Inventory number IRN Number of state registration
0321РК00265 AP08052656-KC-21 0120РК00084
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 2
International publications: 3 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 1
Patents Amount of funding Code of the program
1 7838996 AP08052656
Name of work
Оценка готовности казахстанских высших учебных заведений к трансформации в контексте «Тройная спираль»
Type of work Source of funding Report authors
Applied Андекина Регина Эрнстовна
0
0
2
1
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Учреждение "Университет Туран-Астана"
Abbreviated name of the service recipient Университет "Туран-Астана"
Abstract

высшие учебные заведения Республики Казахстан

Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындары

Целью исследования является комплексный анализ и оценка современного состояния первых предпринимательских вузов в РК, а также определение роли вузов и малого и среднего бизнеса в казахстанской тройной спирали.

Зерттеудің мақсаты – Қазақстан Республикасындағы алғашқы кәсіпкерлік жоғары оқу орындарының қазіргі жағдайын жан-жақты талдау және бағалау, сонымен қатар қазақстандық үштік спиральдағы университеттер мен шағын және орта бизнестің рөлін анықтау.

Методы и методология работы заключается в комплексном анализе, включая SWOT-анализ, интервьюирования администрации и преподавателей вузов и проведении опросника среди студентов. Были опрошены респонденты из разных вузов и регионов страны с целью повышения воспроизводимости результатов исследования и распространения их опыта на другие университеты. Полученные данные обработаны при помощи математических методов, используемых в социально-экономических исследованиях с использованием пакета SPSS. Критерии достоверности этого исследования подтверждены триангуляцией методов (количественный анализ, основанный на восприятии участниками факторов, составляющих предпринимательский университет и качественный анализ, чтобы предоставить доказательства для исследования)

Зерттеу әдістері мен әдіснамасы жан-жақты талдаудан, оның ішінде SWOT талдаудан, университет әкімшілігі мен оқытушыларынан сұхбат алудан және студенттер арасында сауалнама жүргізуден тұрады. Зерттеу нәтижелерінің қайталану мүмкіндігін арттыру және олардың тәжірибесін басқа университеттерге тарату мақсатында еліміздің әртүрлі өңірлеріндегі университетерден респонденттер тартылды. Алынған мәліметтер SPSS пакетін қолдану арқылы әлеуметтік-экономикалық зерттеулерде қолданылатын математикалық әдістер арқылы өңделді. Бұл зерттеудің негізділік критерийлері әдістерді триангуляциялау арқылы расталады (кәсіпкерлік университетті құрайтын факторларды қатысушылардың қабылдауына негізделген сандық талдау және зерттеуге дәлелді қамтамасыз ету үшін сапалы талдау)

1) определены основные предпосылки создания пилотных предпринимательских вузов в РК; 2) изучено современное состояние пилотных предпринимательских вузов и проведен их SWOT- анализ; 3) на сонове комплексного анализа впервые дана оценка предпринимательской деятельности пилотных вузов; 4) определены основные проблемы и перспективы взаимодействия вузов с индустрией; 5) проанализировано современное состояние малого и среднего бизнеса в РК; 6) выявлены четыре основных роли индустрии при взаимодйествии с вузами: образовательные программы, занятость студентов, консультационная работа и исследования.

1) Қазақстан Республикасында пилоттық кәсіпкерлік жоғары оқу орындарын құрудың негізгі алғышарттары айқындалды; 2) пилоттық кәсіпкерлік жоғары оқу орындарының ағымдағы жағдайы зерттелді және олардың SWOT талдауы жүргізілді; 3) кешенді талдау негізінде алғаш рет пилоттық университеттердің кәсіпкерлік қызметіне баға берілді; 4) ЖОО мен өндірістің өзара ынтымақтастығынының негізгі проблемалары мен перспективалары анықталды; 5) Қазақстан Республикасындағы шағын және орта бизнестің ағымдағы жай-күйіне талдау жасалды; 6) ЖОО-мен өзара әрекеттесудегі өнеркәсіптің төрт негізгі рөлі анықталды: білім беру бағдарламалары, студенттерді жұмысқа орналастыру, кеңес беру және ғылыми зерттеулер.

Основные конструктивные, технико-экономические показатели заключаются в теоретико-практической значимости исследования, в систематизации и обобщении казахстанского опыта, и разработке рекомендаций по повышению эффективности предпринимательской деятельности высших учебных заведений.

Басты конструктивті, технико-экономикалық сипаттамалары - зерттеудің теориялық және практикалық маңыздылығы, қазақстандық тәжірибені жүйелеу және жалпылау, сондай-ақ жоғары оқу орындардың кәсіпкерлік қызметінің тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстарды әзірлеу болып табылады.

В качестве основного результата было издано учебное пособие «Кәсіпкерлік ойлауды дамыту» и передано в библиотеки вузов страны. Результаты данного исследования могут быть использованы Министерством образования и науки РК, высшими учебными заведениями, предпринимателями. Также результаты проекта могут быть использованы сотрудниками научных центров и НИИ и представителями широкой общественности.

Зерттеудің негізгі нәтижесі ретінде «Кәсіпкерлік ойлауды дамыту» оқу құралы басылып шығып, еліміздің жоғары оқу орындарының кітапханаларына табысталды. Берілген зерттеу нәтижелерін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жоғары оқу орындары, кәсіпкерлер пайдалана алады. Сондай-ақ, жоба нәтижелерін ғылыми орталықтар мен ғылыми-зерттеу институттарының қызметкерлері мен бұқара халық пайдалана алады.

UDC indices
378
International classifier codes
14.01.11;
Key words in Russian
Тройная спираль; предпринимательский университет; трансформация; высшее образование Казахстана; HEInovate; SWOT-анализ; пилотный вуз; студенческое предпринимательство; предпринимательское образование; малый и средний бизнес РК;
Key words in Kazakh
Үштік спираль; кәсіпкерлік университет; трансформация; Қазақстанның жоғары білімі; HEInovate; SWOT-талдау; пилоттық ЖОО; студенттік кәсіпкерлік; кәсіпкерлік білім беру; ҚР-ның шағын және орта бизнесі;
Head of the organization Джапарова Гульжамал Алькеновна Кандидат экономических наук / профессор
Head of work Андекина Регина Эрнстовна Доктор PhD / нет