Inventory number | IRN | Number of state registration |
---|---|---|
0224РК01084 | BR21882300-OT-24 | 0123РК01210 |
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation |
Промежуточный | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
Publications | ||
Native publications: 4 | ||
International publications: 6 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 1 |
Number of books | Appendicies | Sources |
1 | 8 | 15 |
Total number of pages | Patents | Illustrations |
98 | 0 | 9 |
Amount of funding | Code of the program | Table |
60000000 | О.1226 | 0 |
Code of the program's task under which the job is done | ||
01 | ||
Name of work | ||
Концептуальные основы национальной интегрированной системы оценивания | ||
Report title | ||
Type of work | Source of funding | The product offerred for implementation |
Applied | Методическая документация | |
Report authors | ||
Булатбаева Кулжанат Нурымжановна , Тыныбаева Мадина Аглановна , Кусаинов Габит Муканаевич , Танирбергенова Анар Шынболатовна , Каратабанов Руслан Адилханович , Смайлов Сейфулла Шай-Ахметович , Жумажанова Сания Камариденовна , Мұсабаева Мерей Орымбекқызы , Дюсенбаева Ардак Толеуовна , Жумабаева Салтанат Гиззатовна , Торебекова Аяулым Куанышевна , Жагпарова Сая Жараскызы , Байгараева Адэль , Тұрдыбекова Саламат Саянқызы , | ||
0
1
0
0
|
||
Customer | МНВО РК | |
Information on the executing organization | ||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |
Full name of the service recipient | ||
Национальная академия образования имени И. Алтынсарина | ||
Abbreviated name of the service recipient | НАО им. И. Алтынсарина | |
Abstract | ||
Объект исследования являлась система оценивания в контексте образовательного процесса в школах Казахстана. Зерттеудің объектісі ретінде Қазақстан мектептеріндегі оқу үдерісі контекстіндегі бағалау жүйесі алынды. Целью была разработка научных основ конструирования содержания и технологии НИСО для объективности, валидности, надежности результатов оценивания в школе. Мақсаты ретінде мектептегі бағалау нәтижелерінің объективтілігі, валидтілігі мен сенімділігін қамтамасыз ету үшін ұлттық интеграцияланған бағалау жүйесінің (ҰИБЖ) мазмұнын құрастырудың ғылыми негіздерін әзірлеу саналды. разработана НМИО, проведена апробация НМИО, осуществлены статистическая обработка данных, анализ и синтез. модельдеу, ҰИБЖ-ны апробациялау, деректердің статистикалық өңдеуі, талдау және синтез. Результатами работы и их новизной явились: методологические, психолого-педагогические и методические основы НИСО; описание лучшего опыта управления качеством образования; разработка национальной модели интеграции оценивания; апробация модели на основе включения заданий по формированию читательской грамотности в содержание формативного и суммативного оценивания; изданные научные труды (7 статей, 2 пособия, 1 монография, 2 программы). Алынған зерттеу нәтижелері мен жаңалығы: ҰИБЖ-ның әдіснамалық, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздері; білім сапасын басқарудың озық тәжірибесін сипаттау; бағалауды біріктірудің ұлттық моделін әзірлеу; оқырмандық сауаттылықты қалыптастыруға бағытталған тапсырмаларды формативті және суммативті бағалау мазмұнына енгізу арқылы модельді апробациялау; ғылыми еңбектердің жарыққа шығуы (7 мақала, 2 оқу құралы, 1 монография, 2 бағдарлама). Модель взаимосвязи всех аспектов внутреннего и внешнего оценивания станет основой открытой цифровой платформы НИСО, повысит качество среднего образования, максимально приблизит содержание контроля в системе образования к международным стандартам. ішкі және сыртқы бағалаудың барлық аспектілерін байланыстыру моделі ашық цифрлық платформа ҰИБЖ-ның негізі болады, орта білім сапасын арттырады, бағалау жүйесіндегі бақылау мазмұнын халықаралық стандарттарға барынша жақындатады. разработка системы заданий для всех школьных предметов на основе НМИО, обучение стейкхолдеров использованию НИСО, адаптация учебных действий обучающихся к обновленному содержанию оценивания. ҰИБЖ негізінде барлық мектеп пәндері бойынша тапсырмалар жүйесін әзірлеу, стейкхолдерлерді ҰИБЖ-ны пайдалануға үйрету, оқушылардың оқу әрекеттерін жаңартылған бағалау мазмұнына бейімдеу.
система среднего образования. жалпы орта білім беру жүйесі. |
||
UDC indices | ||
373.1 | ||
International classifier codes | ||
14.15.00; | ||
Readiness of the development for implementation | ||
Key words in Russian | ||
внутреннее и внешнее оценивание; национальная интегрированная система оценивания; управление качеством образования; эффективность механизмов оценивания; цифровая платформа; совершенствование действующей системы оценивания; | ||
Key words in Kazakh | ||
ішкі және сыртқы бағалау; ұлттық интеграцияланған бағалау жүйесі; білім беру сапасын басқару; бағалау тетіктерінің тиімділігі; цифрлық платформа; қолданыстағы бағалау жүйесін жетілдіру; | ||
Head of the organization | Каратабанов Руслан Адилханович | / |
Head of work | Булатбаева Кулжанат Нурымжановна | Доктор педагогических наук, Академик педагогических наук Казахстана, / Доцент, и.о. профессора |
Native executive in charge |