Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК01801 | AP19678229-KC-24 | 0123РК00749 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 2 | ||||
International publications: 2 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 11257904 | AP19678229 | ||
Name of work | ||||
Повышение качества подготовки педагогов-математиков на основе обязательных результатов коллективного конструктивного обучения | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Applied | Әмірбекұлы Алданазар | |||
0
0
1
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Некоммерческое акционерное общество "Южно-Казахстанский государственный педагогический университет имени Өзбекәлі Жәнібеков" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | ЮКГПУ имени Ө.Жәнібеков | |||
Abstract | ||||
Процесс подготовки педагога-математика к конструктивному обучению школьной математике на основе эпистемологического подхода Эпистемологиялық тәсіл негізінде мектеп математикасын конструктивті оқытуға педагог-математикті дайындау процесі Определение обязательных результатов коллективного конструктивного обучения курсу "Открытые задачи по школьной математике" и создание информационно-коммуникационной предметной среды данного курса. "Мектеп математикасы бойынша ашық есептер" курсын ұжымдық конструктивті оқытудың міндетті нәтижелерін анықтау және осы курстың ақпараттық-коммуникациялық пәндік ортасын құру. анализ и синтез в изучении педагогической литературы по исследуемой проблеме, методы составления и решения открытых задач школьной математики, методы разработки информационно-коммуникационной предметной среды зерттелетін мәселе бойынша педагогикалық әдебиеттерді зерттеудегі талдау және синтез, мектеп математикасының ашық есептерін құрастыру және шешу әдістері, ақпараттық-коммуникациялық пәндік ортаны әзірлеу әдістері Описаны обязательные результаты коллективного конструктивного обучения курса ”Открытые задачи по школьной математике”, такие как: комплексное решение проблем и задач эпистем школьной математики, учёт всех аспектов решаемой задачи; критическое мышление при выборе достоверных источников данных и отборе информации; творческое переосмысление имеющейся информации, синтезирование новых идей и решений; продуктивное взаимодействие с педагогами и другими обучаемыми, поиск единомышленников и умение создать команду; самообучение на протяжении всей жизни; умение принимать решения и нести за них ответственность. Разработана информационно-коммуникационная предметная среда курса ”Открытые задачи по школьной математике” на платформе Stepik. Курс состоит из 5 модулей (Эпистемы школьной математики; Понятие задачи в школьной математике; Открытые задачи; Составление и решение открытых задач; Открытые задачи в курсе элементарной математики), в которых каждый модуль состоит из 2-3 уроков и контрольных тестов. Все модули, уроки и шаги взаимосвязаны и соответствуют необходимым целям и задачам. Примерная структура каждого урока: текстовый шаг (лекция/руководство); видео шаг; тестовые задание. В целях обучения решению открытых задач были собраны и классифицированы традиционные древние задачи казахского народа на следующие группы: обычаи и традиции; торговля, защита страны; созидательные; сказочные. «Мектеп математикасы бойынша ашық тапсырмалар» курсын ұжымдық конструктивті оқытудың келесі міндетті нәтижелері сипатталған: Мектеп математикасы эпистақырыптарының мәселелері мен есептерін кешенді түрде шешу, қарастырылатын есептердің барлық аспектілерін ескеру; сенімді дереккөздерін таңдау және математикалық мәселені шешу үшін шынайы қажет ақпаратты таңдау кезінде сыни тұрғыдан ойлау; бар информацияны шығармашылықпен қайта ойластырып, жаңа идеялар мен шешімдерді синтездеу; мұғалімдермен және басқа оқушылармен нәтижелі өзара әрекеттесу, пікірлестерді табу және топ құра білу; Өмір бойы өз бетімен оқуға қабілетті болу; Шешім қабылдай білу және ол үшін жауапкершілік алу. «Мектеп математикасы бойынша ашық есептер» курсының ақпараттық-коммуникациялық пәндік ортасы Stepik платформасында әзірленді. Курс 5 модульден тұрады («Мектеп математикасының эпистемалары», «Мектеп математикасындағы есеп ұғымы», «Ашық есептер», «Ашық есептерді құрастыру және шешу», «Элементар математика курсындағы ашық есептер»), әрбір модуль 2-3 сабақтан және бақылау тестілерінен тұрады. Барлық модульдер, сабақтар мен қадамдар өзара байланысты және қажетті мақсаттар мен міндеттерге сәйкес келеді. Әрбір сабақтың жобамен алынған құрылымы: мәтіндңк қадам (лекция/нұсқаулық); бейнемазмұн қадамы; тест тапсырмасы. Ашық есептерді шешуге үйрету мақсатында қазақ халқының дәстүрлі ежелгі есептері жинақталды және келесі топтарға сұрыпталды: салт-дәстүрлер; сауда-саттық, ел қорғау; жасампаздық; ертегілік. Не предусмотрено қарастырылмаған Не предусмотрено қарастырылмаған Использование разработанного онлайн-курса «Открытые задачи по школьной математике" способствует формированию у студентов умения использовать открытые задачи в обучении математике, что положительно влияет на качестве подготовки учителей-математиков. Әзірленген "Мектеп математикасы бойынша ашық есептер" онлайн-курсын пайдалану студенттердің математиканы оқытуда ашық есептерді қолдану қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді, бұл математик-мұғалімдерді даярлау сапасына оң әсер етеді Система подготовки будущих педагогов-математиков Болашақ педаагог-математиктерді даярлау жүйесі |
||||
UDC indices | ||||
378.147 | ||||
International classifier codes | ||||
14.35.07; | ||||
Key words in Russian | ||||
педагог-математик; коллективное конструктивное обучение; обязательные результаты обучения; открытые и закрытые задачи; повышение качества подготовки; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
педагог-математик; ұжымдық конструктивті оқыту; міндетті оқу нәтижелері; ашық және жабық есептер; дайындық сапасын арттыру; | ||||
Head of the organization | Сугирбаева Гульжан Даулетбековна | Кандидат исторических наук, доцент / доцент | ||
Head of work | Әмірбекұлы Алданазар | Кандидат педагогических наук / доцент |