Inventory number IRN Number of state registration
0322РК00371 AP13067661-KC-22 0122РК00178
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 0
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 1
Patents Amount of funding Code of the program
0 17564425 AP13067661
Name of work
Интернет-литература Казахстана: основные художественные тенденции
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Сабирова Дина Алтаевна
0
0
1
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая"
Abbreviated name of the service recipient НАО "КазНПУ им.Абая"
Abstract

современный литературный процесс Казахстана

Қазақстанның қазіргі әдеби процесі.

Разработка теоретико-методологического аппарата изучения Интернет-литературы с учетом основных художественныхтенденций и свойств, систематизация и создание целостной модели многонациональной литературы Казахстана, в том числе – и новейшей, впервые введённой в научный оборот. Методика моделирования и систематизации интернет-литературы Казахстана будет осуществляться на материале произведений прозы, поэзии и драматургии.

Негізгі көркемдік үрдістер мен ерекшеліктерді ескере отырып, Интернет-әдебиетті зерттеудің теориялық-әдіснамалық аппаратын әзірлеу, Қазақстанның көпұлтты әдебиетінің, оның ішінде ғылыми айналымға алғаш енгізілген ең жаңа әдебиеттің тұтас моделін жүйелеу және жасау. Қазақстанның интернет-әдебиетін модельдеу және жүйелеу әдістемесі проза, поэзия және драматургия шығармаларының материалында жүзеге асырылатын болады.

социологический, герменевтико-интерпретационный, историко-функциональный.

әлеуеттік, герменевтикалық-интерпретациялық, тарихи-функционалды.

1. Определены границы понятия «Интернет- литература», обозначены институциональная структура сетевого литературного поля; 2. Представлен теоретико-литературный анализ понятия «Интернет- литература», обозначены основные вехи истории развития сетевой словесности во взаимосвязи с историческим изменением функциональных возможностей Интернета и эволюции горизонта ожидания сетевого читателя. Новизна исследования обусловливается тем, что впервые разрабатывается теоретико-методологический аппарат изучения современной интернет литературы с учетом особенностей функционирования текста в социуме и своеобразия национального сознания. Проект нацелен на разработку методики филологической интерпретации качественных изменений в поэтике новейшей литературы. Большая часть исследований, касающихсясетевой литературы, сосредоточена на конкретных сетевых жанрах, определенных сетевых произведениях.

1. «Интернет-әдебиет» ұғымының шекаралары айқындалды, желілік әдеби өрістің институционалдық құрылымы белгіленді; 2. «Интернет-әдебиет» ұғымына теориялық және әдеби талдау ұсынылған, Интернеттің функционалдық мүмкіндіктерінің тарихи өзгеруімен және желілік оқырманның күту көкжиегінің эволюциясымен байланысты желілік әдебиеттің даму тарихының негізгі кезеңдері көрсетілген. Зерттеудің жаңалығы қазіргі интернет әдебиетін зерттеудің теориялық және әдіснамалық аппараты алғаш рет қоғамдағы мәтіннің жұмыс істеу ерекшеліктері мен ұлттық сананың ерекшеліктерін ескере отырып жасалғандығына байланысты. Жоба жаңа әдебиет поэтикасындағы сапалы өзгерістерді филологиялық түсіндіру әдістемесін жасауға бағытталған. Желілік әдебиеттерге қатысты зерттеулердің көп бөлігі белгілі бір желілік жанрларға, белгілі бір желілік шығармаларға бағытталған.

Разработка научно-технической, конструкторской документации не планировалась.

Ғылыми-техникалық, конструкторлық құжаттаманың дайындалуы жоспарланбаған

Образовательный потенциал практического применения результатов проекта заключается в его использовании в школьном и вузовском литературном образовании, в сфере библиотечно-информационной деятельности, массовых коммуникаций, педагогики, в программах повышения квалификации и переподготовки учителей и преподавателей вузов.

Жоба нәтижелерін практикалық қолданудың білім беру әлеуеті оны мектепте және ЖОО-да әдеби білім беруде, кітапханалық-ақпараттық қызмет, бұқаралық коммуникация, педагогика саласында, жоғары оқу орындарының мұғалімдері мен оқытушыларының біліктілігін арттыру және қайта даярлау бағдарламаларында қолдану болып табылады.

Образовательный потенциал практического применения результатов проекта заключается в его использовании в школьном и вузовском литературном образовании, в сфере библиотечно-информационной деятельности, массовых коммуникаций, педагогики, в программах повышения квалификации и переподготовки учителей и преподавателей вузов.

Жоба нәтижелерін практикалық қолданудың білім беру әлеуеті оны мектепте және ЖОО-да әдеби білім беруде, кітапханалық-ақпараттық қызмет, бұқаралық коммуникация, педагогика саласында, жоғары оқу орындарының мұғалімдері мен оқытушыларының біліктілігін арттыру және қайта даярлау бағдарламаларында қолдану болып табылады.

Научные результаты проекта могут применяться в элективных курсах для старшеклассников, при подготовке бакалавров и магистров в сфере филологии и журналистики, библиотечно-информационной деятельности, массовых коммуникаций, менеджмента организаций культуры, в программах повышения квалификации и переподготовки учителей и преподавателей вузов.

Жобаның ғылыми нәтижелері жоғары сынып оқушыларына арналған Элективті курстарда, филология және журналистика, кітапхана-ақпараттық қызмет, бұқаралық коммуникация, мәдениет ұйымдарының менеджменті саласында бакалаврлар мен магистрлерді даярлауда, жоғары оқу орындарының мұғалімдері мен оқытушыларының біліктілігін арттыру және қайта даярлау бағдарламаларында қолданылуы мүмкін.

UDC indices
82-1/9
International classifier codes
17.07.29;
Key words in Russian
поэтика; литература; интернет - литература; жанр; тенденции;
Key words in Kazakh
поэтика; әдебиет; интернет-әдебиет; жанр; үрдістер;
Head of the organization Билялов Дархан Нурланович PhD /
Head of work Сабирова Дина Алтаевна Доктор философии (PhD) по специальности "Русский язык и литература" / нет