Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0321РК00934 | AP09258862-KC-21 | 0121РК00385 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | At a negotiated price | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 0 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 14481323 | AP09258862 | ||
Name of work | ||||
Разработка и исследование многоцелевого транспортного средства | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Applied | Абишев Кайратолла Кайроллинович | |||
0
0
8
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Некоммерческое акционерное общество "Торайгыров университет" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "Торайгыров университет" | |||
Abstract | ||||
Процесс взаимодействия колесных и гусеничных машин с деформируемым опорным основанием; конструкция многоцелевого транспортного средства. Доңғалақты және шынжыр табанды машиналардың деформацияланатын тірек бетімен өзара әрекеттесу процесі; көпсалалы көлік құралының құрылысы. Разработка конструкции многоцелевого транспортного средства и развитие теории взаимодействия колесных и гусеничных машин с деформируемым опорным основанием. Көпсалалы көлік құралының құрылысын жобалау және доңғалақты және шынжыр табанды машиналардың деформацияланатын тірек бетімен өзара әрекеттесу теориясын дамыту. Общепринятые методы теоретических и экспериментальных исследований. Жалпы қабылданған теориялық және тәжірибелік зерттеулердің әдістері. Разработана модель процессов взаимодействия колесных и гусеничных машин с деформируемым опорным основанием. Разработана методика выбора оптимальных параметров гусеничных машин. Разработаны мероприятия по повышению эффективности функционирования колесных и гусеничных машин. Обоснована компоновка многоцелевого транспортного средства, объединяющего в себе положительные качества колесных и гусеничных машин. Доңғалақты және шынжыр табанды машиналардың деформацияланатын тірек бетімен өзара әрекеттесу процестерінің моделі жасалды. Шынжыр табанды машиналардың оңтайлы параметрлерін таңдау әдістемесі әзірленді. Дөңгелекті және шынжыр табанды машиналардың жұмыс істеу тиімділігін арттыру бойынша іс-шаралар әзірленді. Доңғалақты және шынжыр табанды машиналардың жағымды қасиеттерін біріктіретін көпсалалы көлік құралының компоновкасы негізделген. Ходовая система с пониженными сопротивлением движению и буксованием, уменьшенным удельным давлением в контакте и с повышенным коэффициентом сцепления, которое поможет существенно повысить производительность тягово-транспортной машины, уменьшить расход топлива и снизить уплотняющее воздействие движителей машин на грунт. Қозғалысқа және ауытқуға төзімділігі төмен, контактідегі қысымның төмендеуі және ілінісу коэффициентінің жоғарылауы бар жүріс жүйесі, бұл тарту-көлік машинасының өнімділігін едәуір арттыруға, отын шығынын азайтуға және машина қозғалтқыштарының жерге тығыздау әсерін азайтуға көмектеседі. Не внедрено Енгізілмеген Ожидаемые результаты могут быть вполне конкурентоспособными. Имеющиеся и ожидаемые результаты превосходят и превзойдут мировые уровни по технологичности, эффективности, экономичности, экологичности и простоте практического осуществления. Күтілетін нәтижелер бәсекеге қабілетті болуы мүмкін. Қолда бар және күтілетін нәтижелер технологиялылығы, тиімділігі, үнемділігі, экологиялылығы және іс жүзінде жүзеге асырудың қарапайымдылығы бойынша әлемдік деңгейлерден асып түседі және асып түседі. Результаты работы могут быть использованы как для совершенствования существующих конструкции транспортных средств, так и для создания новой конкурентоспособной техники. Жұмыс нәтижелері қолданыстағы көлік құралдарының құрылысын жақсарту үшін де, жаңа бәсекеге қабілетті техника жасау үшін де қолданыла алады. |
||||
UDC indices | ||||
625.08: 629.033 | ||||
International classifier codes | ||||
55.57.00; | ||||
Key words in Russian | ||||
Многоцелевое транспортное средство; трактор; проектирование машин; ходовая система; движитель; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
Көп салалы көлік құралы; трактор; машиналарды жобалау; жүріс жүйесі; қозғалтқыш; | ||||
Head of the organization | Ержанов Нурлан Тельманович | Доктор биологических наук / профессор | ||
Head of work | Абишев Кайратолла Кайроллинович | Кандидат технических наук / ассоциированный профессор |