Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК01978 | AP23488962-KC-24 | 0124РК00861 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 1 Implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 1 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 30000000 | AP23488962 | ||
Name of work | ||||
Организация и развитие онлайн психолого - педагогической службы сопровождения для детей-сирот | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Applied | Жапарова Баглан Магауовна | |||
0
0
2
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Павлодарский педагогический университет имени Әлкей Марғұлан | ||||
Abbreviated name of the service recipient | ППУ имени Әлкей Марғұлан | |||
Abstract | ||||
Дети-сироты Жетім балалар Создание Модели онлайн психолого - педагогической службы сопровождения для детей-сирот и ее интеграция в деятельность учреждений для детей-сирот Жетім балаларға арналған онлайн психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің үлгісін құру және оны жетім балаларға арналған мекемелер қызметіне кіргізу Методами сбора первичной (исходной) информации будут тестирование, опрос, констатирующий эксперимент. Источниками первичной (исходной) информации послужат результаты анализов диагностических карт сопровождения, предоставленных экспертными группами педагогов и психологов, которые будут применяться для решения задач проекта. При обработке эмпирических данных для достоверности, воспроизводимости, обобщения и систематизации результатов будут применены методы стандартного статистического анализа (нормализации стандартизации данных, методы корреляционного и факторного анализа) на основе компьютерной программы Statistiсa 6.0. Бастапқы (бастапқы) ақпаратты жинау әдістері тестілеу, сауалнама, экспериментті анықтайтын болады. Бастапқы (бастапқы) ақпарат көздері жобаның міндеттерін шешу үшін қолданылатын педагогтар мен психологтардың сараптамалық топтары ұсынған диагностикалық сүйемелдеу карталарын талдау нәтижелері болады. Нәтижелердің сенімділігі, қайталануы, жалпылануы және жүйеленуі үшін эмпирикалық деректерді өңдеу кезінде statistica 6.0 компьютерлік бағдарламасы негізінде стандартты статистикалық талдау әдістері (деректерді стандарттауды қалыпқа келтіру, корреляциялық және факторлық талдау әдістері) қолданылатын болады. Разработана Модель онлайн психолого-педагогической службы сопровождения для детей-сирот. Научная новизна Проекта состоит в разработке и использовании Модели онлайн психолого - педагогической службы сопровождения для детей-сирот, которая в проекте рассматривается как инновационный инструмент социального партнерства психологов, педагогов, представителей учреждений для детей-сирот по организации постоянной онлайн психолого - педагогической помощи детям-сиротам испытывающим психологические трудности в развитии и становлении личности. Инновационность и новизна Проекта достигаются также в отборе и оптимальном сочетании онлайн технологий в практике развития личности детей-сирот в отсутствии родительской семьи, в процессе онлайн психолого - педагогического сопровождения, которое предоставляет возможность участникам сопровождения работать дистанционно, без отрыва от своих рабочих мест, что оптимизирует и в экономическом плане удешевляет процесс онлайн психолого - педагогического сопровождения. Кроме того, пр Жетім балаларға арналған онлайн психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің моделі әзірленді. Жобаның ғылыми жаңалығы Жетім балаларға арналған онлайн психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің үлгісін әзірлеуден және оны пайдаланудан тұрады, жобада ол тұлға ретінде қалыптасу және дамуда психологиялық қиындықтарға душар болған жетім балаларға тұрақты түрде онлайн психологиялық-педагогикалық көмек ұйымдастыру бойынша жетім балаларға арналған мекеме психологтарының, педагогтарының, өкілдерінің әлеуметтік әріптестігінің инновациялық құралы ретінде қарастырылады. Жобаның инновациялылығы және жаңалығына сондай-ақ ата-ана, отбасы жоқтығынан жетім балалардың тұлғалығын дамыту практикасындаңы онлайн технологияны іріктеу және оңтайлы үйлестірумен қол жеткізіледі, қолдау қатысушыларына қашықтықтан, өзінің жұмыс орнынан қол үзбей жұмыс істеуге мүмкіндік беретін онлайн психологиялық-педагогикалық қолдау процесі онлайн психологиялық-педагогикалық қолдау процесін оңтайландырады дәне экономикалық тұрғыдан арзандатад Результаты исследования в социальном аспекте значительно повысят социальную адаптированность детей-сирот, В экономическом плане результаты исследования позволят значительно снизить затраты государства на развитие и социализацию детей-сирот. Условием, необходимым для достижения ожидаемого эффекта является республиканская интеграция в деятельность учреждений для детей-сирот гибкой, виртуальновозобновляемой, легко обновляемой, экономически низкозатратной Модели онлайн психолого - педагогической службы сопровождения для детей-сирот Жоба нәтижелерінен күтілетін әлеуметтік және экономикалық тиімділік мынада, әлеуметтік аспектіде зерттеу нәтижелері жетім балалардың әлеуметтік бейімделуін айтарлықтай арттырады. Экономикалық тұрғыдан зерттеу нәтижелері мемлекеттің жетім балалардың дамуына және оларды әлеуметтендіруге жұмсайтын шығынын айтарлықтай азайтады. Күтілетін тиімділікке қол жеткізуге қажетті шарт – жетім балаларға арналған мекеме қызметіне икемді, виртуалды жаңартылатын, жеңіл жаңаратын, экономикалық шығыны аз Жетім балаларға арналған онлайн психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің үлгісін республикалық деңгейде кіріктіру. Внедрен в учебно-воспитательный процесс КГУ «Детская деревня семейного типа села Кенжеколь» управления образования Павлодарской области, акимата Павлодарской области Павлодар облысы әкімдігі Павлодар облысы білім беру басқармасының «Кенжекөл ауылының отбасы үлгісіндегі балалар ауылы» Коммуналдық мемлекеттік мекемесінің оқу-тәрбие процесіне енгізілді Способствует системному преодолению психологических проблем развития детей-сирот Жетім балалардың дамуының психологиялық проблемаларын жүйелі түрде жеңуге ықпал етеді Область применения результатов: образование, инклюзивное образование и целевые потребители: педагоги, психологи учреждений для детей-сирот, магистранты, докторанты Нәтижелерді қолдану саласы: білім беру, инклюзивті білім беру және мақсатты тұтынушылар: педагогтар, жетім балаларға арналған мекемелердің психологтары, магистранттар, докторанттар |
||||
UDC indices | ||||
376.64 | ||||
International classifier codes | ||||
14.43.00; | ||||
Key words in Russian | ||||
Организация; развитие; онлайн; психолого - педагогическая служба; сопровождение; дети-сироты; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
Ұйымдастыру; дамыту; онлайн; психологиялық-педагогикалық қызмет; сүйемелдеу; жетім балалар; | ||||
Head of the organization | Жилбаев Жанбол Октябрович | Кандидат педагогических наук / профессор | ||
Head of work | Жапарова Баглан Магауовна | Кандидат педагогических наук / - |