Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК01770 | AP19676696-KC-24 | 0123РК00665 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 0 | ||||
International publications: 2 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 2 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 18373840 | AP19676696 | ||
Name of work | ||||
Разработка методики формирования и развития у школьников математической грамотности в контексте исследований PISA | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Applied | Нұрғабыл Дүйсебек Нұрғабылұлы | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Некоммерческое акционерное общество "Жетысуский университет имени Ильяса Жансугурова" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО ЖУ им.И.Жансугурова | |||
Abstract | ||||
Учебный процесс по формированию математической грамотности школьников Мектеп оқушыларының математикалық сауаттылығын дамытудың оқу процесі Разработка методических основ обучения школьников решению практико-ориентированных задач, формирование и развитие их мыслительных навыков в контексте исследований PISA. Мектеп оқушыларын практикалық бағытталған есептерді шешуге үйретудің әдістемелік негіздерін әзірлеу, PISA зерттеулері негізінде олардың ойлау қабілеттерін қалыптастыру және дамыту. Теоретические и эмпирические Теориялық және эмпирикалық 1. Разработана методика обучения школьников решению практико-ориентированных задач в контексте программной концепции PISA – 2021. 2. Разработана методика педагогического измерения результатов обучения школьников решению оценочных заданий PISA в рамках критериального оценивания учебных достижений учащихся. 1. PISA 2021 бағдарламасының тұжырымдамасы контекстінде мектеп оқушыларын тәжірибеге бағытталған мәселелерді шешуге үйрету әдістемесі әзірленді. 2. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау шеңберінде PISA бағалау тапсырмаларын шешуде мектеп оқушыларының оқу нәтижелерін педагогикалық өлшеу әдістемесі әзірленді. Опубликованы 2 статьи в рецензируемом научном издании, имеющем процентиль по CiteScore в базе Scopus не менее 80 (восьмидесяти) Scopus дерекқорында CiteScore бойынша 80-нен (сексеннен) кем емес пайыздық көрсеткіші бар рецензияланған ғылыми басылымда 2 мақала жарияланды.
Проведенные теоретические и экспериментальные исследования позволили эффективно выявить проблемы формирования и развития математической грамотности у учащихся в контексте концепции PISA-2021. Жүргізілген теориялық және эксперименттік зерттеулер PISA-2021 тұжырымдамасы контекстінде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру және дамыту мәселелерін тиімді анықтауға мүмкіндік берді. В процессе обучения школьников решению практико-ориентированных задач в контексте программной концепции PISA, в процессе обучения студентов вузов, на курсах повышения профессиональной квалификации учителей математики. Мектеп оқушыларын PISA бағдарламасының концепциясы контекстінде тәжірибеге бағытталған есептерді шешуге үйрету барысында, ЖОО студенттерін оқыту процесінде, математика пәні мұғалімдерінің біліктілігін арттыру курстарында. |
||||
UDC indices | ||||
373.5 | ||||
International classifier codes | ||||
14.25.07; | ||||
Key words in Russian | ||||
методика обучения; исследования PISA; математическая грамотность; мыслительные навыки; оценочно-обучающие задания; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
оқыту әдістемесі; PISA зерттеулері; математикалық сауаттылық; ойлау дағдылары; бағалау-оқыту тапсырмалары; | ||||
Head of the organization | Бурибаев Ермек Абильтаевич | Доктор юридических наук / Профессор | ||
Head of work | Нұрғабыл Дүйсебек Нұрғабылұлы | д.ф.-м.н. / профессор |