| Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
|---|---|---|---|---|
| 0321РК00654 | AP08857119-KC-21 | 0120РК00460 | ||
| Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
| Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
| Publications | ||||
| Native publications: 8 | ||||
| International publications: 1 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
| Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
| 0 | 16200000.32 | AP08857119 | ||
| Name of work | ||||
| Трансформация студентоцентрированного обучения будущего учителя в условиях цифровой среды | ||||
| Type of work | Source of funding | Report authors | ||
| Fundamental | Абдигапбарова Улжаркын Муслимовна | |||
|
0
0
0
0
|
||||
| Customer | МНВО РК | |||
| Information on the executing organization | ||||
| Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
| Full name of the service recipient | ||||
| НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая" | ||||
| Abbreviated name of the service recipient | НАО "КазНПУ им.Абая" | |||
| Abstract | ||||
|
процесс подготовки будущего учителя болашақ мұғалімді даярлау процесі научно-практическое обоснование трансформации студентоцентрированного обучения будущего учителя в условиях цифровой среды, ее организационно-методическое обеспечение, диагностика эффективности и апробация. болашақ мұғалімнің цифрлық орта жағдайындағы студентке орталықтандырылған оқуын трансформациялаудың ғылыми-практикалық негіздемесі, оны ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз ету, тиімділік диагностикасы және апробациясы решение задач данного этапа работы над проектом предполагало обращение к методам теоретического анализа (феноменологический, логический, сравнительно-сопоставительный) и обобщения философских, социологических, психолого-педагогических исследований. Жұмыстың осы сатысындағы міндеттерді шешуде теориялық талдау әдісі (феноменологиялық, логикалық, сараптап салыстыру) мен философиялық, әлеуметтанулық, психологиялық-педагогикалық зерттеулерге; сұрау және білім берудің әр түрлі деңгейлерін ұйымдастыратын педагогтарға анкеталар жүргізуге жүгіну қарастырылды разработан механизм трансформации студентоцентрированного обучения в процессе профессиональной подготовки будущего учителя в условиях цифровой среды цифрлық орта жағдайында болашақ мұғалімді кәсіби даярлау процесінде студентке орталықтандырылған оқытуды трансформациялау механизмі әзірленді. возросло количество трудоустроенных выпускников; увеличилось количество абитуриентов на специальности, в которых внедрено студентоцентрированное обучение. жұмысқа орналасқан түлектер саны артты; студентке орталықтандырылған оқыту енгізілген мамандықтарға талапкерлер саны артты. разработана инновационная программа трансформации СЦО в процессе подготовки будущего педагога в условиях цифровой среды; разработана авторская образовательная программа в области образования: 7М011-Педагогика и психология и ее методическое обеспечение на 3-х языках; выпущена 2 учебно-методических пособии по профессиональной подготовки будущего учителя на основе студентоцентрированного обучения; результаты исследования отражены в 6 публикациях, рекомендованных ККСОН МОН РК. болашақ мұғалімді цифрлық ортада дайындау үдерісінде студентке орталықтандырылған оқу трансформациясының инновациялық бағдарламасы әзірленді; Білім беру саласындағы авторлық білім беру бағдарламасы әзірленді: 7М011-Педагогика және психология және оны әдістемелік қамтамасыз ету 3 тілде; студентке орталықтандырылған оқыту негізінде болашақ мұғалімді кәсіби даярлау үшін 2 оқу-әдістемелік құрал шығарылды; зерттеу нәтижелері ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған рецензияланатын басылымдарда 6 мақала жарық көрді. научно-методологическая и практико-ориентированная обоснованность совершенствовании профессиональной подготовки будущих учителей на основе студентоцентрированного обучения в условиях цифровой среды вуза. ЖОО-ның цифрлық ортасы жағдайында студентке орталықтандырылған оқыту негізінде болашақ мұғалімдердің кәсіби даярлығын жетілдірудің ғылыми-әдістемелік және практикаға бағытталған негізділігі. профессиональная подготовка будущего учителя в системе высшего педагогического образования Казахстана. Қазақстанның жоғары педагогикалық білім беру жүйесінде болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығы. |
||||
| UDC indices | ||||
| 14.35.17;14.35.09 | ||||
| International classifier codes | ||||
| 14.35.17; 14.35.09; | ||||
| Key words in Russian | ||||
| студент; студентоцентрированное обучение; трансформация студентоцентрированного обучения; педагогическое образование; профессиональная подготовка будущего учителя; инновационная программа; | ||||
| Key words in Kazakh | ||||
| студент; студентке орталықтандырылған оқыту; студентке орталықтандырылған оқытуды трансформациялау; педагогикалық білім беру; болашақ мұғалімнің кәсіби даярлығы; инновациялық бағдарлама; | ||||
| Head of the organization | Билялов Дархан Нурланович | PhD / | ||
| Head of work | Абдигапбарова Улжаркын Муслимовна | Доктор педагогических наук / профессор | ||