Inventory number IRN Number of state registration
0322РК00695 AP09057871-KC-22 0121РК00075
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 1
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 15715580 AP09057871
Name of work
Виртуальная форсайт-лаборатория как средство развития метакомпетенций в гуманитарном профиле
Type of work Source of funding Report authors
Applied Наурызбаева Эльмира Кенжегалиевна
0
0
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Некоммерческое акционерное общество «Костанайский региональный университет имени Ахмет Байтұрсынұлы»
Abbreviated name of the service recipient НАО «КРУ имени Ахмет Байтұрсынұлы»
Abstract

Процесс развития метакомпетенций у студентов гуманитарного профиля.

Гуманитарлық бейіндегі студенттердің Мета-құзыреттілігін дамыту процесі.

Создание эффективной Дорожной карты развития метакомпетенций у студентов гуманитарного профиля, с учетом будущих профессионально-квалификационных изменений, диктуемых рынком труда.

Еңбек нарығы талап ететін болашақ кәсіби-біліктілік өзгерістерін ескере отырып, гуманитарлық бейіндегі студенттердің Мета құзыреттілігін дамытудың тиімді жол картасын жасау.

1) теоретические методы: анализ нормативных документов об образовании (с целью определения актуальности исследуемой проблемы), анализ зарубежной и отечественной научной, учебно-методической литературы и педагогических публикаций (для построения историографии проблемы исследования), теоретико-методологический анализ – для формулировки исходных позиций исследования; понятийно-терминологический анализ применялся для описания понятийного поля исследуемой проблемы; 2) эмпирические методы: обобщение и анализ эффективного педагогического опыта и массовой практики формирования мета-компетенций специалистов гуманитарного профиля; 3) диагнос¬тические и статистические методы обработки данных: анкетирование, беседа, интервьюирование; 4) метод моделирования и программирования оболочки сайта виртуальной форсайт-лаборатории: создание контента и оболочки, дизайн сайта виртуальной форсайт-лаборатории.

1) теориялық әдістер: білім туралы нормативтік құжаттарды талдау (зерттелетін проблеманың өзектілігін анықтау мақсатында), шетелдік және отандық ғылыми, оқу-әдістемелік әдебиеттер мен педагогикалық жарияланымдарды талдау (зерттеу проблемасының тарихнамасын құру үшін), теориялық-әдіснамалық талдау – зерттеудің бастапқы ұстанымдарын тұжырымдау үшін; ұғымдық-терминологиялық талдау зерттелетін проблеманың ұғымдық өрісін сипаттау үшін қолданылды; 2) эмпирикалық әдістер: гуманитарлық бейіндегі мамандардың мета-құзыреттерін қалыптастырудың тиімді педагогикалық тәжірибесі мен жаппай практикасын қорыту және талдау; 3) деректерді өңдеудің диагностикалық және статистикалық әдістері: сауалнама жүргізу, әңгімелесу, сұхбаттасу; 4) виртуалды форсайт зертханасының веб-торабын модельдеу және бағдарламалау әдісі: мазмұн мен қабықты құру, виртуалды форсайт зертханасының веб-сайтының дизайны.

Новизна состоит в использовании виртуальной форсайт-лаборатории как коммуникативного инструмента инновационной формы социального партнерства гуманитарного профессионального образования и заказчиков образования, направленного на развитие метакомпетенций у студентов гуманитарного профиля, с учетом будущих профессионально-квалификационных изменений, диктуемых рынком труда. Результаты: 1) опубликована 1 (одна) статья в рецензируемом отечественном издании, рекомендованном КОКСОН МОН РК: Nauryzbayeva E.K., BezhinaV.V. Educational programmes for students of humanitarian spherein VUCA world via foresight (international experience)// Вестник Торайгыров университета, ISSN 2710-2661 Серия Педагогическая №1, 2022., рр. 440-453 (https://doi.org/10.48081/JKVR3388). 2) создана технологическая дорожная карта по развитию метакомпетенций у студентов гуманитарного профиля. 3) организованы и проведены форсайт-сессии.

Жаңалық виртуалды форсайт-зертхананы еңбек нарығы белгілейтін болашақ кәсіби-біліктілік өзгерістерін ескере отырып, гуманитарлық бейіндегі студенттердің метакомпетенциясын дамытуға бағытталған гуманитарлық кәсіптік білім берудің және білім берудің тапсырыс берушілерінің әлеуметтік әріптестігінің инновациялық нысанының коммуникативтік құралы ретінде пайдаланудан тұрады. Нәтижелер: Нәтижелер: 1) ҚР БҒМ БҒССҚК ұсынған рецензияланатын отандық басылымда 1 (бір) мақала жарияланды: Nauryzbayeva E. K., BezhinaV.V. educational programmes for students of humanitarian spherein vuca world via foresight (international experience) / / Торайғыров университетінің хабаршысы, ISSN 2710-2661 педагогикалық серия №1, 2022., рр. 440-453 (https://doi.org/10.48081/JKVR3388). 2) гуманитарлық бейіндегі студенттердің құзыреттерін дамыту бойынша технологиялық жол картасы құрылды. 3) форсайт-сессиялар ұйымдастырылды және өткізілді.

Реализация проекта позволила достигнуть на втором этапе исследования: 100% трудоустройство выпускников гуманитарного профиля; удовлетворенность работодателей и стейкхолдеров качеством подготовки выпускников вуза.

Жобаны іске асыру зерттеудің екінші кезеңінде: гуманитарлық бейіндегі түлектердің 100% жұмысқа орналасуына; жұмыс берушілер мен стейкхолдерлердің ЖОО түлектерін даярлау сапасына қанағаттануына қол жеткізуге мүмкіндік берді.

Организация образовательного процесса в высших учебных заведениях Казахстана (гуманитарное направление подготовки).

Қазақстанның жоғары оқу орындарында білім беру процесін ұйымдастыру (оқытудың гуманитарлық бағыты).

UDC indices
37
International classifier codes
14.01.11;
Key words in Russian
Виртуальная лаборатория; Форсайт технология; Метокомпетенция; Гуманитарный профиль; Развитие;
Key words in Kazakh
Виртуалды зертхана; Форсайт технологиясы; Метокомпетенция; Гуманитарлық бағыт; Даму;
Head of the organization Куанышбаев Сейтбек Бекенович доктор географических наук / профессор
Head of work Наурызбаева Эльмира Кенжегалиевна Кандидат исторических наук / ассоциированный профессор