Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК02064 | AP19680007-KC-24 | 0123РК00739 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 3 | ||||
International publications: 9 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 7 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 23685412 | AP19680007 | ||
Name of work | ||||
Фундаментальные проблемы преемственности обучения математике в школе и педагогическом вузе в свете формирования цифровой среды в системе образования | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Абылкасымова Алма Есимбековна | |||
0
0
1
1
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "КазНПУ им.Абая" | |||
Abstract | ||||
Обучение математике в школе и педагогическом вузе в условиях цифровизации системы образования. Білім беру жүйесін цифрландыру жағдайында мектеп пен педагогикалық жоғары оқу орындарында математиканы оқыту Определение методических подходов обеспечения преемственности обучения математике в школе и педагогическом вузе в свете формирования цифровой среды в системе образования. Білім беру жүйесінде цифрлық ортаны қалыптастыру жағдайында мектеп пен педагогикалық жоғары оқу орындарында математиканы оқытудың сабақтастығын қамтамасыз етудің әдістемелік тәсілдерін анықтау Использованы современные методы исследования, применяемые в педагогической науке и практике. Изучение и обобщение передового казахстанского и зарубежного опыта по практическому применению цифровых технологий в педагогическом процессе. Изучение и анализ как отечественной, так и зарубежной литературы; сравнение полученных данных с состоянием преемственности обучения математике в школе и высшем педагогическом вузе. Проведение соответствующих мероприятий по проблеме исследования в свете формирования цифровой среды в системе образования. Педагогикалық ғылым мен тәжірибеде қолданылатын заманауи зерттеу әдістері қолданылды. Педагогикалық үдерісте цифрлық технологияларды тәжірибе жүзінде қолданудың озық қазақстандық және шетелдік тәжірибесін зерделеу және жалпылау. Отандық және шетелдік әдебиеттерді зерделеу және талдау; алынған мәліметтерді мектеп пен педагогикалық жоғары орындарында математиканы оқытудың сабақтастығы жағдайымен салыстыру. Білім беру жүйесіндегі цифрлық ортаны қалыптастыру аясында зерттеу мәселесі бойынша сәйкесінше іс-шаралар өткізу қолданылды. Проведен анализ существующих научных подходов к проблеме преемственности обучения математике в школе и в педагогическом вузе; выявлена сущность преемственности содержания школьного и вузовского математического образования и его основные компоненты; определены понятия «преемственность»; разработана современная методика реализации преемственности обучения математике. Определены методологические подходы при разработке образовательных программ подготовки учителей математики в педвузе в условиях формирования цифровой среды в системе образования. Организован и проведен международный научно-практический семинар «Цифровая трансформация общего и высшего педагогического образования: преемственность в обучении и подготовке кадров» (г.Алматы, КазНПУ им.Абая, 8 ноября 2024 года). Мектеп пен педагогикалық жоғары оқу орындарында математиканы оқытудың сабақтастығы мәселесіне ғылыми тәсілдеріне талдаулар жасалды; мектептегі және жоғары оқу орнындағы математикалық білім беру мазмұнының сабақтастығы және оның негізгі компоненттерінің мәні айқындалды; «сабақтастық» ұғымы анықталды; математиканы оқытудағы сабақтастықты жүзеге асырудың заманауи әдістемесі әзірленді. Білім беру жүйесіндегі цифрлық ортаны қалыптастыру жағдайында педагогикалық жоғары оқу орындарында математика мұғалімдерін даярлаудың білім беру бағдарламаларын әзірлеудің әдіснамалық тәсілдері анықталды. «Жалпы орта және жоғары педагогикалық білім берудің цифрлық трансформациясы: оқыту мен кадр даярлаудың сабақтастығы» атты халықаралық ғылыми-практикалық семинар ұйымдастырылды және өткізілді (Алматы қ., Абай атындағы ҚазҰПУ, 2024 жылдың 8 қарашасы). Как результат исследования опубликованы 7 (семь) статей в рецензируемых научных изданиях, индексируемых в базе данных Scopus, имеющих процентиль по CiteScore не менее 35 (тридцати пяти), 2 (две) статьи в рецензируемых научных журналах РИНЦ, 3 (три) статьи в рецензируемых отечественных изданиях, рекомендованных КОКСНВО. Зерттеу нәтижесі бойынша Scopus базасындағы CiteScore бойынша 35 (отыз бес) процентильден кем емес рецензияланатын ғылыми басылымдарда 7 (жеті) мақала, Ресейлік ғылыми дәйексөздер индексімен рецензияланған ғылыми журналдарда 2 (екі) мақала, ҚР ҒЖБМ Ғылым және жоғары білім саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитеті ұсынған отандық басылымдарда 3 (үш) мақала жарияланды. Результаты исследования внедрены в учебный процесс общеобразовательных школ и педагогических вузов республики по подготовке будущих учителей математики, а также в организициях по повышению квалификации и переподготовке педагогических кадров. Зерттеу нәтижелері республиканың жалпы білім беретін мектептерінің оқу процесінде және педагогикалық жоғары оқу орындарында болашақ математика мұғалімдерін дайындау процесінде, сондай-ақ педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау ұйымдарына енгізілді. Полученные результаты позволят повысить качество содержания образовательных программ по математике и обеспечить преемственность обучения в организациях общего среднего и высшего педагогического образования в свете формирования цифровой среды. Алынған ғылыми нәтижелер математикадан білім беру бағдарламалары мазмұнының сапасын арттыруға және цифрлық ортаны қалыптастыру жағдайында жалпы орта мен жоғары педагогикалық білім беру ұйымдарында оқытудың сабақтастығын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Общеобразовательные школы, педагогические вузы, организации образования по повышению квалификации и переподготовки педагогических кадров. Жалпы білім беретін мектептер, педагогикалық жоғары оқу орындары, педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау бойынша білім беру ұйымдары. |
||||
UDC indices | ||||
51(071.2/071.1)004.2 | ||||
International classifier codes | ||||
14.15.00; 14.15.25; 14.25.09; 14.35.09; | ||||
Key words in Russian | ||||
образовательная программа; преемственность; математика; школа; педагогический вуз; цифровая среда; цифровые технологии; цифровая трансформация; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
білім беру бағдарламасы; сабақтастық; математика; мектеп; педагогикалық жоғары оқу орны; цифрлық орта; цифрлық технологиялар; цифрлық трансформация; | ||||
Head of the organization | Тілеп Болат Анапияұлы | Кандидат политических наук / нет | ||
Head of work | Абылкасымова Алма Есимбековна | Доктор педагогических наук / профессор, академик Национальной академии наук РК |