Inventory number | IRN | Number of state registration |
---|---|---|
0222РК00248 | AP08856223-OT-22 | 0120РК00566 |
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation |
Заключительный | Gratis | Number of implementation: 3 Implemented |
Publications | ||
Native publications: 14 | ||
International publications: 7 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 1 |
Number of books | Appendicies | Sources |
1 | 3 | 54 |
Total number of pages | Patents | Illustrations |
90 | 0 | 14 |
Amount of funding | Code of the program | Table |
11946913.35 | AP08856223 | 6 |
Name of work | ||
Синергетические основы и эвтагогика для саморазвития личности и развития духовно-нравственных качеств | ||
Report title | ||
Type of work | Source of funding | The product offerred for implementation |
Fundamental | Материалы | |
Report authors | ||
Мынбаева Айгерим Казыевна , Таубаева Шаркуль Таубаевна , Анарбек Назгүл , Аринова Бакыт Айтуовна , Молдасан Қуаныш Шорманқызы , Толешова Улмекен Болатовна , Әсілбек Нуртаң Әділханұлы , Карабутова Анжелика , Исаева Зарема Мухамадовна , Әсет Динара Жеңісбекқызы , | ||
0
0
2
0
|
||
Customer | МНВО РК | |
Information on the executing organization | ||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |
Full name of the service recipient | ||
Некоммерческое акционерное общество "Казахский национальный университет имени аль-Фараби" | ||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "КазНУ им. аль-Фараби" | |
Abstract | ||
Объект - система самообразования личности в течение жизни Зертттеу нысаны – тұлғаның өмір бойы өздігінен білім алу жүйесі Цель проекта - разработка философских синергетических и эвтагогических основ развития духовно-нравственных качеств и саморазвития личности в цифровую эпоху как нового гуманитарного знания, практическое обоснование и продвижение идей в процесс обучения вуза Жобаның мақсаты - цифрлық дәуірдегі жаңа гуманитарлық ғылым ретінде тұлғаның өзін-өзі дамытуы және рухани-адамгершілік сапаларын дамытуының философиялық, синергетикалық, эвтагогикалық негіздерін жасау, идеяларды практикалық негіздеу және жоғары оқу орындарының оқу үдерісіне ендіру. Методологическая основа исследования: постмодернизм, коннективизм; системный, синергетический, эвтагогический, андрагогический, аксиологический, средовый, личностно-ориентированный, гуманистический, психосинергетический подходы, др. Методы исследований – теоретический, сравнительный анализ, психодиагностические методы, анкетирование, контент- и свот-анализ, моделирование, схематизация, статистические методы Зерттеудің әдіснамалық негіздері: постмодернизм, коннективизм, жүйелілік, синергетикалық, эвтогогикалық, андрогогикалық, аксиологиялық, орта, тұлғалық-бағдарлы, гуманистік, психосинергетикалық және т.б тұғырлар. Зерттеу әдістері – теориялық, салыстырмалы талдау, психодиагностикалық әдістер, сауалнама, контент және свот-талдау, статистикалық әдістер Результаты работы и их новизна: обобщены синергетический, эвтагогический, энергетический, информационный и средовый подходы для концепции саморазвития личности в цифровом обществе; перечень особенностей цифрового поколения школьников, проведен опрос 1181 школьника Казахстана, 334 студентов бакалавриата и 125 магистрантов и докторантов (1640 учащихся). Установлено, что 88,5% школьников относят себя к цифровому поколению, 77,2% школьников выделяют клиповое мышление. 90,6% студентов бакалавриата относят себя к цифровому поколению, 75,9% студентов могут параллельно выполнять несколько видов деятельности (многозадачность). Магистранты и докторанты - 78,4% постоянно занимаются саморазвитием, больше половины выборки одобряют принципы эвтагогики(получено впервые). Предложены синергетические модели-схемы саморегулирования, саморефлексии, модель развития духовно-нравственных качеств личности; сториборд проекта МООК по синергетике и эвтагогике Жұмыс нәтижелері және олардың жаңашылдығы: цифрлық қоғамда тұлғаның өзін-өзі дамытуының тұжырымдамалары үшін қажетті синергетикалық, эвтагогикалық, энергетикалық, ақпараттық және орта тұғырлары жинақталды; цифрлық ұрпақ оқушыларының ерекшеліктерінің тізбесі жасалып, Қазақстандық 1181 оқушы, бакалавриаттың 334 студенті және 125 магистрант және докторанттармен (1640 оқушы) сауалнама жүргізілді. Оқушылардың 88,5% өздерін цифрлық ұрпақ деп санаса, оқушылардың 77,2% клиптік ойлауды бөліп көрсетті. Бакалавриаттағы студенттердің 90,6% өздерін цифрлық ұрпаққа жатқызса, студетттердің 75,9% іс-әрекеттің бірнеше түрін (көпміндеттілік) қатар орындай алатындықтарын байқатты. Магистранттар мен докторанттардың 78,4% үнемі өзін-өзі дамытумен айналысса, іріктелушілердің жартысынан көбі эвтагогиканың (алғаш рет алынып отыр) ұстанымдарын мақұлдайды. Өзін-өзі реттеудің, өзін-өзі рефлексиялаудың синергетикалық модель-сұлбасы, тұлғаның рухани-адамгершілік сапаларын дамытудың моделі; синергетика және эвтагогика бойынша жобаның ЖАОК сториборды ұсынылды Результаты исследования внедрены в учебный процесс вузов Республики Казахстан. Имеют социальную значимость, связанную с развитием человеческого капитала. Саморазвитие личности может повышать производительность труда на 7-10%. Закупленное в 2021 г. оборудование используется в лаборатории кафедры. Опубликованы 2 монографии, 1 сборник диагностик личности, 1 хрестоматия, 28 статей (1 Скопус, 12 - в журналах, рекомендованных КОКСОН), ожидается 2 статьи Скопус, 2 тезиса в WoS Зерттеу нәтижелері Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарының оқу процесіне енгізілген. Олардың адами капиталды дамытумен байланысты әлеуметтік мәні бар. Жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуы еңбек өнімділігін 7-10%-ға арттыруы мүмкін. 2021 жылы сатып алынған құрал-жабдықтар кафедраның зертханасында қолданылады. 2 монография, 1 тұлға диагностикасы жинағы, 1 оқырман, 28 мақала (1 Scopus, 12- БжҒСБК ұсынған журналдарда) жарияланған. 2 Скопус-мақала, 2 WoS-тезис күтеміз Результаты внедрены в учебный процесс вузов Республики Казахстан. Приложено 2 акта внедрения - Академии КНБ, ННПООЦ "Бобек" Нәтижелер Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарының оқу процесіне енгізілген. 2 орындау актісі қоса беріліп отыр – Ұлттық қауіпсіздік комитетінің академиясы, «Бөбек» ҰБТҰО. Значимость результатов: оценка отношения студентов к клиповому мышлению, инновационность подходов интеграции синергетики и эвтагогики, разработаны 2 монографии, хрестоматия, акты внедрения результатов в учебный процесс, практическая применимость в образовательном процессе. Опубликованы 2 монографии, 28 статьи (1-Скопус); в печати - 4 статьи (2-скопус), 2 абстракта (WoS) Нәтижелердің маңыздылығы: студенттердің клиптік ойлауға қатынасын бағалау, синергетика мен эвтагогиканың тұғырларының интегра-циялық жаңашылдығы, 2 монографияның дайындалуы, хрестоматия, нәтижелердің оқу үдері-сіне ендірілу актілері, білім беру үдерісіндегі практикалық қолданбалылығы. 2 монография, 28 мақала (1-скопус); басылымда - 4 мақала (2-скопус), 2 (WoS) абстракт жарияланды Область применения результатов: образование; система повышения квалификации педагогических работников; дистанционное образование. Нәтижелердің қолданылу саласы: білім беру, педагогикалық қызметкерлердің кәсібін арттыру жүйесі, қашықтықтан білім беру. |
||
UDC indices | ||
101.1+159.9+37.013 | ||
International classifier codes | ||
02.41.51; 14.01.07; 15.31.00; | ||
Readiness of the development for implementation | ||
Key words in Russian | ||
эвтагогика; синергетика; духовно-нравственные качества; саморазвитие личности; духовно-нравственное образование; САМОПОЗНАНИЕ; РЕФЛЕКСИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ; САМООБРАЗОВАНИЕ; | ||
Key words in Kazakh | ||
эвтагогика; синергетика; рухани-адамгершілік даму; тұлғаның өзін-өзі дамыту; РУХАНИ ЖӘНЕ МОРАЛДЫҚ БІЛІМ беру; ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ; РЕФЛЕКСИВТІК ОҚЫТУ; ӨЗІН БІЛІМ БЕРУ; | ||
Head of the organization | Тасибеков Хайдар Сулейманович | Кандидат химических наук / профессор |
Head of work | Мынбаева Айгерим Казыевна | Доктор педагогических наук / профессор |
Native executive in charge |