Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0321РК00427 | AP08855685-KC-21 | 0120РК00568 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 9 | ||||
International publications: 2 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 15062819 | AP08855685 | ||
Name of work | ||||
Парадигмы языковой коммуникации: литературное говорение и латинографическое письмо | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Оразбаева Фаузия Шамсиевна | |||
0
0
2
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "КазНПУ им.Абая" | |||
Abstract | ||||
Объект исследования: литературные нормы произношения и письма, основанные на теории языковой коммуникации и приемы ее усвоения. тілдік коммуникация теориясына негізделген айтылым мен жазылымның әдеби нормалары және оны меңгеру амалдары. Цель исследования – научно-теоретическое описание процессов произношения и письма на основе коммуникативных закономерностей, анализ литературных норм, демонстрация методов обучения, анализ отличия произношения от разговорной речи, выявление взаимосвязи произношения и письма. Зерттеудің мақсаты – айтылым мен жазылым процестерін коммуникативтік заңдылықтар негізінде ғылыми- теориялық жағынан сипаттау, әдеби нормаларды талдау, оқыту әдістерін көрсету, айтылымның ауызекі сөйлеу тілінен айырмашылығын сараптау, айтылым мен жазылымның байланысын анықтау. Методологическая основа исследования. Процессы произношения и письма, основанные на парадигме языкового общения, руководствуются принципами лингвометодической методологии в зависимости от психологических, педагогических, социальных факторов. Это творчески развивает словарный запас обучающихся. Методы исследования. В проекте использовались методы обобщения, анализа, сравнения, описания, контроля, оценки, систематизации. Зерттеудің әдіснамалық негізі. Тілдік коммуникация парадигмасына негізделген айтылым мен жазылым үдерістері психологиялық, педагогикалық, әлеуметтік-қоғамдық факторларға байланысты лингвоәдістемелік методология ұстанымдарын басшылыққа алады. Бұл білімалушылардың сөзді меңгеру дағдыларын креативтік түрғыдан дамытады. Зерттеу әдістері. Жобада жинақтау, сараптау, салыстыру, сипаттау, талдау, бақылау, бағалау, жүйелеу әдістері қолданылды. Значение и публикация проекта. В журналах на базе РИНЦ статья «Коммуникативная парадигма в казахском языке: история развития и перспективы» и «Мировоззренческая природа чтения и письма в пространстве коммуникативной парадигмы»; в материалах международной научно-практической конференции «Коммуникация арнасы – ақпарат», «Коммуникативтік акт сапасы – жазылым процесі», «Қазақ қоғамында қолданылған жазу түрлері»; в международном электронном научном журнале «edu.e-history.kz» «Қазақ тілін оқыту әдістемесінің тарихы»; в Вестнике Казахского национального педагогического университета имени Абая «Айтылым әрекетіндегі сөздің қатысымдық қызметі» и «Ғалым мұрасы – рухани қазына»; в Вестнике КазНУ им.Аль-Фараби опубликована статья на тему «Коммуникативтік-прагматикалық парадигма: айтылым мәдениетін қалыптастырудың маңызы мен мүмкіндіктері». Также в рамках проекта было опубликовано методическое руководство «Айтылым мен жазылымның әдістемелік негізі» («Методическая основа говорения и письма»). Жобаның маңызы мен жарияланымы. Зерттеу бойынша РИНЦ базасындағы журналдарда «Коммуникативная парадигма в казахском языкознании: история развития и перспективы» және «Мировоззренческая природа чтения и письма в пространстве коммуникативной парадигмы», халықаралық ғылыми- практикалық конференция материалдарында «Коммуникация арнасы – ақпарат», «Коммуникативтік акт сапасы – жазылым процесі», «Қазақ қоғамында қолданылған жазу түрлері», «edu.e-history.kz» халықаралық электронды ғылыми журналында «Қазақ тілін оқыту әдістемесінің тарихы», Абай атындағы Қазақ ұлттық университетінің хабаршысында «Айтылым әрекетіндегі сөздің қатысымдық қызметі» және «Ғалым мұрасы – рухани қазына», Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ хабаршылысында «Коммуникативтік-прагматикалық парадигма: айтылым мәдениетін қалыптастырудың маңызы мен мүмкіндіктері» тақырыбында мақала жарияланып, «Айтылым мен жазылымның әдістемелік негізі» атты әдістемелік нұсқаулық жарияланды. - - - - Отражены функции, виды речевой деятельности, их связь по отношению к парадигме языковой коммуникации, определены содержание, причастность к произношению и письму. Изучены основные особенности, требования и закономерности литературных норм произношения и письма на основе теории языковой коммуникации, рассмотрено ее значение в образовательной системе. Выявлены общие черты и различия процесса произношения и разговорной речи, систематизированы мнения ученых. Были проанализированы нормы устного литературного языка, рассмотрены критерии письма. Обучающимся были продемонстрированы формы, методы и приемы уровневого освоения процессов говорения и письма, представлены в системе обучения. Тілдік коммуникация мен білім парадигмасына қатысты сөйлесім әрекетінің қызметі, түрлері, олардың байланысы көрсетіліп, айтылым мен жазылымның мазмұны, қатысымдық мәні айқындалды. Тілдік коммуникация теориясына негізделген айтылым мен жазылым әрекеттерінің әдеби нормаларының басты белгілері, талаптары мен заңдылықтары зерделеніп, оның оқу-білім жүйесіндегі маңызы қарастырылды. Айтылым процесі мен ауызекі сөйлеу тілінің ортақ белгілері мен айырмашылықтары анықталып, ғалымдардың пікір-көзқарастары жүйеленді. Ауызша әдеби тілдің нормалары сарапталып, жазылым критерийлері креативтік тұрғыдан қарастырылды. Білімалушыларға айтылым мен жазылым үдерістерін деңгейлік меңгертудің түрлері, әдіс-тәсілдері көрсетіліп, оқу жүйесіне ұсынылды. Область применения: методология исследования помогает преподавателям филологического факультета высших учебных заведений, специалистам институтов совершенствования образования правильно овладеть речевыми и письменными действиями. Қолдану саласы: зерттеу методологиясы жоғары оқу орындарының филология факультетінің оқытушыларына, білім жетілдіру институттарының мамандарына айтылым мен жазылым әрекеттерін дұрыс меңгеруге жәрдемдеседі. |
||||
UDC indices | ||||
8.81.81-13-81-139 | ||||
International classifier codes | ||||
16.01.45; | ||||
Key words in Russian | ||||
Латинская графика; Коммуникация; Письмо; Обучение; Говорение; Коммуникативная парадигма; Методика; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
Латын графикасы; Коммуникация; Жазылым; Оқыту; Айтылым; Коммуникациялық парадигма; Әдістеме; | ||||
Head of the organization | Билял Дархан Нурланович | PhD / доктор | ||
Head of work | Оразбаева Фаузия Шамсиевна | педагогика ғылымдарының докторы, профессор / профессор, академик |