| Inventory number | IRN | Number of state registration |
|---|---|---|
| 0220РК01266 | AP05132974-OT-20 | 0118РК00337 |
| Document type | Terms of distribution | Availability of implementation |
| Заключительный | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
| Publications | ||
| Native publications: 2 | ||
| International publications: 2 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 2 |
| Number of books | Appendicies | Sources |
| 1 | 15 | 26 |
| Total number of pages | Patents | Illustrations |
| 152 | 0 | 0 |
| Amount of funding | Code of the program | Table |
| 7432090 | AP05132974 | 0 |
| Name of work | ||
| Преподавание казахского языка как иностранного на базе информационно-инновационных технологий | ||
| Report title | ||
| Type of work | Source of funding | The product offerred for implementation |
| Fundamental | Методическая документация | |
| Report authors | ||
| Нуржанова Айсулу Балтабаевна , Абнасырова Райхан Жалгасбаевна , Нурманова Гулжайна Нурболатовна , | ||
|
0
0
1
0
|
||
| Customer | МНВО РК | |
| Information on the executing organization | ||
| Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |
| Full name of the service recipient | ||
| "SDU University" | ||
| Abbreviated name of the service recipient | SDU University | |
| Abstract | ||
|
Объект исследования – инновационная методика преподавания казахского языка как иностранного. Зерттеудің нысаны - қазақ тілін шет тілі ретінде оқытудың инновациялық әдістемесі. Цель исследования – Разработка учебно-методического комплекса «Казахский язык для иностранцев. Продвинутый (В1) уровень”. Зерттеудің мақсаты – шетелдіктерге арналған қазақ тілі. Орта(В1) деңгей” атты оқу-әдістемелік кешен дайындау. Методы исследования: Методологическую основу исследования составляют научно-теоретические идеи ученых дальнего и ближнего зарубежья. На основе обзора теоретико-методологической базы преподавания казахского языка как иностранного, разработка учебно-методического комплекса для продвинутого уровня (В1) казахского языка с использованием коммуникативных, функциональных, когнитивных подходов, в соответствии Европейскими стандартами обучения языков. Для уровня В1 самым эффективным, считается коммуникативно-функциональный подход, поэтому были выбраны самые эффективные грамматические конструкции речевой деятельности. Зерттеудің әдістемелік негізі: қазақ тілін шет тілі ретінде оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздеріне шолу жасау арқылы, орта (В1) деңгейге оқу-әдістемелік кешенді жазу үшін, тілді оқытудың еуропалық стандарттарына сәйкес, коммуникативтік, функционалдық, когнитивтік модельдеу тәсілдерін басшылыққа алынды. Тілді оқытуда коммуникативті-функционалды тәсіл маңызды саналатындықтан, орта (В1) деңгей үшін сөйлеу үлгілерінің тиімді грамматикалық конструкциялары алынды. Полученные результаты: - были определены основные принципы разработки учебного-методического комплекса «Казахский язык для иностранцев», уровня В1. - разработан учебный комплекс «Казахский язык для иностранцев», уровня В1. - при разработке УМК были отобраны самые современные подходы обучения языкам Научная новизна: разработаны: - учебник (Course Book) - рабочая тетрадь (Work Book) - лексический тренажер, грамматический тренажеров, а также разработан контент для веб-сайта learnkazakh.kz. - подготовлена монография на тему "Теория и практика преподавания казахского языка как иностранного на базе информационно-инновационных технологий" Зерттеу нәтижесінде: - - қазақ тілін шет тілі ретінде оқытудың негізгі ғылыми-әдістемелік тұжырымдары негізінде шетелдіктерге қазақ тілін оқытудың негізгі деңгейіне арналған оқу-әдістемелік кешенді жазудың басты ұстанымдары анықталды; - қазақ тілін шет тілі ретінде оқытудың негізгі (А2) деңгейіне қажетті тақырыптар таңдалды; - негізгі (А2) деңгейге арналған оқу-әдістемелік кешенді жазу үшін тақырыптарға қатысты лексика-грамматикалық минимум айқындалды; - тілді оқыту әдістемесіндегі маңызды оқыту технологиялары таңдалып алынды. Нәтижесінде, А2 деңгейіне арналған: - Оқулық (Course Book) - Жұмыс дәптері (Work Book) - Оқулыққа қосымша ретінде лексикалық тренажер, грамматикалық тренажерлар дайындалды. - learnkazakh.kz веб-сайтына контент толықтырылды. - "Ақпараттық-инновациялық технологиялар арқылы қазақ тілін шет тілі ретінде оқытудың теориясы мен практикасы" монографиясы баспаға дайындалды. бұл зерттеу гуманитарлық ғылымдар бағытында болғандықтан, негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштер қарастырылмаған так как это исследование является по гуманитарным наукам, основные конструктивные и техническо-экономические показатели не предусмотрены.
Во всех подготовительных курсах для иностранцев в вузах РК Во всех курсах казахского языка как иностранного Барлық шетелдік білімгерлерге арналған дайындық бөлімі бар ЖОО-ларда Қазақ тілі шет тілі ретінде оқытылатын барлық курстарда |
||
| UDC indices | ||
| 81 | ||
| International classifier codes | ||
| 16.31.51; | ||
| Readiness of the development for implementation | ||
| Key words in Russian | ||
| Информационные технологии,; Казахский язык; учебный комплекс; веб-сайт; инновационные технологии; | ||
| Key words in Kazakh | ||
| Ақпараттық технологиялар; Қазақ тілі; оқу кешені; Веб-сайт; инновациялық технологиялар; | ||
| Head of the organization | Ергалиев Куаныш | Phd / |
| Head of work | Нуржанова Айсулу Балтабаевна | филология ғылымдарының кандидаты / СДУ қауымдастырылған профессоры |
| Native executive in charge | ||