Inventory number | IRN | Number of state registration |
---|---|---|
0224РК00395 | BR21882318-OT-24 | 0123РК01209 |
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation |
Промежуточный | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
Publications | ||
Native publications: 9 | ||
International publications: 7 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 1 |
Number of books | Appendicies | Sources |
1 | 3 | 105 |
Total number of pages | Patents | Illustrations |
127 | 0 | 15 |
Amount of funding | Code of the program | Table |
99921387.25 | Ф.1215 | 12 |
Code of the program's task under which the job is done | ||
01 | ||
Name of work | ||
Кастомизация системы формирования сетевой коммуникативной культуры, цифрового этикета преподавателей и студентов в «on-line community» вуза | ||
Report title | ||
Type of work | Source of funding | The product offerred for implementation |
Fundamental | Методическая документация | |
Report authors | ||
Абдигапбарова Улжаркын Муслимовна , Жиенбаева Надежда Бисеновна , Сыздыкбаева Айгуль Джуманазаровна , Берикханова Айман Еженхановна , Байкулова Айгерим Мейрхановна , Керимбаева Ботагоз Талгатовна , Колумбаева Шолпан Жаксыбаевна , Нишанбаева Сабира Зетбековна , Шалабаева Лаура Исмаилбековна , Айтенова Эльмира Абдикалиевна , Книсарина Малика Максатовна , Куттыгалиева Анархан Раимовна , Оспанкулов Ернар Ерланович , Тапалова Ольга Бисеновна , Сеитова Акбота Леспековна , Ахметова Актлек Жаксылыковна , Касымова Динара Тугелбековна , Иманқұлова Меруерт Амантайқызы , | ||
0
0
0
0
|
||
Customer | МНВО РК | |
Information on the executing organization | ||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |
Full name of the service recipient | ||
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая" | ||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "КазНПУ им.Абая" | |
Abstract | ||
сетевая коммуникативная культура и цифровой этикет преподавателей и студентов в онлайн-сообществе университета университеттің онлайн-қауымдастығындағы оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениеті және сандық этикеті. определить научно-методологические основы формирования сетевой коммуникативной культуры и цифрового этикета преподавателей и студентов в цифровом пространстве «on-line community» высшего учебного заведения, разработать методы и способы их реализации на практике и их методическое обеспечение. жоғары оқу орнының «on-line community» сандық кеңістігінде оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениеті мен сандық этикетін қалыптастырудың ғылыми-әдіснамалық негіздерін анықтау, оларды практикада жүзеге асырудың әдістері мен тәсілдерін және әдістемелік қамтамасыз етілуін әзірлеу зерттеудің екінші кезеңіндегі (2024) жұмыстың әдістемесі мен әдістері Теориялық және эмпирикалық әдістерді біріктіретін кешенді тәсілді қамтиды. Теориялық әдістерге ғылыми әдебиеттерді талдау, желілік коммуникативті мәдениет пен цифрлық этикетті қалыптастырудың инновациялық моделін модельдеу және жобалау кіреді. Эмпирикалық әдістер көптеген құралдарды қамтиды: 1. Университеттің "on-line community" цифрлық кеңістігінде эксперименттік жұмыс. 2. Диагностикалық әдістер: бақылау, сауалнама, сұхбат, тестілеу. 3. Facebook, Instagram, Telegram, WhatsApp) әлеуметтік желілердегі белсенділікті бақылау. 4. Студенттердің желілік мінез-құлқын талдау (Достық, троллинг, лайкинг, фолловинг). 5. Стандартталған сауалнамаларды қолдана отырып психологиялық тестілеу. 6. Психофизиологиялық реакцияларды бағалауға арналған BOS тренингтері. Для обработки данных применяется компьютерная математическая статистика (SPSS), позволяющая провести корреляционный, факторный и кластерный анализ полученных результатов. Методология исследования базируется на системном подходе, позволяющем рассматривать процесс формирования сетевой коммуникативной культуры и цифрового этикета как целостную систему. Личностно-ориентированный подход обеспечивает учет индивидуальных особенностей участников исследования. зерттеудің екінші кезеңінде (2024 жыл) жұмысты жүргізу әдіснамасы мен әдістері теориялық және эмпирикалық әдістерді үйлестіретін кешенді тәсілді қамтиды. Теориялық әдістерге ғылыми әдебиеттерді талдау, желілік коммуникативтік мәдениет пен сандық этикетті қалыптастырудың инновациялық моделін модельдеу және жобалау кіреді. Эмпирикалық әдістер құралдардың кең спектрін қамтиды: 1. ЖОО-ның "on-line community" сандық кеңістігінде эксперименттік жұмыс. 2. Диагностикалық әдістер: бақылау, сауалнамалар, сұхбаттар, тестілеу. 3. Әлеуметтік желілердегі белсенділікті бақылау (e-mail, Facebook, Instagram, Telegram, WhatsApp). 4. Студенттердің желілік мінез-құлқын талдау (френдинг, троллинг, лайкинг, фолловинг). 5. Стандартталған сауалнамаларды қолдана отырып психологиялық тестілеу. 6. Психофизиологиялық реакцияларды бағалауға арналған БОС-тренингтер. Деректерді өңдеу үшін алынған нәтижелердің корреляциялық, факторлық және кластерлік талдауын жүргізуге мүмкіндік беретін компьютерлік математикалық статистика (SPSS) қолданылады. определены критерии и показатели эффективности формирования сетевой коммуникативной культуры и цифрового этикета преподавателей и студентов. Осуществлена диагностика положения сетевой коммуникативной культуры и цифрового этикета преподавателей и студентов в вузе. Разработана авторская инновационная модель и методика формирования сетевой коммуникативной культуры и цифрового этикета преподавателей и студентов в «on-line community» вуза. Разработка содержания и организация экспериментальной работы по формированию сетевой коммуникативной культуры и цифрового этикета преподавателей и студентов в цифровом пространстве «on-line community» вуза включала: мониторинг для критериальной оценки активности в социальных сетях, мониторинг виртуальных взаимодействий преподавателей и студентов в форме SWOT анализа, также разработаны механизмы и содержание реализации авторской инновационной модели и методики исследуемой проблемы. оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениеті мен сандық этикетін қалыптастыру тиімділігінің критерийлері мен көрсеткіштері анықталды. ЖОО-да оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениеті мен сандық этикетінің жағдайына диагностика жүргізілді. ЖОО-ның «on-line community» жағдайында оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениеті мен сандық этикетін қалыптастырудың авторлық инновациялық моделі мен әдістемесі әзірленді. ЖОО-ның «on-line community» сандық кеңістігінде оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениеті мен сандық этикетін қалыптастыру бойынша эксперименттік жұмыстың мазмұнын әзірлеу және ұйымдастыру мыналарды қамтыды: әлеуметтік желілердегі белсенділікті критериалды бағалауға арналған мониторинг, оқытушылар мен студенттердің виртуалды өзара әрекеттесуін SWOT талдау түрінде мониторингілеу, сондай-ақ зерттелетін мәселенің авторлық инновациялық моделі мен әдістемесін іске асыру механизмдері мен мазмұны әзірленді. Экономический эффект будет определяется тем, что результаты, полученные в ходе реализации программы, научно-обоснованная модель, методика формирования СКК, Кодекс цифрового этикета и другие инструментарии служат основой обеспечения высокой эффективности в организации и управлении дистанционного и on-line обучения в цифровом пространстве «on-line community» университетов. Также формирование СКК у студентов будет способствовать обеспечению всех отраслей экономики востребованными специалистами, с высоким уровнем цифровых компетенций. Прогнозные предположения о развитии объекта подразумевают ожидание интенсивного развития образовательных методик, направленных на улучшение взаимодействия и коммуникации между преподавателями и студентами в онлайн-среде. Оптимизация платформ и технологий, поддерживающих формирование культуры цифрового общения, предполагается улучшить академические достижения, укрепить связи и расширить образовательные возможности, привлекая внимание к важности цифрового этикета и социальной адаптации в онлайн-среде обучения. Предвидится рост эффективности онлайн-коммуникаций, формирование этичного поведения и повышение уровня целостного педагогического процесса в контексте цифровой образовательной среды университетов. Экономикалық тиімділік бағдарламаны іске асыру барысында алынған нәтижелер, ғылыми негізделген модель, СҚК қалыптастыру әдістемесі, цифрлық этикет Кодексі және басқа да құралдар университеттердің "on-line community" цифрлық кеңістігінде қашықтықтан және on-line оқытуды ұйымдастыру мен басқаруда жоғары тиімділікті қамтамасыз етудің негізі болып табылатындығымен айқындалатын болады. Сондай-ақ, студенттерде КҚК қалыптастыру экономиканың барлық салаларын цифрлық құзыреттіліктің жоғары деңгейімен сұранысқа ие мамандармен қамтамасыз етуге ықпал ететін болады. Нысанның дамуы туралы болжамды болжамдар онлайн-ортада оқытушылар мен студенттер арасындағы өзара іс-қимыл мен байланысты жақсартуға бағытталған білім беру әдістемелерінің қарқынды дамуын күтуді білдіреді. Цифрлық коммуникация мәдениетін қалыптастыруды қолдайтын платформалар мен технологияларды оңтайландыру онлайн оқыту ортасында цифрлық этикет пен әлеуметтік бейімделудің маңыздылығына назар аудара отырып, академиялық жетістіктерді жақсарту, байланыстарды нығайту және білім беру мүмкіндіктерін кеңейту көзделеді. Онлайн-коммуникациялар тиімділігінің өсуі, этикалық мінез-құлықтың қалыптасуы және университеттердің цифрлық білім беру ортасы контекстінде тұтас педагогикалық үдеріс деңгейінің жоғарылауы күтіледі. разработана Дорожная карта формирования сетевой коммуникативной культуры и цифрового этикета преподавателей и студентов в «on-line community», Программа элективного курса «Психология в образовании, взаимодействие и коммуникация» для БД ОП «Педагогические науки» (7М01901 Подготовка специалистов по специальной педагогике (Сурдопедагогика, Логопедия, Инклюзивное образование); 7М01101 Педагогика и психология; 7M01103 Педагогика и психология. Менеджмент в образовании. Изданы: учебное пособие «Межличностная и межгрупповая коммуникация в «on-line community», учебно-методическое пособие «Сетевая коммуникативная культура и цифровая этика в цифровом пространстве on-line community вуза», Положение о мониторинге виртуальных взаимодействий преподавателей и студентов, Методические рекомендации по Web scraping и Коммуникативный альбом (самоучитель сетевой культуры). Опубликованы: 1 статья Scopus (Q2), 3 статьи в сборниках международных научно-практических конференций, 3 статьи в зарубежных журналах, 4 статьи КОКСНВО МНВО. "on-line community" - де оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениетін және цифрлық этикетін қалыптастырудың жол картасы, "Педагогикалық Ғылымдар" ББ ББ үшін "Білім берудегі Психология, өзара іс-қимыл және коммуникация" элективті курсының бағдарламасы әзірленді (7М01901 арнайы педагогика бойынша мамандар даярлау( Сурдопедагогика, Логопедия, инклюзивті білім беру); 7м01101 Педагогика және психология; 7m01103 Педагогика және психология. Білім берудегі Менеджмент. Жарияланды: "on-line community" - дегі тұлғааралық және топаралық коммуникация "оқу құралы," ЖОО-ның цифров-line community-дегі желілік коммуникативтік мәдениет және цифрлық этика " оқу-әдістемелік құралы, оқытушылар мен студенттердің виртуалды өзара іс-қимылының мониторингі туралы ереже, Web scraping бойынша әдістемелік ұсынымдар және коммуникативтік альбом (желілік мәдениеттің өзін-өзі оқытушысы). Жарияланды: 1 мақала Scopus (Q2), 3 мақала халықаралық ғылыми-практикалық конференциялар жинағында, 3 мақала шетелдік журналдарда, 4 мақала КОКСНВО ХНВО. на основе проведенного исследования за текущий период представлены научно-теоретические основы и уровни сформированности сетевой коммуникативной культуры и цифрового этикета преподавателей и студентов в цифровом пространстве «on-line community» вуза, а также разработаны содержания и организация экспериментальной работы по формированию сетевой коммуникативной культуры и цифрового этикета преподавателей и студентов в цифровом пространстве «on-line community» вуза. ағымдағы кезеңде жүргізілген зерттеу негізінде ЖОО-ның "on-line community" цифрлық кеңістігінде оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениеті мен цифрлық этикетінің қалыптасуының ғылыми-теориялық негіздері мен деңгейлері ұсынылды, сондай-ақ "on-line community" цифрлық кеңістігінде оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениетін және цифрлық этикетін қалыптастыру бойынша эксперименттік жұмыстың мазмұны мен ұйымдастырылуы әзірленді.университеттің" line community". образовательные учреждения заинтересованные в создании оптимальной среды для эффективного обучения студентов и улучшения взаимодействия между преподавателями и обучающимися в онлайн-форматах. білім беру мекемелері студенттерді тиімді оқыту және оқытушылар мен білім алушылардың онлайн-форматтағы өзара іс-қимылын жақсарту үшін оңтайлы орта құруға мүдделі. |
||
UDC indices | ||
004 (075.8) | ||
International classifier codes | ||
14.35.01; | ||
Readiness of the development for implementation | ||
Key words in Russian | ||
кастомизация; сетевая коммуникативная культура; цифровой этикет; «on-line community»; структура сетевых онлайн-сообществ; сетевая коллаборация; | ||
Key words in Kazakh | ||
кастомизация; желілік коммуникативтік мәдениет; цифрлық этикет; «on-line community»; структура сетевых онлайн-сообществ; сетевая коллаборация; | ||
Head of the organization | Тілеп Болат Анапияұлы | / |
Head of work | Абдигапбарова Улжаркын Муслимовна | Доктор педагогических наук / профессор |
Native executive in charge |