Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК01596 | AP19680587-KC-24 | 0123РК00781 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 2 | ||||
International publications: 1 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 25322933 | AP19680587 | ||
Name of work | ||||
Научная концепция гендерного образования в вузах Республики Казахстан: теоретико-методологические основы | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Агабекова Жазира Агабековна | |||
0
1
2
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
НАО "Казахский национальный женский педагогический университет" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО КазНацЖенПУ | |||
Abstract | ||||
Изучается содержание гендерного образования в Казахстане, систематизируются межпредметные связи, направления современного содержания, разрабатываются научные концепции. В целях формирования нормативно-документальной базы в вузах Казахстана предусматривается подготовка гендерной образовательной программы. Қазақстандағы гендерлік білім берудің мазмұны зерттеліп, қазіргі мазмұндағы пәнаралық байланысы, бағыттары жүйеленіп, ғылыми концепциясы жасалады. Қазақстандағы жоғары оқу орындарындағы нормативтік-құжаттық негізін қалыптастыру мақсатында гендерлік білім беру бағдарламасын дайындауды көздейді. Изучение содержания гендерных дисциплин в вузах Казахстана в междисциплинарном аспекте, дифференциация и систематизация взаимосвязей направлений в гуманитарной сфере. Разработать научную концепцию гендерного образования в Казахстане с сопоставлением теоретических подходов к гендерному образованию в мире, подготовить концепцию обучения, представить модуль гендерного образования (направления языка, истории, литературы, социологии, экономики). Қазақстан жоғары оқу орындарындағы гендерлік пәндердің мазмұнын пәнаралық аспектіде зерттеу, гуманитарлық саладағы бағыттарының өзара байланысын саралап, жүйелеу. Әлемдегі гендерлік білім берудің теориялық тәсілдерін салыстыра отырып, Қазақстандағы гендерлік білім берудің ғылыми концепциясын әзірлеп, оқыту тұжырымдамасын дайындау, гендерлік білім беру модулін (тіл, тарих, әдебиет, социология, экономика бағыттары) ұсыну. В ходе проекта используются качественные и количественные методы исследования. Обобщаются дисциплины, преподаваемые в Казахстане по гендерной направленности, составляется хронология их включения в учебный процесс. Для выявления проблем, формулирования гипотез и оценки собранных фактов проводятся теоретические методы (теоретический анализ и синтез, индуктивный и дедуктивный методы), анализ содержания материалов, синтезируются направления и профили. Проводится психологический анализ содержания дисциплин. По мере освоения темы проводятся социологические опросы. Жоба барысында зерттеудің сапалық және сандық әдістері қолданылады. Қазақстандағы гендерлік бағытта оқытылатын пәндер жинақталып, оқу процесіне енуінің хронологиясы жасалады. Проблемаларды анықтау, гипотезаларды тұжырымдау және жиналған фактілерді бағалау үшін теориялық әдістер (теориялық талдау және синтез, индуктивті және дедуктивті әдіс), материалдардың мазмұнына анализ жасалып, бағыттары мен бейіні синтезделеді. Пәндердің мазмұнына психологиялық анализ жасалады. Тақырыптың игерілуіне орай социологиялық сауалнамалар жүргізіледі. Проведен семинар по материалам исследований в истории Казахстана, ППС НУ и вузов Казахстана. Статья опубликована в издании КОКСОН МНВО. Была издана одна статья в КОКСОН МНВО. В рецензируемом научном издании с процентом CiteScore 75 (семьдесят пять) на базе Scopus публикуется 1 (одна) научная статья. Проведен республиканский семинар по гендерному образованию. Открыт аккаунт в Instagram по гендерному образованию. Страницы велись в соцсетях. По проекту подготовлены приложения монографии, библиографическое руководство и терминологическая база гендерного образования. Қазақстанның тарихындағы, НУ мен Қазақстандағы ЖОО ПОҚ зерттеу материалдары бойынша семинар өткізілді. ҚР ҒЖБССҚК басылымына мақала шығарылды. ҚР ҒЖБССҚК бір мақала шығарылды. Scopus базасында CiteScore 75 (жетпіс бес) процентилі бар рецензияланатын ғылыми басылымда 1 (бір) ғылыми мақала жарияланады. Гендерлік білім беру бойынша республикалық семинар өткізілді. Гендерлік білім бойынша инстаграм аккаунт ашылды. Әлеуметтік желілерде беттер жүргізілді. Жоба бойынша монографияның қосымшалары, Гендерлік білім берудің библиографиялық нұсқаулығы мен терминологиялық базасы дайындалды. В большинстве случаев сложившиеся негативные ориентированные взгляды на женщин могут вызвать среди них неуверенность в своих возможностях. Однако глобализация, открытость информации, наука открывают новые возможности для устранения барьеров в сознании. Сегодня роль женщин в обществе проявляется прежде всего в их выборе, способности проявлять свои знания и способности. Я считаю, что на пути равноправия мужчин и женщин, активного вовлечения женщин в жизнь общества общество и власть должны оказывать надлежащую поддержку, отстаивать позицию человеческой справедливости. Для преодоления рисков, препятствующих осуществлению прав женщин, государственным органам необходимо более широкое обсуждение на неформальных, открытых дискуссионных площадках, форумах с привлечением большей части общества. Көп жағдайда әйелдер туралы қалыптасқан теріс бағыттағы көзқарастар олардың арасында өздерінің мүмкіндіктеріне деген сенімсіздікті тудыруы мүмкін. Дегенмен жаһандану, ақпараттың ашықтығы, ғылым санадағы кедергілерді жоюда жаңа мүмкіндіктерге жетелеп келеді. Бүгінде әйелдердің қоғамдағы рөлі ең алдымен өзінің таңдауымен, білімі мен қабілетін көрсете алуымен көрінеді. Ал ерлер мен әйелдердің тең құқықтары, әйелдерді қоғам өміріне белсенді тарту жолында қоғам мен билік тиісінше қолдау көрсетуге, адами әділдік ұстанымын жақтауға тиісті деп білемін. Әйел құқықтарын жүзеге асыруда кедергі болатын қауіп-қатерлерді еңсеру үшін мемлекеттік органдар қоғамның басым бөлігін тарта отырып, бейресми, ашық пікірталас алаңдарында, форумдарда барынша кең талқылау керек. Определит новое содержание в области Казахского гуманитарного образования, будет определен новый модуль образования. Қазақ гуманитарлық білім саласындағы жаңа мазмұнды айқындап, білім берудің жаңа модулі айқындалады Гендерное образование-основа развития общества. На современном этапе глобализации и новых цифровых технологий главным критерием развития человека должны быть его профессиональная компетентность, ответственность и творческий потенциал, а не половая, расовая или этническая принадлежность. Большое значение в реализации стратегических задач развития имеет всестороннее и активное участие женщин в экономической и политической жизни страны. Гендерлік білім беру – қоғам дамуының негізі. Қазіргі жаһандану мен жаңа цифрлық технологиялар кезеңінде адам дамуының басты өлшемі оның жыныстық, нәсілдік немесе этностық белгілері емес, кәсіби құзыреті, жауапкершілігі мен шығармашылық әлеуеті болуы керек. Дамудың стратегиялық міндеттерін жүзеге асыруда әйелдердің елдегі экономикалық және саяси өмірге жан-жақты және белсенді қатысуының маңызы зор. Социология, политика, экономика, филология, история Социология, саясат, экономика, филология, тарих. |
||||
UDC indices | ||||
321: 316.346.2-055.2 | ||||
International classifier codes | ||||
12.09.11; | ||||
Key words in Russian | ||||
гуманитарное образование; гендерное образование; концепция образования; язык; литература; модуль знаний; междисциплинарные связи; гендерная терминология; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
гуманитарлық білім; гендерлік білім; білім концепциясы; тіл; әдебиет; білім модулі; пәнаралық байланыс; гендерлік терминология; | ||||
Head of the organization | Джумакулов Закир Даниярович | Магистр государственной политики / Нет | ||
Head of work | Агабекова Жазира Агабековна | Кандидат филологических наук / нет |