Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК01291 | AP22685501-KC-24 | 0124РК00232 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 2 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 9939311 | AP22685501 | ||
Name of work | ||||
Оценка влияния систем интервального регулирования движения поездов на пропускную способность железнодорожных линий | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Applied | Шукаманов Жанибек Ерикович | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Таразский университет имени М.Х. Дулати | ||||
Abbreviated name of the service recipient | Таразский университет имени М.Х. Дулати | |||
Abstract | ||||
Объектом исследования являются функционирующие участки железнодорожных линий с различными системами интервального регулирования движения поездов. Зерттеу объектісі пойыздар қозғалысын интервалды реттеудің әртүрлі жүйелері бар теміржол желілерінің жұмыс істейтін учаскелері болып табылады. Исследование влияния систем интервального регулирования движения поездов (ИРДП) на пропускную способность железнодорожных линий и выработка рекомендации по оценке эффективности существующих систем ИРДП на сети железных дорог Республики Казахстан. Пойыздар қозғалысын интервалды реттеу жүйелерінің темір жол желілерінің өткізу қабілеттілігіне әсерін зерттеу және Қазақстан Республикасының темір жол желілеріндегі қолданыстағы ПҚИРЖ жүйелерінің тиімділігін бағалау бойынша ұсынымдар әзірлеу. При выполнении проекта использованы различные методы и методики выполнения научно-исследовательских работ. Поставленные задачи осуществляются за счет методов описания, обработки данных, методов корреляции, ранжирования, идентификации, методов проверки на адекватность, методов математического анализа систем, методов компьютерного и имитационного моделирования, экспериментальные полевые исследования, теории управления, теории электрической тяги, теории колебании. Жобаны орындау кезінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындаудың әртүрлі әдістері мен әдістері қолданылды. Қойылған міндеттер сипаттау әдістері, деректерді өңдеу, корреляция әдістері, рейтинг, сәйкестендіру, сәйкестікті тексеру әдістері, жүйелерді математикалық талдау әдістері, компьютерлік және имитациялық модельдеу әдістері, эксперименттік алаңдық зерттеулер, басқару теориясы, электрлік тартым теориясы, тербеліс теориясы арқылы жүзеге асырылады. По результатам исследования, проанализированы принцип действия систем интервального регулирования движения поездов с фиксированными, виртуальными и подвижными блок-участками. Определены основные факторы влияющие на пропускную способность железнодорожных линий. Произведены ряд расчетов, где результаты расчетов показали , что минимальный межпоездной интервал достигается при уменьшении длины блок участков, однако, из-за соблюдения обеспечения нормы тормозного пути сокращение длин блок участков до минимального не возможно, что в свою очередь не позволяет уменьшить межпоездное расстояние. При увеличении ходовой скорости независимо от длины блок-участка межпоездной интервал уменьшается, но при увеличении ходовой скорости движения поездов в пакете достигнуть высокой технической скорости практически не представляется возможным (движение кривых пути, параметры пути, затяжные подъемы, прочие ограничения скорости и т.п.), что, в свою очередь, также влияет и на длину применяемых блок участков. При сокращении межпоездного интервала увеличивается пропускная способность железнодорожного участка и плотность движения. Зерттеу нәтижелері бойынша бекітілген, виртуалды және жылжымалы блок-телімдеріі бар поездар қозғалысын интервалды реттеу жүйелерінің жұмыс істеу принципі талданды. Теміржол желілерінің өткізу қабілеттілігіне әсер ететін негізгі факторлар анықталды. Бірқатар есептеулер жүргізілді , онда есептеулер нәтижелері учаскелер блогының ұзындығын азайту кезінде ең төменгі пойызаралық интервалға қол жеткізілетінін көрсетті, алайда тежеу жолының нормасын қамтамасыз етудің сақталуына байланысты учаскелер блогының ұзындығын минимумға дейін қысқарту мүмкін еместігін көрсетті. Бұл өз кезегінде пойызаралық қашықтықты азайтуға мүмкіндік бермейтіні дәлелденді. Блок-учаскенің ұзындығына қарамастан жүру жылдамдығы артқан кезде пойызаралық интервал азаяды, бірақ пакеттегі пойыздардың жүру жылдамдығы артқан кезде жоғары техникалық жылдамдыққа жету мүмкін емес (жол қисықтарының қозғалысы, жол параметрлері, ұзақ көтерілу, жылдамдықтың басқа шектеулері және т. б.), бұл өз кезегінде ұзындыққа да әсер ететіні белгілі болды. Пойызаралық интервал қысқарған кезде теміржол учаскесінің өткізу қабілеті мен қозғалыс тығыздығы артады. Полученные в ходе исследования, результаты положительно повлияют на экономические показатели: Например, преимущество проекта в Казахстане состоит в том, что в настоящее время на магистральной сети АО «НК «КТЖ» ежегодно планируется строить по 600 км новых железнодорожных путей с целью повышения уровня транспортно-логистического потенциала страны. При строительстве и проектировании новых участков железных дорог необходимо определить и выбрать систему ИРДП на этих участках. Таким образом, согласно выработанной рекомендации и разработанной методики расчета пропускной способности участка есть возможность выбрать систему ИРДП с лучшими показателями качества. Зерттеу барысында алынған нәтижелер экономикалық көрсеткіштерге оң әсер етеді: мысалы, жобаның Қазақстандағы артықшылығы қазіргі уақытта "ҚТЖ "ҰК" АҚ магистральдық желісінде елдің көліктік-логистикалық әлеуетінің деңгейін арттыру мақсатында жыл сайын 600 км жаңа темір жол салу жоспарлануда. Теміржолдардың жаңа учаскелерін салу және жобалау кезінде осы учаскелерде ПҚИРЖ жүйесін анықтау және таңдау қажет. Осылайша, әзірленген ұсынымға және учаскенің өткізу қабілетін есептеудің әзірленген әдістемесіне сәйкес сапаның ең жақсы көрсеткіштері бар ПҚИРЖ жүйесін таңдау мүмкіндігі бар. Не внедрено Енгізілген жоқ Эффективность исследования может благоприятно влиять на повышение производительности труда работников дистанции сигнализации и связи, предприятий железнодорожной отрасли, снижает эксплуатационные затраты при внедрении систем интервального регулирования движения поездов на участки железных дорог. Зерттеудің тиімділігі белгі беру және байланыс дистанциясы, темір жол саласы кәсіпорындары қызметкерлерінің еңбек өнімділігін арттыруға, теміржол учаскелеріне поездар қозғалысын интервалды реттеу жүйелерін енгізу кезінде пайдалану шығындарын азайтуға мүмкіндік береді. Областью применения и целевыми потребителями каждого из результатов являются: транспортные и логистические компании, государственные службы и другие предприятия в сфере железнодорожной отрасли. Нәтижелердің әрқайсысының қолданылу саласы және мақсатты тұтынушылары болып: көлік және логистикалық компаниялар, мемлекеттік қызметтер және теміржол саласындағы басқа кәсіпорындар табылады. |
||||
UDC indices | ||||
656.2 | ||||
International classifier codes | ||||
73.29.85; | ||||
Key words in Russian | ||||
Железнодорожный транспорт; Интервальное регулирование; Пропускная способность; Межпоездной интервал; Блок-участок; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
Темір жол көлігі; Интервалды реттеу; Өткізу қабілеттілік; Пойыз аралық интервал; Блок-телім; | ||||
Head of the organization | Байжуманов Мухтар Казбекович | Кандидат физико-математических наук, PhD / Доцент | ||
Head of work | Шукаманов Жанибек Ерикович | / Нет |