Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК00819 | AP19677291-KC-24 | 0123РК00519 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 5 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 23656216 | AP19677291 | ||
Name of work | ||||
Разработка платформы скрытой оценки компетенций старшеклассников посредством геймификации с целью профориентации | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Токжигитова Нургуль Каирбаевна | |||
0
1
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Некоммерческое акционерное общество "Торайгыров университет" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "Торайгыров университет" | |||
Abstract | ||||
IT компетентность старшеклассников, скрытое оценивание Жоғары сынып оқушыларының IT кұзырлылыгы, жасырын бағалау В этом проекте мы планируем - разработать структурно-содержательные, методические и оценочные аспекты методики скрытого оценивания для использования при формировании геймификационных компетенций в профориентации старшеклассников и экспериментально подтвердить ее эффективность. Аталған жобада жоғары сынып оқушыларын кәсіптік бағдар беруде геймификация бойынша құзырлылықтарын қалыптастыруда қолдану үшін жасырын бағалау әдіснамасының құрылымдық-мазмұндық, әдістемелік және бағалау аспектілерін әзірлеу және олардың тиімділігін эксперименттік растау болып табылады. Метод эмпирического исследования, методы игрового обучения Эмпирикалық зерттеу әдісі, ойынмен оқыту әдістері В качестве практических рекомендаций для преподавательского состава, обучающихся разработано учебно-методическое пособие. Изучен зарубежный и отечественный опыт применения различных технологий геймификации для раскрытия скрытых возможностей обучающихся по специальности Информатика. Разработан педагогический сценарий цифровых игр. Было начато экспериментальное использование, сценарии для цифровых игр были разработаны для выявления скрытых знаний и первоначальной проверки игр. По теме проекта были опубликованы 3 статьи в журналах, рекомендованный КОКСНВО МНВО РК. Оқытушылар құрамына, білім алушыларға практикалық ұсыныстар ретінде оқу- әдістемелік құрал әзірленді. Информатика мамандығы бойынша білім алушылардың жасырын мүмкіндіктерін ашу үшін әртүрлі геймификация технологияларын қолданудың шетелдік және отандық тәжірибесі зерттелді. Сандық ойынның педагогикалық сценарийі әзірленді. Эксперименттік қолдану бастау алды, сандық ойынға арналған сценарийлер жасырын білімді ашу және ойындарды бастапқы тексеру үшін әзірлеу жұмыстары атқарылды. Жоба бойынша ҚР ҒжЖБМ БҒСБҚК ұсынған журналдарында 3 мақала жарияланды. Проект направлен на решение научно-технологических потребностей среднего и высшего образования. Жоба орта және жоғары білімнің ғылыми және технологиялық қажеттіліктерін шешуге бағытталған. Внедрение в 2024 году не предусмотрено Іске асыру 2024 жылға жоспарланбаған Эффективность научной работы высокая Іске асыру 2024 жылға жоспарланбаған Учащиеся старших классов общеобразовательных школ Жалпы орта білім мектептерінің жоғары сынып оқушылары |
||||
UDC indices | ||||
378.1:004 | ||||
International classifier codes | ||||
20.01.07; | ||||
Key words in Russian | ||||
скрытое оценивание; компетентность; игровые методики; образовательная геймификация; профориентация; игровые технологий; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
жасырын бағалау; құзырлылық; ойынмен оқыту әдістері; білім берудегі геймификация; кәсіптік бағдар; ойын технологиясы; | ||||
Head of the organization | Ержанов Нурлан Тельманович | Доктор биологических наук / профессор | ||
Head of work | Токжигитова Нургуль Каирбаевна | PhD / - |