Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК01084 | AP23488334-KC-24 | 0124РК00740 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 2 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 28861273 | AP23488334 | ||
Name of work | ||||
«Кастомизация инновационной модели развития института директорства в рамках коллаборации «университет-школа» | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Applied | Колумбаева Шолпан Жаксыбаевна | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "КазНПУ им.Абая" | |||
Abstract | ||||
инновационная модель развития института директорства директорлық институтын дамытудың инновациялық моделі теоретически обосновать, разработать и экспериментально апробировать инновационную модель и программу развития директоров как лидеров новой формации в рамках коллаборации «университет-школа» "университет-мектеп" ынтымақтастығы аясында директорларды жаңа формацияның көшбасшылары ретінде дамытудың инновациялық моделі мен бағдарламасын теориялық негіздеу, әзірлеу және эксперименталды түрде сынақтан өткізу . комплекс взаимодополняющих теоретических, эмпирических и статистических методов, адекватных предмету исследования: сравнительный историко-логический анализ, теоретическое и практическое моделирование, анализ научных трудов и нормативно-правовых документов, монографическое исследование, включенное наблюдение, метод экспертных оценок и самооценок, эксперимент изучение и обобщение успешного педагогического и управленческого опыта. зерттеу пәніне сәйкес келетін бірін-бірі толықтыратын теориялық, эмпирикалық және статистикалық әдістер кешені: Салыстырмалы тарихи-логикалық талдау, теориялық және практикалық модельдеу, ғылыми еңбектер мен нормативтік-құқықтық құжаттарды талдау, монографиялық зерттеу, енгізілген бақылау, сараптамалық бағалау және өзін-өзі бағалау әдісі, эксперимент сәтті педагогикалық және басқарушылық тәжірибені зерттеу және жалпылау. 1.Аналитическая записка международного опыта и рекомендаций для его применения в данном исследовании, 2. Пакет диагностического инструментария, результаты диагностики потребности в развитии лидерских навыков у директоров новой формации и студентов выпускных курсов педагогического направления КазНПУ имени Абая с учетом вызовов XXI века. 3.Авторская инновационная модель (критерии, показатели), модульная программа курса повышения квалификации (КПК) директоров школ «Директор- лидер новой формации», включающая 4 учебных модуля, 2 статьи в изданиях, рекомендованных КОКСНВО, 1 свидетельство о внесении сведений в государственный реестр прав на объекты, охраняемые авторским правом Новизна:теория педагогической науки, менеджмента образования значительно дополнилась новыми данными, впервые разработана инновационная модель и модульная программа курсов повышения квалификации «Директор- лидер новой формации» 1.Халықаралық тәжірибенің аналитикалық жазбасы және оны осы зерттеуде қолдануға арналған ұсыныстар, 2. Диагностикалық құралдар пакеті, ХХІ ғасырдың сын-тегеуріндерін ескере отырып, Абай атындағы ҚазҰПУ педагогикалық бағыттағы бітіруші курс студенттері мен жаңа формация директорларының көшбасшылық дағдыларын дамыту қажеттілігін диагностикалау нәтижелері. 3.Авторлық инновациялық модель (критерийлер, көрсеткіштер), 4 оқу модулін қамтитын "жаңа формацияның директоры - көшбасшысы" мектеп директорларының біліктілігін арттыру курсының (ҚКП) модульдік бағдарламасы, ҒЖБССҚК ұсынған басылымдардағы 2 мақала, 1 авторлық құқықпен қорғалатын объектілерге құқықтардың мемлекеттік тізіліміне мәліметтер енгізу туралы куәлік Жаңашылдық: педагогика ғылымының, білім беру менеджментінің теориясы жаңа деректермен едәуір толықтырылды, алғаш рет "жаңа формацияның директоры - көшбасшысы"біліктілікті арттыру курстарының инновациялық моделі мен модульдік бағдарламасы әзірленді Разработана авторская инновационная модель (критерии, показатели), модульная программа курсов повышения квалификации директоров школ Авторлық инновациялық модель (критерийлер, көрсеткіштер), мектеп директорларының біліктілігін арттыру курстарының модульдік бағдарламасы әзірленді нет жоқ нет жоқ Полученные результаты могут быть использованы в стране институтами повышения квалификации руководителей школ, высшими учебными заведениями педагогического профиля, для методического обеспечения курсов, семинаров, тренингов в аспекте исследуемой проблемы. Научные знания, полученные в процессе исследования могут быть включены в содержание учебной дисциплины «Менеджмент в образовании» ОП педагогического направления. Алынған нәтижелерді елімізде мектеп басшыларының біліктілігін арттыру институттары, педагогикалық бейіндегі жоғары оқу орындары, зерттелетін проблема аспектісінде курстарды, семинарларды, тренингтерді әдістемелік қамтамасыз ету үшін пайдалана алады. Зерттеу барысында алынған ғылыми білім педагогикалық бағыттағы БББ "Білім берудегі Менеджмент" оқу пәнінің мазмұнына енгізілуі мүмкін. |
||||
UDC indices | ||||
373.1 | ||||
International classifier codes | ||||
14.37.27; | ||||
Key words in Russian | ||||
лидерство в образовании; директоры школ; лидер новой формации; развитие института директорства; кастомизация; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
білім берудегі көшбасшылық; мектеп директорлары; жаңа формация көшбасшысы; директорлық институтын дамыту; кастомизация; | ||||
Head of the organization | Тілеп Болат Анапияұлы | к.полит.н. / нет | ||
Head of work | Колумбаева Шолпан Жаксыбаевна | Кандидат педагогических наук, / доцент |