылыми конференциялардың материалдары, БАҚ-қа шолу мен мониторинг, сондай-ақ медиа-өлшеу нәтижелері қолданылды. Зерттеудің теориялық әдістері қолданылды: құрылымдық-функционалдық талдау, салыстырмалы-тарихи талдау және әлеуметтік процестерді кезеңдеу әдісі, пәнаралық талдау, жүйелік тәсіл, салыстырмалы әдіс, феноменологиялық әдіс. Зерттеудің эмпирикалық әдістері: іріктемелі әдіс, сауалнама әдістері (әлеуметтік ортаның мониторингі, сараптамалық сауалнама, жеке сұхбат әдістері, терең сұхбат, онлайн сауалнама), жобалық мәтін әдісі, БАҚ контент-талдау, нормативтік құжаттарды әлеуметтік талдау, статистикалық және демографиялық ақпаратты талдау. Жүйелі және салыстырмалы талдаулар халықтың төзімділігін қалыптастырудың және қандас пен мигранттарды әлеуметтік бейімдеудің ғылыми, әлеуметтік, мәдени, моральдық, танымдық негіздерін зерттеу мақсатында жүргізілді.

Выработка механизмов снижения негативного контента стереотипов, пересмотр всего комплекса отношений общества и власти к процессу миграции и мигрантам. Сформулирована модель информационной поддержки, которая содержит структурированный массив разнонаправленных блоков, включающих освещение всего комплекса мер по поддержке кандас и мигрантов в Казахстане, изучение мирового опыта, создание портрета «нового гражданина», дистанцирование кандас от обычных трудовых мигрантов, определение роли и места кандас в экономике и культуре Казахстана.

Стереотиптердің жағымсыз мазмұнын төмендету тетіктері әзірленді, көші-қон үдерісі мен мигранттарға қатысты қоғам мен билік арасындағы қатынастардың барлық кешені қайта қарастырылды. Ақпараттық қолдау моделі тұжырымдалды, қандастар мен Қазақстандағы мигранттарды қолдау жөніндегі бүкіл іс-шаралар кешенін қамтитын, әлемдік тәжірибені зерделейтін, «жаңа азаматтың» портретін жасайтын, қандастарды қарапайым еңбек мигранттарынан алшақтататын, Қазақстанның экономикасы мен мәдениетіндегі қандастардың рөлі мен орнын анықтайтын құрылымдық массив қамтылды.

Интегрированность государственного участия в создании благоприятных условий социальной адаптации кандас и мигрантов, влияние на концепцию развития отечественной медиасферы в сфере информационного обеспечения и продвижения «нового образа» кандас, формирование лояльной и объективной политической ориентации к кандас и мигрантам в Казахстане.

Қандастар мен мигранттардың әлеуметтік бейімделуіне қолайлы жағдайлар туғызудағы мемлекеттік қатысудың ықпалдасуы, ақпараттық қамтамасыз ету және қандастың «жаңа бейнесін» дамыту саласында отандық медиа ортаны дамыту тұжырымдамасына ықпал ету, Қазақстандағы қандастар мен мигранттарға деген адал және объективті саяси бағдарды қалыптастыру.

Внедрение результатов проекта находится в транзитной стадии: от этапа исторической ретроспективы, динамики государственного регулирования миграционных потоков, разработки научной платформы и определения широты охвата меди-компонентов миграционного дискурса в СМИ к разработке центрального ядра структурной концепции информационной поддержки и социальной адаптации кандас и мигрантов в Казахстане.

Жобаның нәтижелерін енгізу өтпелі кезеңде: тарихи ретроспективалық кезеңнен, көші-қон ағындарын мемлекеттік реттеу динамикасынан, ғылыми тұғырнама дайындау және БАҚ-тағы көші-қон дискурсы медиа-компонеттерінің қамту көлемін анықтаудан Қазақстандағы қандастар мен мигранттарды әлеуметтік бейімдеу мен ақпараттық қолдаудың құрылымдық тұжырымдамасының орталық өзегін дамытуға дейін.

Эффективность работы обусловлена высоким потенциалом общегражданского медиаконтента, политическим и патриотическим инвестиционными блоками проекта по изучению механизмов и методов корреляции воздействия медиа на аудиторию в вопросах восприятия кандас в Казахстане. Результативность качественного медиаконтента по вопросам миграции сопоставима с идеологическими константами, продвигаемыми через отечественные медиа в виде базовых блоков ценностных ориентаций и исторической памяти народа.

Жұмыстың тиімділігі жалпы азаматтық медиа-контенттің жоғары әлеуетімен, Қазақстандағы қандастарды қабылдау мәселелеріндегі БАҚ-тың аудиторияға әсерін корреляциялаудың механизмдері мен әдістерін зерттеу бойынша жобаның саяси-патриоттық инвестициялық блоктарымен түсіндіріледі. Көші-қон мәселелері бойынша сапалы медиаконтенттің нәтижелілігін құндылық бағдарлары мен халықтың тарихи жадысының негізгі блоктары түріндегі Отандық БАҚ арқылы насихатталатын идеологиялық константалармен салыстыруға болады.

Целевые потребители результатов исследования: представители информационного рынка, научные центры общественно-политического и социального направления, Комитет по миграции и его областные департаменты, Международная организация по миграции, предприятия, участвующие в информационных процессах, пресс-службы и PR-департаменты государственных структур, неправительственные организации, занимающиеся вопросами миграции.

Зерттеу нәтижелерінің мақсатты тұтынушылары: ақпараттық нарықтың өкілдері, қоғамдық-саяси және әлеуметтік бағыттағы ғылыми орталықтар, көші-қон комитеті және оның облыстық департаменттері, Халықаралық көші-қон ұйымы, ақпараттық процестерге қатысатын мекемелер, баспасөз қызметтері және мемлекеттік құрылымдардың PR-департаменттері, көші-қон мәселелерімен айналысатын үкіметтік емес ұйымдар.

UDC indices
19.01.29
International classifier codes
19.00.00;
Key words in Russian
медиа стратегия; мигрант; кандас; социальная адаптация; информационная поддержка;
Key words in Kazakh
медиа стратегия; мигрант; қандас; әлеуметтік бейімдеу; ақпараттық қолдау;
Head of the organization Айдосов Нуржан Сарсынбекович /
Head of work Негизбаева Марлан Онласынкызы Кандидат филологических наук / и.о.доцента