Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК02066 | AP22688584-KC-24 | 0124РК01124 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | At a negotiated price | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 0 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 9476122.32 | AP22688584 | ||
Name of work | ||||
Автоматизированные системы детектирования технологических процессов высокоскоростного транспорта | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Applied | Оралбекова Аяулым Оралбековна | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | Нет | |||
Full name of the service recipient | ||||
Международный транспортно-гуманитарный университет | ||||
Abbreviated name of the service recipient | МТГУ | |||
Abstract | ||||
Процессы детектирования аномалий в работе и неисправностей СУА ЖДТ, на основе машинного обучения САД и СППР. АДЖ және ШҚҚЖ машиналық оқыту негізінде ТЖК ЖТА жұмысындағы ауытқушылықтары мен ақаулықтарды детектрлеу үрдістері повышение эффективности систем интеллектуального детектирования (распознавания) аномалий в работе и неисправностей систем, узлов и агрегатов (СУА) высокоскоростного железнодорожного транспорта. Эта проблема решается на основе применения идей и методов информационно-экстремальной интеллектуальной технологии, основанной на максимизации информационной способности системы поддержки принятия решений в процессе обучения системы автоматизированного детектирования СУА. бақылау нысаны ретінде белгілердің іске асырылуын кластерлеудің белгілі статистикалық параметрлерін есепке алатын, өздігінен оқуға қабілетті автоматтандырылған детектрлеу жүйесін (АДЖ) құру негізінде темір жол көлігі жүйелерінің, тораптары мен агрегаттарының ақаулықтары мен жұмысындағы ауытқуларды зияткерлік детектрлеу (тану) жүйелерінің тиімділігін арттыру. методы и модели способных к самообучению автоматизированных систем детектирования аномалий в работе и неисправностей систем, узлов и агрегатов ЖДТ. темір жол жүйелерінің, тораптары мен тораптарының жұмысындағы ауытқулар мен ақауларды анықтау үшін өздігінен үйренуге қабілетті автоматтандырылған жүйелердің әдістері мен үлгілері. Будет проведен анализ предшествующих исследований в области автоматизации и интеллектуализации обработки данных, получаемых от систем неразрушающего контроля (НерК) и технического диагностирования узлов и агрегатов подвижного состава ЖДТ. Будет уточнен и дополнен методы машинного обучения системы автоматического детектирования (САД) функционального состояния узлов и агрегатов ЖДТ. Бұзбайтын бақылау (БұзБ) жүйелерінен алынған мәліметтерді өңдеуді автоматтандыру және зияткерлік ету және темір жол жылжымалы құрамының тораптары мен тораптарын техникалық диагностикалау саласындағы алдыңғы зерттеулерге талдау жүргізіледі. Темір жол тораптары мен тораптарының функционалдық жағдайын автоматты анықтау жүйесін (АЖЖ) машиналық оқыту әдістері нақтыланады және толықтырылады. исследования в рамках программы носят фундаментальный характер, в этой связи конструктивные и технико-экономические показатели не применимы. Бағдарлама шеңберіндегі зерттеулер осыған байланысты іргелі сипатта, жобалық және техникалық-экономикалық көрсеткіштер қолданылмайды; Обоснована необходимость использования интеллектуальных технологий в задачах неразрушающего контроля и технического диагностирования узлов и агрегатов подвижного состава ЖДТ, что может позволить оператору получать не только первичную информацию по результатам диагностирования состояния систем, узлов и агрегатов (СУА) ПС, но и автоматически вырабатывать рекомендации по последующим технологическим операциям, направленным на устранение выявленных дефектов и неисправностей СУА ПС ЖДТ; обоснована перспективность решений, по комплексной оценке, результатов детектирования узлов и агрегатов подвижного состава ЖДТ, основанных на применении в подобных автоматизированных комплексах детектирования с элементами самообучаемости, моделей с алгоритмами нечеткой кластеризации множеств реализаций признаков неисправностей систем ЖДТ. Темір жол жылжымалы құрамының тораптары мен тораптарын бұзбайтын бақылау және техникалық диагностикалау тапсырмаларында интеллектуалды технологияларды қолдану қажеттілігі негізделді, бұл операторға жүйелердің жай-күйін диагностикалау нәтижелері бойынша бастапқы ақпаратты ғана емес, қосалқы станцияның құрамдас бөліктері мен тораптары (СҰА), сонымен қатар темір жол қосалқы станциясын басқару жүйесінің анықталған ақаулары мен ақауларын жоюға бағытталған келесі технологиялық операцияларға автоматты түрде ұсыныстар әзірлеу; өздігінен оқыту элементтері бар автоматтандырылған анықтау кешендерінде пайдалану негізінде темір жол жылжымалы құрамының құрамдас бөліктері мен тораптарын анықтау нәтижелерін кешенді бағалау шешімдерінің келешегі, ақаулар белгілерін іске асыру жиынтықтарын анық емес кластерлеу алгоритмдері бар модельдер темiр жол жүйесi негiзделген. С развитием цифровых технологий методы НерК и технического диагностирования узлов и агрегатов ПС ЖДТ (в том числе ВСЖТ) стали весьма востребованными при техническом обслуживании (ТО) высокотехнологичного оборудования на транспорте. Техническая диагностика (ТехД), в том числе с использованием таких методов как визуально-оптический, вибрационный, тепловой, акустический, вихтретоковый и др. НерК, становится неотъемлемой частью ТО ЖДТ. Как и при традиционных подходах к организации ТехД, применение НерК направлено на то, чтобы обеспечить безопасность, функциональную надёжность и эффективность работы как ПС в целом, так и отдельных узлов, и агрегатов. Поэтому разработка моделей и методов обеспечения состояния ПС СЖТ на основе кластеризации реализаций признаков неисправностей, высокоскоростного железнодорожного транспорта. Цифрлық технологиялардың дамуымен БұзБ әдістері және темір жол қосалқы станцияларының (соның ішінде жоғары технологиялық темір жолдар) құрамдас бөліктері мен тораптарын техникалық диагностикалау көліктегі жоғары технологиялық жабдықтарға техникалық қызмет көрсетуде (МОТ) өте танымал болды. Техникалық диагностика (TechD), оның ішінде визуалды-оптикалық, діріл, жылу, акустикалық, құйынды ток және т.б. сияқты әдістерді қолдану. Техникалық инженерияны ұйымдастырудың дәстүрлі тәсілдері сияқты, NerK пайдалану жалпы қосалқы станцияның да, жеке құрамдас бөліктер мен тораптардың да қауіпсіздігін, функционалдық сенімділігін және тиімділігін қамтамасыз етуге бағытталған. Сондықтан ақаулар белгілерін іске асыруды кластерлеу негізінде ГТЛ қосалқы станцияларының жағдайын қамтамасыз етудің үлгілері мен әдістерін әзірлеу, жоғары жылдамдықты теміржол көлігі. Информационные и вычислительные технологии; прикладные исследования. Ақпараттық және есептеуіш технологиялар; қолданбалы зерттеулер. |
||||
UDC indices | ||||
65.012.35 | ||||
International classifier codes | ||||
50.00.00; | ||||
Key words in Russian | ||||
автоматизированные системы управления ж.д.; системы поддержки принятия решений; системы автоматического детектирования; аппаратно-программный комплекс; неразрушающий контроль; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
теміржол көлікті басқарудың автоматтандырылған жүйелері,; шешімдерді қабылдауды қолдау жүйелері; автоматты анықтау жүйелері; аппараттық-бағдарламалық кешен; бұзбайтын бақылау; | ||||
Head of the organization | Омаров Амангельды Джумагалиевич | д.т.н / профессор | ||
Head of work | Оралбекова Аяулым Оралбековна | Доктор философии (PhD) / нет |