Inventory number IRN Number of state registration
0324РК01095 AP23488199-KC-24 0124РК00562
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 2
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 21182291.38 AP23488199
Name of work
Подготовка будущих педагогов дошкольных организаций к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Майлыбаева Гульмира Сабыровна
0
0
2
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Некоммерческое акционерное общество "Жетысуский университет имени Ильяса Жансугурова"
Abbreviated name of the service recipient НАО ЖУ им.И.Жансугурова
Abstract

проблема подготовки будущих педагогов дошкольных организаций к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования

инклюзивті білім беру жағдайында болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогтерін кәсіби қызметке даярлаудың мәселесі

научно-теоретическое обоснование и методическое обеспечение проблемы подготовки будущих педагогов дошкольных организаций к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования в соответствии с нормативно-правовыми документами в области образования Республики Казахстан.

Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес инклюзивті білім беру жағдайында болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогтерін кәсіби қызметке даярлаудың мәселесін ғылыми-теориялық тұрғыда негіздеу және әдістемелік қамтамасыз ету.

Для достижения и решения поставленных задач использовались теоретические и эмпирические методы. Анализ нормативно-правовых актов Республики Казахстан, регулирующих систему образования на основе теоретических методов; определение детерминант процесса подготовки педагогов дошкольных организаций; описание терминологического аппарата; SWOT-анализ проблемы подготовки будущих педагогов дошкольных организаций к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования; Эмпирические методы позволили получить информацию, определить эффективность, проанализировать документы, получить статистические данные, определить, оценить точку зрения участников опросов. Проведен контент-анализ современного состояния подготовки будущих педагогов дошкольных организаций к профессиональной деятельности по выполнению потребностей общества и реализации поставленных задач, трудов зарубежных и отечественных ученых. В результате исследовательской работы были опубликованы статьи и создан массовый открытый онлайн-курс.

Мақсатты орындау, міндеттерді шешу мақсатында теориялық және эмпирикалық әдістер қолданылды. Теориялық әдістер негізінде білім беру жүйесін реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілеріне талдау; мектепке дейінгі ұйым педагогтерін даярлау процесі детерминанттарын айқындау; терминологиялық аппаратын сипаттау; инклюзивті білім беру жағдайында болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогтерін кәсіби қызметке даярлау мәселесін SWOT-талдау; Эмпирикалық әдістер ақпарат алуға, тиімділігін анықтауға, құжаттарды талдауға, статистикалық деректерді алуға, сауалнамалар қатысушылардың көзқарасын анықтауға, бағалауға мүмкіндік берді Заманауи білім беру жүйесінде қоғам қажеттіліктерін орындау және алға қойылған міндеттерді жүзеге асыруда болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогтерін кәсіби қызметке даярлаудың қазіргі жағдайын, шетелдік және отандық ғалымдардың еңбектеріне контент талдау жасалды. Зерттеу жұмысының нәтижесінде мақалалар жарияланып, жаппай ашық онлайн курс жасалды.

Проанализировано текущее состояние подготовки будущих педагогов дошкольных организаций к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования и опубликованы статьи в сборниках международных конференций. Разработан и введен в действие массовый открытый онлайн-курс по дисциплине "Инклюзивное образование"; Разработана и реализована программа тренингового модуля «Адаптация будущих специалистов к педагогической деятельности в условиях инклюзивного образования " на базе Жетысуского университета имени И. Жансугурова г. Талдыкорган и Аlikhan Bokeikhan University г. Семей;

Инклюзивті білім беру жағдайында болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогтерін кәсіби қызметке даярлаудың ағымдағы жағдайы талданып, сараланды, халықаралық конференциялардың жинақтарында мақалалар жарияланды. «Инклюзивті білім беру» пәні бойынша бұқаралық ашық онлайн-курс (ЖАОК) әзірленіп, қолданысқа ұсынылды; Талдықорған қаласы І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті және Семей қаласындағы Аlikhan Bokeikhan University базасында «Инклюзивті білім беру жағдайындағы педагогикалық әрекетке болашақ мамандарды бейімдеу» тақырыбындағы тренингті модуль бағдарламасы әзірленіп, ЖОО-ы арасында тәжірибе алмасу барысында жүзеге асырылды;

Повышен уровень теоретической подготовки участников проекта, в частности знание законодательной базы в Республике Казахстан; изучены специфики развития детей с ООП; определены уровни владения методиками инклюзивного образования. Повышен уровень практической подготовки, такие как навыки работы с детьми с ООП; навыки межличностного общения; умение работать в команде; умение использовать вспомогательные средства обучения. Повышены технико-экономические показатели (ресурсное обеспечение): материально-техническое обеспечение; квалификация преподавательского состава; эффективность использования ресурсов. Для оценки этих показателей были использованы различные методы: тестирование, наблюдение, анкетирование, анализ документов, экспертная оценка. Особо важным было использование комплексного подхода, что помогло получить объективную картину качества подготовки.

Жобаға қатысушылардың теориялық дайындық деңгейі, атап айтқанда, Қазақстан Республикасындағы заңнамалық базаны білу жоғарылатылды; Ерекше қажеттілігі бар балалардың даму ерекшеліктері зерттелді; инклюзивті білім беру әдістемелерін меңгеру деңгейлері анықталды. Ерекше қажеттіліг бар балалармен жұмыс істеу дағдылары; тұлғааралық қарым-қатынас дағдылары; командада жұмыс істей білу; оқытудың көмекші құралдарын қолдана білу сияқты практикалық дайындық деңгейі жоғарылайды. Техникалық-экономикалық көрсеткіштер (ресурстық қамтамасыз ету): материалдық-техникалық қамтамасыз ету; оқытушылар құрамының біліктілігі; ресурстарды пайдалану тиімділігі арттырылды. Бұл көрсеткіштерді бағалау үшін әртүрлі әдістер қолданылды: тестілеу, бақылау, сауалнама, құжаттарды талдау, сараптамалық бағалау. Кешенді тәсілді қолдану өте маңызды болды, бұл дайындық сапасының объективті көрінісін алуға көмектесті.

Инклюзивті білім беру жағдайында болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогтерін кәсіби қызметке даярлаудың ағымдағы жағдайы талданып, 2 мақала Академик Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды зерттеу университеті «Қазіргі заманғы кәсіби педагогикалық білім беру дәстүрінің сабақтастығы» атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференция жинағында. жарияланды және 2 мақала "Ересектерге қосымша білім беру: Дамуды мониторингілеу, сараптау және болжау" атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференция»(Максим Танк атындағы Беларусь мемлекеттік педагогикалық университеті) жинағында жариялауға қабылданды. «Инклюзивті білім беру» пәні бойынша бұқаралық ашық онлайн-курс (ЖАОК) І. Жансүгіров атындағы Жетісу университетінде, Семей қаласындағы Аlikhan Bokeikhan University базасында түсіріліп қолданысқа ұсынылды. І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті және Семей қаласындағы Аlikhan Bokeikhan University базасында «Инклюзивті білім беру жағдайындағы педагогикалық әрекетке болашақ мамандарды бейімдеу» тақырыбындағы семинар тренинг модулі бағдарламасы әзірленіп, ЖОО-ы арасында тәжірибе алмасу барысында жүзеге асырылды;

Анализируется текущее состояние подготовки будущих педагогов дошкольных организаций к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования, опубликованы 2 статьи выпущены в сборнике Международной научно-практической конференции «преемственность традиций современного профессионального педагогического образования» Карагандинского исследовательского университета имени академика Е. А. Букетова. и 2 статьи приняты к публикации в сборник Международной научно-практической конференции «Дополнительное образование взрослых: Мониторинг, экспертиза и прогнозирование развития" (Белорусский государственный педагогический университет им.Максима Танка). По дисциплине "Инклюзивное образование" был снят открытый онлайн-курс (МООК) на базе Жетысуского университете им. И. Жансугурова и Аlikhan Bokeikhan University в г. Семей. А также на базе Жетысуского университета имени И. Жансугурова и Аlikhan Bokeikhan University разработана программа семинара-тренинга «Адаптация будущих специалистов к педагогической деятельности в условиях инклюзивного образования», реализованная в ходе обмена опытом между вузами

Экономическая эффективность или значимость работы позволяет повысить подготовку будущих педагогов дошкольных организаций к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования. Это, в свою очередь, влияет на повышение общей социально-экономической эффективности деятельности дошкольных образовательных организаций.

Жұмыстың экономикалық тиімділігі немесе маңыздылығы инклюзивті білім беру жағдайында болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогтерін кәсіби қызметке даярлауды арттыруға мүмкіндік береді. Бұл, өз кезегінде, мектепке дейінгі білім беру ұйымдары қызметінің жалпы әлеуметтік-экономикалық тиімділігін арттыруға әсер етеді.

Результаты исследования позволяют использовать в образовательных областях подготовку будущих педагогов дошкольных организаций к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования.

Зерттеу нәтижелері инклюзивті білім беру жағдайында болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогтерін кәсіби қызметке даярлауда білім беру салаларында қолдануға мүмкіндік береді.

UDC indices
378; 371.3
International classifier codes
14.23.09; 14.35.07;
Key words in Russian
инклюзивное образование; Педагоги дошкольных организаций; Профессиональная деятельность; Подготовка педагогов; Дошкольная организация; Высшее учебное заведение;
Key words in Kazakh
инклюзивті білім беру; Мектепке дейінгі ұйым педагогтері; Кәсіби қызмет; Педагогтер даярлау; Мектепке дейінгі ұйым; Жоғары оқу орны;
Head of the organization Бурибаев Ермек Абильтаевич д.ю.н. / Профессор
Head of work Майлыбаева Гульмира Сабыровна к.п.н., PhD / -