Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК02071 | AP19679368-KC-24 | 0123РК00998 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 19 | ||||
International publications: 9 | Publications Web of science: 6 | Publications Scopus: 3 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 19522924.5 | AP19679368 | ||
Name of work | ||||
«Интегративный подход в сказкотерапии как инновационной технологии сохранения психологического здоровья подрастающего поколения в условиях цифровизации образования». | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Ахметова Айгуль Игеновна | |||
0
1
1
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "КазНПУ им.Абая" | |||
Abstract | ||||
устное народное творчество казахского народа, архетипы, символы казахской культуры и их воплощение в сказковедении, арттерапии, цветотерапии, сказкотерапии, психологическое здоровье қазақ халқының халық ауыз әдебиеті, қазақ мәдениетінің архетиптері, символдары және олардың ертегітану, арт-терапия, түстер терапиясы, ертегі терапиясындағы көрінісі, психологиялық денсаулық Обоснование интегративного подхода в сказкотерапии как инновационной технологии сохранения психологического здоровья подрастающего поколения в условиях цифровизации образования. Білім беруді цифрландыру жағдайында өскелең ұрпақтың психологиялық денсаулығын сақтаудың инновациялық технологиясы ретінде ертегі терапиясындағы интегративті тәсілді негіздеу. Комплексное решение поставленных задач требует использования следующих методов исследования: анализ, синтез, систематизация, сравнение, отбор материалов по проблеме исследования, анализ учебно-методической литературы и массового и передового педагогического опыта по проблеме исследования; проведение психолого-педагогического мониторинга, статистические методы обработки данных, формулирование заключения. Қойылған міндеттерді кешенді шешу зерттеудің мынадай әдістерін қолдануды талап етеді: зерттеу проблемасы бойынша материалдарды талдау, синтездеу, жүйелеу, салыстыру, іріктеу, зерттеу проблемасы бойынша оқу-әдістемелік әдебиетті және жаппай және озық педагогикалық тәжірибені талдау; психологиялық-педагогикалық мониторинг жүргізу, деректерді өңдеудің статистикалық әдістері, қорытындыны тұжырымдау. Основные конструктивные и технико экономические показатели (на русском) Основные конструктивные, технологические и технико-эксплуатационные характеристики работы определяются научным вкладом в решении перспективных задач гуманитарной, в частности, психологической, социально-педагогической, искусствоведческой и филологической науки, разработке инновационной интегративной технологии сказкотерапии для сохранения психологического здоровья подрастающего поколения в условиях цифровизации образования. Потребителями полученных результатов НИР будут вузы, центры повышения квалификации, организации образования Казахстана, а также консультационные центры, заинтересованные в сохранении психологического здоровья подрастающего поколения, общественное движение «Ұлттық құндылықтар академиясы», международная организация «Тurksoy». Жұмыстың негізгі конструкторлық, технологиялық және техникалық-пайдалану сипаттамалары гуманитарлық ғылымдардың, атап айтқанда, психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық, өнертану және филология ғылымдарының перспективалық мәселелерін шешуге, білім беруді цифрландыру жағдайында өскелең ұрпақтың психологиялық денсаулығын сақтау үшін инновациялық интегративті ертегітерапиясы технологиясын әзірлеуге қосқан ғылыми үлесімен анықталады. ҒЗЖ нәтижелерінің мақсатты тұтынушылары жоғары оқу орындары, біліктілікті арттыру орталықтары, Қазақстанның білім беру ұйымдары, сондай-ақ өскелең ұрпағының психологиялық денсаулығын сақтауға мүдделі кеңес беру орталықтары, "Ұлттық құндылықтар академиясы" қоғамдық қозғалысы, " Тurksoy" халықаралық ұйымы болады. Степень внедрения определяется как междисциплинарные гуманитарные знания, апробированные в виде результатов исследования в 2 статьях, входящих в научные журналы базы Scopus (1 статья опубликована, 1 статья на стадии печати, журнал International Journal of Evaluation and Research in Education. 1 ноября 2024 года ), а также в 2 опубликованных статьях, входящих в базу КОКСНВО, 6 jопубликованных тезисов в международном журнале психологии, входящем в базу WEB OF SCIENCE Q1, Енгізу дәрежесі ретінде ғылыми зерттеу нәтижелері түрінде апробацияланған, Scopus базасына кіретін ғылыми журналдарда жарияланған 2 мақала (1 мақала жарияланды, 1 мақала баспаға жіберілді, «International Journal of Evaluation and Research in Education» журналы, 2024 жылғы 1 қараша), сондай-ақ КОКСНВО базасына кіретін 2 жарияланған мақала қарастырылады, WEB OF SCIENCE Q1 базасына кіретін халықаралық психология журналында 6 жарияланған тезис. 2 статьи, входящие в журналы базы Scopus (1 статья опубликована, 1 статья на стадии печати: International Journal of Evaluation and Research in Education, 1 ноября 2024 года ), 2 опубликованные статьи, входящих в базу КОКСНВО; 6 публикаций в международном журнале психологии, входящем в базу WEB OF SCIENCE Q1, электронное учебное пособие «Основы интегративной сказкотерапии», размещение и сопровождение цифрового учебно-методического комплекса дисциплины «Основы интегративной сказкотерапии» (аудиосказки, видеосказки, международный онлайн-семинар зарубежных профессоров Германии, России, Литвы, аудио-лекции ведущего профессора, основателя сказкотерапии И.В. Вачкова, авторские тихие книги и национальные сказки, PowerPoint-презентаций по 15 темам курса); единая программа курса сказкотерапии на основе концепции «ТолыҚ Адам» Абая Кунанбаева для организаций образований (для дошкольных организаций, начальной школы, для обучающихся средних классов, старших классов и колледжей РК, глоссарий); сборник методических реком 2 мақала, Scopus базасына кіретін журналдарға енгізілген (1 мақала жарияланды, 1 мақала баспаға жіберілді: «International Journal of Evaluation and Research in Education», 2024 жылғы 1 қараша), КОКСНВО базасына кіретін 2 жарияланған мақала; WEB OF SCIENCE Q1 базасына кіретін халықаралық психология журналында 6 жариялымдар, «Интегративті ертегітерапия негіздері» электрондық оқу құралы, «Интегративті ертегітерапия негіздері» пәнінің цифрлық оқу-әдістемелік кешенін орналастыру және сүйемелдеу (аудиоертегілер, бейнеертегілер, Германия, Ресей, Литва елдерінің шетелдік профессорларының онлайн-семинары, жетекші профессор, ертегітерапияның негізін қалаушы И.В. Вачковтың аудиолекциялары, авторлық тыныш кітаптар мен ұлттық ертегілер, 15 тақырып бойынша PowerPoint-презентациялар); Абай Құнанбаевтың «ТолыҚ Адам» концепциясына негізделген ертегітерапия курсының біртұтас бағдарламасы білім беру ұйымдары үшін (балабақшалар, бастауыш мектеп, орта мектеп оқушылары, жоғары сыныптар мен колледждер үшін бағдарламалар, глоссарий) Эффективность или значимость работы определяется научным вкладом в решении проблем психологической, социально-педагогической науки для решения задач государственной программы развития образования в РК на 2020-2025 годы. Социальный эффект от внедрения результатов исследования в практику: повышение профессионализма в использовании технологии интегративной сказкотерапии. Экономический эффект: дополнительные рабочие места, продажа конечной продукции. Жұмыстың тиімділігі немесе маңыздылығы Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының міндеттерін шешуге психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық ғылымның мәселелерін шешуге қосқан ғылыми үлесімен анықталады. Зерттеу нәтижелерін практикаға енгізудің әлеуметтік әсері: интегративті ертегі терапиясы технологиясын қолдануда кәсібилікті арттыру. Экономикалық әсер: қосымша жұмыс орындары, соңғы өнімді сату. образование, психология, реабилитация білім беру, психология, оңалту |
||||
UDC indices | ||||
159.9 (316.6) | ||||
International classifier codes | ||||
15.81.70; | ||||
Key words in Russian | ||||
интегративный подход; сказкотерапия; инновационная технология; междисциплинарный подход; психологическое здоровье; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
интегративті тәсіл; ертегі терапиясы; инновациялық технология; пәнаралық тәсіл; психологиялық денсаулық; | ||||
Head of the organization | Тілеп Болат Анапияұлы | к.полит. н / нет | ||
Head of work | Ахметова Айгуль Игеновна | Доктор философии PhD / и.о. ассоц. профессор |