Inventory number IRN Number of state registration
0321РК00965 AP09259496-KC-21 0121РК00670
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 2
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 14924726 AP09259496
Name of work
Обучение казахскому языку посредством цифровых ресурсов на основе национального бренда
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Ибраймова Лира Абдилдабековна
0
0
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
НАО "Казахский национальный женский педагогический университет"
Abbreviated name of the service recipient НАО КазНацЖенПУ
Abstract

Обучение казахскому языку на основе национального бренда

Қазақ тілін ұлттық бренд негізінде меңгерту

В связи с изменениями в мировой системе онлайн обучения с целью трансформации обучения языку обосновать, разработать, проверить эффективность на практике, провести апробацию, внедрить в образовательную практику и распространить с помощью цифровых ресурсов во всем мире комплексную систему «обучения казахскому языку на основе национального бренда посредством цифровых ресурсов».

Әлемдегі онлайн оқыту жүйесіндегі өзгерістерге байланысты тілді меңгертуді трансформациялау үшін «қазақ тілін ұлттық бренд негізінде сандық ресурстар арқылы оқытудың» кешенді жүйесін негіздеу, әзірлеу, тиімділігін тәжірибеде тексеру, сынақтан өткізу, білім беру тәжірибесіне енгізу және сандық ресурстарды пайдаланып әлемге тарату.

а) теоретический (анализ, синтез, обобщение, систематизация, моделирование, проектирование);б) эмпирический (анкетирование, анализ документов, экспертная оценка, мониторинг); в) интерактивные креативные методы: «опора на архетип» г) психолингвистические, нейролингвистические методы: создание ассоциации, фреймов, погружение. Также использовано методы убеждения, социального медиа маркетинга.

а) теориялық (анализ, синтез, жалпылау, жүйелеу, модельдеу, жобалау); Б) эмпирикалық (сауалнама, құжаттарды талдау, сараптамалық бағалау, мониторинг), в) интерактивті креативті әдістер: «архетипке сүйену» г) психолингистикалық, нейролингвистикалық әдістер: ассоциация, фреймдер құру, батыру. Сонымен қатар сендіру, әлеуметтік медиа маркетинг әдістері қолданылды.

Изучены и обобщены, проанализированы понятия и уровни применения в образовательном пространстве Казахстана. Разработаны методология владения языком в целом и научные подходы концепции методики обучения в Казахстане, современное состояние и их развитие. Изучены и проанализированы научно-методическая, этноэнциклопедическая литература, интернет-ресурсы по теме. Разработан контент-план видеолекций, составлены сюжетные сценарии для видеолекций. Изучен опыт ведущего университета Республики Турции (ТОМЕР-Стамбулский университет Научно-исследовательский центр). Разработаны модели сюжетных видеоуроков. в результате создано 15 видеолекции, 48 рекламных видеороликов. Издано методическое пособие.

Қазақстанның білім беру кеңістігіндегі ұғымдар мен қолдану деңгейлері зерделенді, жинақталып, талданды. Жалпы тілді меңгеру әдіснамасы және Қазақстанда оқыту әдістемесі тұжырымдамасының ғылыми тәсілдер әзірленді. Тақырып бойынша ғылыми-әдістемелік, этноэнциклопедиялық әдебиеттер, интернет-ресурстар зерделеніп, талданды. Бейне дәрістердің контент-жоспары әзірленді, бейне дәрістерге арналған сюжеттік сценарийлер жасалды. Шетелдіктер үшін Түрік тілін оқытудағы Түркия Республикасының жетекші университетінің (ТОМЕР-Стамбул университеті Ғылыми – зерттеу орталығы) тәжірибесі зерделенді. Сюжеттік бейнесабақтардың модельдері (ағылшын, қазақ, орыс тілдерінде) әзірленді, нәтижесінде 15 бейнесабақ, 48 жарнамалық бейнеролик әзірленді. Әдістемелік құрал шығарылады. Ұсынылған КОКСОН тізіміндегі басылымдарға 1 мақала жарияланды.

-

-

На стадии разработки

Әзірлену үстінде

Результаты проекта позволят повысить качество методики обучения казахскому языку как государственному и эффективно использовать ее в вузах, школах, языковых центрах и т.д.

Жоба нәтижелері қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде оқыту әдістемесінің сапасын артыруға, қорытындылары ЖОО-да, мектепте, тіл орталықтарында т.б. тиімді қолдануға мүмкіндік береді.

Продукция, выпускаемая на основе исследований проекта, предназначена для самостоятельного изучения казахского языка и для преподавателей казахского языка

Жоба зерттеулерінің негізіндегі шығатын өнімдер қазақ тілін өз бетінше үйренушілер үшін және қазақ тілін үйретуші мұғалімдер мен оқытушыларға арналған.

UDC indices
81-13
International classifier codes
14.15.00; 16.31.51;
Key words in Russian
виртуальное обучение; национальный бренд; национальный код; владение языком; цифровые ресурсы;
Key words in Kazakh
виртуалды оқыту; ұлттық бренд; ұлттық код; тілді меңгеру; сандық ресурстар;
Head of the organization Қанай Гүлмира Әмірханқызы Phd /
Head of work Ибраймова Лира Абдилдабековна Филология ғылымдарының кандидаты / қауымдастырылған профессор м.а.