Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК00755 | AP22685192-KC-24 | 0124РК00079 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 0 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 9446622 | AP22685192 | ||
Name of work | ||||
Разработка цифрового портала для совершенствования подготовки учителей на основе интеграции облачных вычислений и технологии IoT | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Мухамбетова Мейрамгуль Жароллаевна | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
НАО "Атырауский университет имени Халела Досмухамедова" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "Атырауский университет имени Х.Досмухамедова" | |||
Abstract | ||||
Учители информатики и естественных наук. Интеграция облачных вычислений и технологии ioT, Информатика және жаратылыстану ғылымдары пәндерінің мұғалімдері. Бұлттық есептеулер және IoT технологиясының интеграциясы. Разработка цифрового портала для совершенствования подготовки учителей информатики и естественных наук стремящихся реализовать область STEM образования на основе интеграции облачных вычислений и технологий IoT. Жобаның мақсаты бұлттық есептеулер және IoT технологиясының интеграциясы негізінде информатика пәні және STEM білім беру саласын жүзеге асыруға ынталы жаратылыстану пәндері мұғалімдерінің даярлықтарын жетілдіруге арналған цифрлық портал әзірлеу. В исследовании используются методы наблюдения, опроса, анализа и сравнения, компьютерного моделирования аппаратного и программного обеспечения. Зерттеуде бақылау, сауалнама, талдау және салыстыру әдістері, аппараттық-бағдарламалық қамтамаларды компьютерлік модельдеу әдістері қолланылады. Был проведен опрос с целью определить уровень подготовки преподавателей по вопросам интеграции облачных вычислений и технологий IoT. Проведен сравнительный анализ возможностей облачных платформ Ubidots Platform, Arduino IoT Cloud, ThingSpeak, AWS IoT для реализации Интернета вещей. Инструменты Интернета вещей были настроены и запрограммированы с использованием аппаратных и программных возможностей плат Arduino, Raspberry Pi и ESP32. Подготовлена методика STEM-проектов. Бұлттық есептеулер және IoT технологиясының интеграциясы бойынша мұғалімдердің даярлық деңгейін анықтау үшін сауалнама жүргізілді. Заттар интернетін жүзеге асыруға арналған Ubidots Platform, Arduino IoT Cloud, ThingSpeak, AWS IoT бұлттық платформаларының ерекшеліктеріне салыстырмалы талдау жасалды. Arduino, Raspberry Pi және ESP32 платаларының аппараттық-бағдарламалық мүмкіндіктерін қолданып IoT құралдары бапталды және бағдарламасы құрылды. STEM жобаларының әдістемесі даярланды. Разработка конструктивной документации не было запланировано. Конструкторлық құжаттаманы әзірлеу жоспарланбады. Задачи первого года реализации проекта выполнены. 1) Проведен опрос с целью определения уровня подготовки преподавателей по вопросам интеграции облачных вычислений и технологий IoT. 2) Проведен сравнительный анализ возможностей облачных платформ Ubidots Platform, Arduino IoT Cloud, ThingSpeak, AWS IoT для реализации Интернета вещей. 3) Инструменты Интернета вещей были настроены и запрограммированы с использованием аппаратных и программных возможностей плат Arduino, Raspberry Pi и ESP 32. Подготовлена методика STEM-проектов. Жобаның бастапқы жылғы міндеттері орындалды. 1)Бұлттық есептеулер және IoT технологиясының интеграциясы бойынша мұғалімдердің даярлық деңгейін анықтау үшін сауалнама жүргізілді. 2) Заттар интернетін жүзеге асыруға арналған Ubidots Platform, Arduino IoT Cloud, ThingSpeak, AWS IoT бұлттық платформаларының ерекшеліктеріне салыстырмалы талдау жасалды. 3) Arduino, Raspberry Pi және ESP 32 платаларының аппараттық-бағдарламалық мүмкіндіктерін қолданып IoT құралдары бапталды және бағдарламасы құрылды. STEM жобаларының әдістемесі даярланды. Социальная эффективность проекта направлена на подготовку педагогов естественных наук, интересующихся информатикой и STEM. В качестве экономического эффекта можно сказать, что учителя используют бесплатные курсы повышения квалификации. Жобаның әлеуметтік тиімділігі информатика пәні және STEM бағытына қызығушылықтары бар жаратылыстану пәндерінің педаогог кадрларын даярлауға бағытталған. Экономикалық әсері ретінде мұғалімдердің тегін біліктілікті арттыру курстары ретінде қолдануын айтуға болады. Учебный процесс школ, колледжей и вузов. Мектеп, колледж және ЖОО-ң оқу үдерісі. |
||||
UDC indices | ||||
378.046.4 | ||||
International classifier codes | ||||
14.37.00; 20.53.00; 14.35.07; | ||||
Key words in Russian | ||||
учители; совершенствование; облако; IoT; портал; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
мұғалімдер; жетілдіру; бұлт; IoT; портал; | ||||
Head of the organization | Идрисов Саламат Нурмуханович | Кандидат педагогических наук / ассоциированный профессор | ||
Head of work | Мухамбетова Мейрамгуль Жароллаевна | PhD / и.о.ассоциированного профессора |