Inventory number IRN Number of state registration
0322РК00829 AP13067801-KC-22 0122РК00198
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 1
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 17728448 AP13067801
Name of work
Сетевая коммуникативная культура будущего учителя - ключ к формированию цифровой грамотности подростков
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Керимбаева Ботагоз Талгатовна
0
0
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
НАО "Актюбинский региональный университет имени К. Жубанова" Министерства образования и науки РК
Abbreviated name of the service recipient АРУ им. К.Жубанова
Abstract

сетевая коммуникативная культура, будущий учитель, обучающиеся

желілік коммунакативтік мәдениет, болашақ мұғалім, білім алушы

Цель проекта: формирование сетевой коммуникативной культуры будущих учителей, включающей в себя подготовку будущих учителей к дистанционному обучению и совершенствование их сетевой коммуникативной компетентности.

Жобаның мақсаты: болашақ мұғалімдерді қашықтықтан оқытуға дайындауды және олардың желілік коммуникативтік құзыреттілігін жетілдіруді қамтитын болашақ мұғалімдердің желілік коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру.

Теоретические методы исследования: анализ, синтез, моделирование, классификация, индукция, сходство, абстракция.

Теориялық зерттеу әдістері: талдау, синтез, модельдеу, жіктеу, индукция, ұқсастық, абстракция.

Исследованы отечественный и зарубежный опыт формирования сетевой коммуникативной культуры будущих учителей, а также создана структурно-содержательная модель формирования сетевой комуникативной культуры будущих учителей. В ходе реализации проекта начался сбор материалов для создания и реализации информационно-образовательной платформы «e-коммуникация» для будущих учителей (https://e-soyle.kz/).В результате проделанной работы была отправлена 1 статья в рецензуемое отечественное издание, рекомендованное ККСОН (справка прилагается), 1 доклад опубликован на международной научно-практической конференции.

Болашақ мұғалімдердің желілік коммуникативтік мәдениетін қалыптастырудың отандық және шетелдік тәжірибесі зерттелді, сондай-ақ болашақ мұғалімдердің желілік коммуникативтік мәдениетін қалыптастырудың құрылымдық-мазмұндық моделі құрылды. Жобаны іске асыру барысында болашақ мұғалімдер үшін "e-коммуникация" ақпараттық-білім беру платформасын құру және іске асыру үшін материалдар жинау басталды (https://e-soyle.kz/). Атқарылған жұмыстың нәтижесінде уәкілетті орган ұсынған рецензияланатын отандық басылымға 1 мақала жіберілді (анықтама қоса беріледі), 1 баяндама халықаралық ғылыми-практикалық конференцияда жарияланды.

В ходе реализации проекта был изучен отечественный и зарубежный опыт формирования сетевой коммуникативной культуры будущих учителей. Результаты исследования были представлены для обсуждения на международной научно-практической конференции. Создана структурно-содержательная модель формирования сетевой комуникативной культуры будущих учителей, определены ее системообразующие элементы. В соответствии с календарным планом проекта запланированные исследования и научные мероприятия выполнены в полном объеме.

Жобаны іске асыру барысында болашақ мұғалімдердің желілік коммуникативтік мәдениетін қалыптастырудың отандық және шетелдік тәжірибелері зерттелді Зерттеу нәтижелері халықаралық ғылыми-практикалық конференцияда талқылауға ұсынылды. Болашақ мұғалімдердің желілік коммуникативті мәдениетін қалыптастырудың құрылымдық-мазмұндық моделі құрылып, оның жүйе құраушы элементтері анықталды. Жобаның күнтізбелік жоспарына сәйкес жоспарланған зерттеулер мен ғылыми іс-шаралар толық орындалды.

не внедрено

енгізілмеген

Создана структурно-содержательная модель формирования сетевой комуникативной культуры будущих учителей. Определены преимущества и недостатки сетевой коммуникативной культуры будущих педагогов. А также в качестве методологической основы развития сетевой коммуникативной компетенций будуших педагогов определены роли системного подхода, деятельностного подхода, синергетического подхода и информационного подхода. На основе анализа отечественных и зарубежных фундаментальных исследований по проблеме исследования выявлены преимущества выбранных подходов в исследовании развития сетевой коммуникативной компетенции учителей и их характеристики.

Болашақ мұғалімдердің желілік коммуникативті мәдениетін қалыптастырудың құрылымдық-мазмұндық моделі құрылды. Болашақ мұғалімдердің желілік коммуникативтік мәдениетінің артықшылықтары мен кемшіліктері анықталды. Сондай-ақ болашақ педагогтардың желілік коммуникативтік құзыреттілігін дамытудың әдіснамалық негізі ретінде жүйелік тәсілдің, іс-әрекеттік тәсілдің, синергетикалық тәсілдің және ақпараттық тәсілдің рөлдері айқындалды. Зерттеу проблемасы бойынша отандық және шетелдік іргелі зерттеулерді талдау негізінде мұғалімдердің желілік коммуникативті құзыреттілігінің дамуын және олардың сипаттамаларын зерттеуде таңдалған тәсілдердің артықшылықтары анықталды.

научные результаты применимы в области образовния и науки

ғылыми нәтижелер білім және ғылым саласында қолданылады

UDC indices
82-9;025.4.03; 002.6:004.65
International classifier codes
14.07.07; 14.15.01; 14.35.07;
Key words in Russian
сетевая культура; коммуникативная культура; будущий учитель; цифровая грамотность; обучающиеся;
Key words in Kazakh
желілік мәдениет; коммуникативтік мәдениет; болашақ мұғалім; цифрлық сауаттылық; білім алушылар;
Head of the organization Карабасова Лаура Чапаевна Phd /
Head of work Керимбаева Ботагоз Талгатовна Phd доктор / ассоциированный профессор