Inventory number IRN Number of state registration
0222РК00248 AP08856223-OT-22 0120РК00566
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Заключительный Gratis Number of implementation: 3
Implemented
Publications
Native publications: 14
International publications: 7 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 1
Number of books Appendicies Sources
1 3 54
Total number of pages Patents Illustrations
90 0 14
Amount of funding Code of the program Table
11946913.35 AP08856223 6
Name of work
Синергетические основы и эвтагогика для саморазвития личности и развития духовно-нравственных качеств
Report title
Type of work Source of funding The product offerred for implementation
Fundamental Материалы
Report authors
Мынбаева Айгерим Казыевна , Таубаева Шаркуль Таубаевна , Анарбек Назгүл , Аринова Бакыт Айтуовна , Молдасан Қуаныш Шорманқызы , Толешова Улмекен Болатовна , Әсілбек Нуртаң Әділханұлы , Карабутова Анжелика , Исаева Зарема Мухамадовна , Әсет Динара Жеңісбекқызы ,
0
0
2
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Некоммерческое акционерное общество "Казахский национальный университет имени аль-Фараби"
Abbreviated name of the service recipient НАО "КазНУ им. аль-Фараби"
Abstract

Объект - система самообразования личности в течение жизни

Зертттеу нысаны – тұлғаның өмір бойы өздігінен білім алу жүйесі

Цель проекта - разработка философских синергетических и эвтагогических основ развития духовно-нравственных качеств и саморазвития личности в цифровую эпоху как нового гуманитарного знания, практическое обоснование и продвижение идей в процесс обучения вуза

Жобаның мақсаты - цифрлық дәуірдегі жаңа гуманитарлық ғылым ретінде тұлғаның өзін-өзі дамытуы және рухани-адамгершілік сапаларын дамытуының философиялық, синергетикалық, эвтагогикалық негіздерін жасау, идеяларды практикалық негіздеу және жоғары оқу орындарының оқу үдерісіне ендіру.

Методологическая основа исследования: постмодернизм, коннективизм; системный, синергетический, эвтагогический, андрагогический, аксиологический, средовый, личностно-ориентированный, гуманистический, психосинергетический подходы, др. Методы исследований – теоретический, сравнительный анализ, психодиагностические методы, анкетирование, контент- и свот-анализ, моделирование, схематизация, статистические методы

Зерттеудің әдіснамалық негіздері: постмодернизм, коннективизм, жүйелілік, синергетикалық, эвтогогикалық, андрогогикалық, аксиологиялық, орта, тұлғалық-бағдарлы, гуманистік, психосинергетикалық және т.б тұғырлар. Зерттеу әдістері – теориялық, салыстырмалы талдау, психодиагностикалық әдістер, сауалнама, контент және свот-талдау, статистикалық әдістер

Результаты работы и их новизна: обобщены синергетический, эвтагогический, энергетический, информационный и средовый подходы для концепции саморазвития личности в цифровом обществе; перечень особенностей цифрового поколения школьников, проведен опрос 1181 школьника Казахстана, 334 студентов бакалавриата и 125 магистрантов и докторантов (1640 учащихся). Установлено, что 88,5% школьников относят себя к цифровому поколению, 77,2% школьников выделяют клиповое мышление. 90,6% студентов бакалавриата относят себя к цифровому поколению, 75,9% студентов могут параллельно выполнять несколько видов деятельности (многозадачность). Магистранты и докторанты - 78,4% постоянно занимаются саморазвитием, больше половины выборки одобряют принципы эвтагогики(получено впервые). Предложены синергетические модели-схемы саморегулирования, саморефлексии, модель развития духовно-нравственных качеств личности; сториборд проекта МООК по синергетике и эвтагогике

Жұмыс нәтижелері және олардың жаңашылдығы: цифрлық қоғамда тұлғаның өзін-өзі дамытуының тұжырымдамалары үшін қажетті синергетикалық, эвтагогикалық, энергетикалық, ақпараттық және орта тұғырлары жинақталды; цифрлық ұрпақ оқушыларының ерекшеліктерінің тізбесі жасалып, Қазақстандық 1181 оқушы, бакалавриаттың 334 студенті және 125 магистрант және докторанттармен (1640 оқушы) сауалнама жүргізілді. Оқушылардың 88,5% өздерін цифрлық ұрпақ деп санаса, оқушылардың 77,2% клиптік ойлауды бөліп көрсетті. Бакалавриаттағы студенттердің 90,6% өздерін цифрлық ұрпаққа жатқызса, студетттердің 75,9% іс-әрекеттің бірнеше түрін (көпміндеттілік) қатар орындай алатындықтарын байқатты. Магистранттар мен докторанттардың 78,4% үнемі өзін-өзі дамытумен айналысса, іріктелушілердің жартысынан көбі эвтагогиканың (алғаш рет алынып отыр) ұстанымдарын мақұлдайды. Өзін-өзі реттеудің, өзін-өзі рефлексиялаудың синергетикалық модель-сұлбасы, тұлғаның рухани-адамгершілік сапаларын дамытудың моделі; синергетика және эвтагогика бойынша жобаның ЖАОК сториборды ұсынылды

Результаты исследования внедрены в учебный процесс вузов Республики Казахстан. Имеют социальную значимость, связанную с развитием человеческого капитала. Саморазвитие личности может повышать производительность труда на 7-10%. Закупленное в 2021 г. оборудование используется в лаборатории кафедры. Опубликованы 2 монографии, 1 сборник диагностик личности, 1 хрестоматия, 28 статей (1 Скопус, 12 - в журналах, рекомендованных КОКСОН), ожидается 2 статьи Скопус, 2 тезиса в WoS

Зерттеу нәтижелері Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарының оқу процесіне енгізілген. Олардың адами капиталды дамытумен байланысты әлеуметтік мәні бар. Жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуы еңбек өнімділігін 7-10%-ға арттыруы мүмкін. 2021 жылы сатып алынған құрал-жабдықтар кафедраның зертханасында қолданылады. 2 монография, 1 тұлға диагностикасы жинағы, 1 оқырман, 28 мақала (1 Scopus, 12- БжҒСБК ұсынған журналдарда) жарияланған. 2 Скопус-мақала, 2 WoS-тезис күтеміз

Результаты внедрены в учебный процесс вузов Республики Казахстан. Приложено 2 акта внедрения - Академии КНБ, ННПООЦ "Бобек"

Нәтижелер Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарының оқу процесіне енгізілген. 2 орындау актісі қоса беріліп отыр – Ұлттық қауіпсіздік комитетінің академиясы, «Бөбек» ҰБТҰО.

Значимость результатов: оценка отношения студентов к клиповому мышлению, инновационность подходов интеграции синергетики и эвтагогики, разработаны 2 монографии, хрестоматия, акты внедрения результатов в учебный процесс, практическая применимость в образовательном процессе. Опубликованы 2 монографии, 28 статьи (1-Скопус); в печати - 4 статьи (2-скопус), 2 абстракта (WoS)

Нәтижелердің маңыздылығы: студенттердің клиптік ойлауға қатынасын бағалау, синергетика мен эвтагогиканың тұғырларының интегра-циялық жаңашылдығы, 2 монографияның дайындалуы, хрестоматия, нәтижелердің оқу үдері-сіне ендірілу актілері, білім беру үдерісіндегі практикалық қолданбалылығы. 2 монография, 28 мақала (1-скопус); басылымда - 4 мақала (2-скопус), 2 (WoS) абстракт жарияланды

Область применения результатов: образование; система повышения квалификации педагогических работников; дистанционное образование.

Нәтижелердің қолданылу саласы: білім беру, педагогикалық қызметкерлердің кәсібін арттыру жүйесі, қашықтықтан білім беру.

UDC indices
101.1+159.9+37.013
International classifier codes
02.41.51; 14.01.07; 15.31.00;
Readiness of the development for implementation
Key words in Russian
эвтагогика; синергетика; духовно-нравственные качества; саморазвитие личности; духовно-нравственное образование; САМОПОЗНАНИЕ; РЕФЛЕКСИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ; САМООБРАЗОВАНИЕ;
Key words in Kazakh
эвтагогика; синергетика; рухани-адамгершілік даму; тұлғаның өзін-өзі дамыту; РУХАНИ ЖӘНЕ МОРАЛДЫҚ БІЛІМ беру; ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ; РЕФЛЕКСИВТІК ОҚЫТУ; ӨЗІН БІЛІМ БЕРУ;
Head of the organization Тасибеков Хайдар Сулейманович Кандидат химических наук / профессор
Head of work Мынбаева Айгерим Казыевна Доктор педагогических наук / профессор
Native executive in charge