Inventory number IRN Number of state registration
0221РК00585 AP09561968-OT-21 0121РК00573
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Заключительный Gratis Number of implementation: 0
Implemented
Publications
Native publications: 5
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Number of books Appendicies Sources
1 5 31
Total number of pages Patents Illustrations
48 0 21
Amount of funding Code of the program Table
4999887.43 AP09561968 0
Name of work
Просветительская и общественная деятельность А. Байтурсынова в аульных школах (на основе новых архивных и краеведческих материалов, по неизвестным наследиям деятеля).
Report title
Type of work Source of funding The product offerred for implementation
Fundamental Метод, способ
Report authors
Әбсадық Алмасбек Ахметұлы , Арыкбаева Жамила нет , Хасенова Альфия Атыгаевна ,
0
1
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Некоммерческое акционерное общество «Костанайский региональный университет имени Ахмет Байтұрсынұлы»
Abbreviated name of the service recipient НАО «КРУ имени Ахмет Байтұрсынұлы»
Abstract

Research object - Study of the educational and social activities of A. Baitursynov in rural schools on the basis of new archival and local history data and his findings.

Зерттеу нысанасы - А.Байтұрсынұлының ауылдық мектептердегі ағартушылық және қоғамдық қызметін жаңа архивтік деректер мен өлкетанушылық мағлұматтар және оның тыңнан табылған тындылары негізінде зерттеу

Purpose of the project. - The chronology of A. Baitursynov's pedagogical activity related to the first stage of his educational activity, the state of education in the Kazakh steppes, the realities of the era and the personality of his contemporaries are analyzed.

Жобаның мақсаты - Бестамақ болысынан басталып, Қарқаралыға ұласқан ауылдық мектептердегі алғашқы педагогикалық-ұстаздық кезеңін хронологиялық тұрғыдан талдау, оны сол кездің дәуір шындығымен, замандастар ортасымен, қазақ даласындағы оқу-ағарту ісінің жай-күйі сипатымен кешенді түрде зерттеу және аталмыш кезеңнің кейінгі ғалымдық, оқытушылық қызметпен ізденістік-шығармашылық тұрғыда болған байланыстарын зерттеу

Research methods and methodology. The project uses the general theoretical methods of history, folklore, literary criticism, the research methodology uses the general theoretical views of domestic and foreign scientists, as well as literary criticism, ethnology. In theoretical analysis, descriptive, historical-comparative, typological methods of comparison, etc. are used.

Зерттеу әдістері мен методологиясы. Жобада тарих, фольклористика, әдебиеттану ғылымдарында қалыптасқан жалпытеориялық танымдар қолданылып, зерттеу методологиясына отандық және ресейлік тарихшы ғалымдардың, сонымен қатар әдебиеттану, этнологияның жалпытеориялық пайымдары пайдаланылады. Теориялық талдауларға сипаттау, тарихи-салыстырмалы, типологиялық салыстыру әдістері т.б.қолданылады.

Expected research results and news. During the implementation of the project, previously unknown archival data in the biography of A. Baitursynov, new information on local history, the content of articles of the educator in periodicals about the cultural heritage and social status of the Kazakh people will be included in the scientific circulation.

Зерттеуден күтілетін нәтижелер мен жаңалықтар. Жобаны жүзеге асыру барысында ағартушы қайраткердің ғұмырнамасындағы бұрын-соңды белгісіз болған беймәлім архивтік деректер, өлкетанушылық сипаттағы тың мәліметтер, ағартушының қазақ халқының мәдени мұрасына, әлеуметтік жай-күйіне байланысты жазылған мерзімдік баспа беттеріндегі мақалаларының мазмұны ғылыми айналымға қосылады.

Application of research results. The project reveals the significance of the pedagogical and educational activities of A. Baitursynov in rural schools (during the Bestamak-Karkaraly period), the realities of the era and contemporaries, the history of the education system in the Kazakh steppes

Зерттеудің нәтижелерінің қолданылуы. Жоба А.Байтұрсынұлының ұстаздық-ағартушылық ғұмырнамасының алғашқы кезеңіне жататын ауылдық мектептердегі (Бестамақ-Қарқаралы) педагогикалық қызметінің қыр-сырын, дәуір шындығы мен замандастар қатарын, қазақ даласындағы оқу-білім жүйесінің тарихын ашуға және аталмыш кезеңнің қайраткердің кейінгі ғалымдық, оқытушылық қызметімен ізденістік-шығармашылық тұрғыда болған байланыстарды ашу сынды зерттеулерге қолданылады.

Use of research results. The results of the project research will be used to increase the local lore component of the resource base of researchers of the historical and spiritual heritage of the Great Steppe and the formation of a national code and historical consciousness, which is the core of the Spiritual Revival program, and also allow scientists from Baitursynologists and Alashaved to pay more attention to the educational activities of the Kazakh intelligentsia in Kazakh steppes.

Зерттеу қорытындыларын пайдалану. Жобалық зерттеудің қорытындысы Ұлы Даланың тарихи-рухани мұрасын зерттеушілердің дерекнамалық базасының өлкетанушылық компонетін арттыруға және «Рухани жаңғыру» бағдарламысынның өзегі болып табылатын ұлттық код пен тарихи сананы қалыптастыру бағытына пайдалануға және Ахметану, Алаштану ғалымдардың қазақ даласындағы оқу-ағарту ісіне, қазақ зиялылары жол салған ағартушылық бағытқа терең назар аударуға жол ашады.

UDC indices
14.1.00
International classifier codes
14.01.00;
Readiness of the development for implementation
Key words in Russian
Байтурсунов; просветитель; аульная школа; учитель; новатор; Бестамак; Каркалинск; Тургай; Оренбург; Актюбинск; область; Аулиекуль; Алтынсарин; Костанай; учебник;
Key words in Kazakh
Байтұрсынұлы; ағартушылық; ауыл мектебі; мұғалім; жаңашылдық; Бестамақ; Қарқаралы; Торғай; Орынбор; Ақтөбе; облыс; Әулиекөл; Алтынсарин; Қостанай; оқулық;
Head of the organization Дощанова Алма Иргибаевна кандидат экономических наук / кандидат экономических наук
Head of work Әбсадық Алмасбек Ахметұлы филология ғылымдарының докторы / доцент
Native executive in charge