Inventory number IRN Number of state registration
0224РК00969 AP14972630-OT-24 0122РК00766
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Заключительный Gratis Number of implementation: 0
Implemented
Publications
Native publications: 6
International publications: 1 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Number of books Appendicies Sources
1 5 10
Total number of pages Patents Illustrations
45 0 0
Amount of funding Code of the program Table
7252510 AP14972630 0
Code of the program's task under which the job is done
АР14972630
Name of work
Роль полиязычного образования школьников при ранней профилизации в контексте Атласа новых профессий и компетенций Казахстана
Report title
Type of work Source of funding The product offerred for implementation
Fundamental Методическая документация
Report authors
Молдабекова Сандугаш Кайрхановна , Стукаленко Нина Михайловна ,
0
0
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Некоммерческое акционерное общество «Кокшетауский университет имени Ш.Уалиханова»
Abbreviated name of the service recipient Кокшетауский университет имени Ш.Уалиханова
Abstract

профилизация обучения в рамках педагогического процесса.

педагогикалық процесс шеңберінде оқытуды профильдеу.

разработка концептуальных основ и модели ранней профилизации в контексте полиязычия как одного из основных трендов современного образовательного процесса, направленного на развитие конкурентноспособности личности обучающегося, что способствует формированию интеллектуальной нации через реализацию потенциала молодежи.

жастардың әлеуетін іске асыру арқылы зияткерлік ұлтты қалыптастыруға ықпал ететін, білім алушының жеке басының бәсекеге қабілеттілігін дамытуға бағытталған қазіргі заманғы білім беру процесінің негізгі трендтерінің бірі ретінде көптілділік контекстінде ерте бейіндеудің тұжырымдамалық негіздері мен моделін әзірлеу.

теоретические методы (анализ и обобщение законодательной, нормативно-правовой, философской, социологической, психологической и педагогической литературы по исследуемой проблеме), - эмпирические методы (наблюдение, анкетирование, опрос, беседа, интервьюирование, анализ продуктов деятельности школьников), - статистические методы при обработке эмпирических данных.

теориялық әдістер (зерттелетін мәселе бойынша заңнамалық, нормативтік-құқықтық, философиялық, социологиялық, психологиялық және педагогикалық әдебиеттерді талдау және жалпылау), - эмпирикалық әдістер (бақылау, сауалнама, сауалнама, сұхбат, сұхбат, мектеп оқушыларының іс - әрекеттерін талдау), - эмпирикалық деректерді өңдеудегі статистикалық әдістер.

в ходе проведенного исследования получены новые научные результаты – разработаны концептуальные основы и модель ранней профилизации с учетом полиязычия как важного тренда современного образования. Полученные результаты отражены в научных публикациях членов исследовательской группы: 5 статей в журналах, рекомендованных КОКНВО, более 20 статей в сборниках Международных научно-практических конференций, 1 учебно-методическое пособие и 1 монография. Получены 2 свидетельства о регистрации научных разработок в Национальном институте интеллектуальной собственности (НИИС) при МЮ РК, что подтверждает их научность и оригинальность..

зерттеу барысында жаңа ғылыми нәтижелер алынды – қазіргі білім берудің маңызды тренді ретінде көптілділікті ескере отырып, ерте профильдеудің тұжырымдамалық негіздері мен моделі жасалды. Алынған нәтижелер зерттеу тобы мүшелерінің ғылыми жарияланымдарында көрсетілген: ҒЖБССҚЕК ұсынған журналдарда 5 мақала, халықаралық ғылыми-практикалық конференциялар жинақтарында 20-дан астам мақала, 1 оқу-әдістемелік құрал және 1 монография. ҚР ӘМ жанындағы Ұлттық зияткерлік меншік институтында (ҒЗИ) ғылыми әзірлемелерді тіркеу туралы 2 куәлік алынды, бұл олардың ғылыми және өзіндік ерекшелігін растайды.

1) разработанные в ходе реализации данного проекта концептуальные основы и научно обоснованная модель ранней профилизации в контексте полиязычия как одного из основных трендов современного образования, рекомендуется к практическому применению в условиях национальной образовательной системы. Использование научных разработок, полученных при реализации проекта, способствует развитию конкурентноспособности обучающихся, что имеет большую значимость для социально-экономического и научно-технического развития Республики Казахстан.

осы жобаны іске асыру барысында әзірленген тұжырымдамалық негіздер және қазіргі білім берудің негізгі трендтерінің бірі ретінде көптілділік контекстінде ерте бейіндеудің ғылыми негізделген моделі ұлттық білім беру жүйесі жағдайында практикалық қолдануға ұсынылады. Жобаны іске асыру кезінде алынған ғылыми әзірлемелерді пайдалану білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін дамытуға ықпал етеді, бұл Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық және ғылыми-техникалық дамуы үшін үлкен маңызға ие.

научные результаты проведенного исследования обсуждались на заседаниях кафедры педагогики и психологии Кокшетауского университета им. Ш.Уалиханова, научного семинара «Актуальные проблемы психолого-педагогической науки», а также на организованных и проведенных в рамках данного проекта форумах (круглых столах, семинарах и научно-практических конференциях). Все полученные результаты освещены в научных публикациях членов исследовательской группы проекта (в учебно-методическом пособии, монографии, статьях КОКНВО) и внедрены в профориентационную работу кафедры педагогики и психологии КУ им. Ш.Уалиханова и школ №6,12,13 г. Кокшетау.

жүргізілген зерттеудің ғылыми нәтижелері Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетінің «Педагогика және психология» кафедрасының отырыстарында талқыланды., "Психологиялық-педагогикалық ғылымның өзекті мәселелері" ғылыми семинары, сондай-ақ осы жоба шеңберінде ұйымдастырылған және өткізілген форумдарда (дөңгелек үстелдер, семинарлар мен ғылыми-практикалық конференциялар). Алынған барлық нәтижелер жобаның зерттеу тобы мүшелерінің ғылыми жарияланымдарында (оқу-әдістемелік құралы, монография, ҒЖБССҚЕК мақалаларында) жарияланып, Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетінің «Педагогика және психология» кафедрасының және Көкшетау қаласындағы №6,12,13 мектептерінде кәсіптік бағдар беру жұмысына енгізілді.

результаты проведенного исследования имеют теоретическую и практическую значимость. Теоретическая значимость заключается в обширном анализе научно-теоретических аспектов ранней профилизации в условиях современного образовательного процесса и развивающегося полиязычия как одного из основных трендов профильного обучения, а также в разработке концептуальных основ для эффективной реализации исследуемого процесса. Практическая значимость состоит в том, что разработанная, научно обоснованная и апробированная модель ранней профилизации в контексте полиязычия может быть использована на практике во всех типах образовательных учреждений.

жүргізілген зерттеу нәтижелері теориялық және практикалық маңыздылыққа ие. Теориялық маңыздылығы қазіргі білім беру процесі мен дамып келе жатқан көптілділік жағдайында ерте профильдеудің ғылыми-теориялық аспектілерін ауқымды талдауда, бейіндік оқытудың негізгі трендтерінің бірі ретінде, сондай-ақ зерттелетін процесті тиімді жүзеге асырудың тұжырымдамалық негіздерін әзірлеуде жатыр. Практикалық маңыздылығы-көптілділік контекстінде ерте профильдеудің дамыған, ғылыми негізделген және сыналған моделін білім беру мекемелерінің барлық түрлерінде тәжірибе ретінде қолдануға болады.

система среднего и высшего образования в Республике Казахстан.

Қазақстан Республикасының орта және жоғары білім беру жүйесі.

UDC indices
37.047
International classifier codes
14.01.00;
Readiness of the development for implementation
Key words in Russian
ранняя профилизация; полиязычное образование; профессиональное самоопределение; профориентационная работа; профильное обучение; билингвизм;
Key words in Kazakh
ерте бейіндеуде; көптілді білім беру; кәсіби өзін-өзі анықтау; кәсіптік бағдар беру жұмысы; бейінді оқыту; екі тілділік;
Head of the organization Сырлыбаев Марат Кадирулы кандидат экономических наук / Кандидат экономических наук
Head of work Молдабекова Сандугаш Кайрхановна Доктор PhD / нет
Native executive in charge