Inventory number | IRN | Number of state registration |
---|---|---|
0224РК00412 | AP14872123-OT-24 | 0122РК00557 |
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation |
Заключительный | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
Publications | ||
Native publications: 1 | ||
International publications: 2 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 2 |
Number of books | Appendicies | Sources |
1 | 2 | 105 |
Total number of pages | Patents | Illustrations |
138 | 0 | 2 |
Amount of funding | Code of the program | Table |
27865875.2 | AP14872123 | 15 |
Name of work | ||
Партисипативное управление развитием научно-инновационного потенциала профессорско-преподавательского состава исследовательского университета | ||
Report title | ||
Type of work | Source of funding | The product offerred for implementation |
Fundamental | Методическая документация | |
Report authors | ||
Абдигапбарова Улжаркын Муслимовна , Жиенбаева Надежда Бисеновна , Тапалова Ольга Бисеновна , Сеитова Акбота Леспековна , | ||
0
0
0
0
|
||
Customer | МНВО РК | |
Information on the executing organization | ||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |
Full name of the service recipient | ||
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая" | ||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "КазНПУ им.Абая" | |
Abstract | ||
процесс управления развитием научно-инновационного потенциала ППС. профессорлық-оқытушылық құрамның ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту үдерісін басқару теоретическое обоснование и создание механизма партисипативного управления развитием научно-инновационного потенциала субъектов исследовательского университета; Форсайт-технологии, направленной на прогнозирование, качественное преобразование ресурсных возможностей и индивидуальных способностей ППС, ее организационно-методическое обеспечение, диагностика эффективности и апробация зерттеу университетінің субъектілерінің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытуда партисипативті басқару механизмін теориялық негіздеу және құру; профессорлық-оқытушылық құрамның (ПОҚ) ресурстық мүмкіндіктері мен жеке қабілеттерін болжауға, сапалы өзгертуге бағытталған Форсайт-технологиясын, оның ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз етілуін, тиімділігін диагностикалау және сынақтан өткізу сопоставительный, эксперимент. SWOT-анализ, методика Тейлора (адаптация Т.Н. Немчина) салыстырмалы, эксперимент. SWOT-талдау, Тейлор әдістемесі (Т.Н. Немчинаның бейімделуі) разработаны теоретико-методологическая база трансформации и актуализации научно-инновационного потенциала преподавателя исследовательского университета; процессная парадигма партисипативного управления; научно-методические рекомендации проектирования оценочно-критериального аппарата KPI; механизм динамичного развития научно-инновационного потенциала ППС в условиях партисипативного управления; Инструкция по реализации механизма партисипативного управления; практические рекомендации по оптимизации трансфера интеллектуальной продукции ППС; Форсайт-технология развития научно-инновационного потенциала ППС исследовательского университета; Классификатор прогнозной компетенции в структуре исследовательской деятельности ППС; практические рекомендации по организации методического обеспечения и качественного преобразования ресурсных возможностей и индивидуальных способностей преподавателя вуза исследовательского университета; Положение об организации и методическом обеспечении партисипативного управления развитием научно-инновационного потенциала педагога; практические рекомендации по совершенствованию Форсайт-технологии развития научно-инновационного потенциала ППС зерттеу университеті оқытушысының ғылыми-инновациялық әлеуетін трансформациялау және жаңарту бойынша теориялық-әдіснамалық негіздеме жасалды; партисипативті басқарудың үдерістік парадигмасы әзірленді; KPI бағалау-критериалдық аппаратының жобалау бойынша ғылыми-әдістемелік ұсыныстар жасалды; партисипативті басқару жағдайында ПОҚ ғылыми-инновациялық әлеуетін қарқынды дамыту механизмі жасалды; партисипативті басқару механизмін жүзеге асыру бойынша нұсқаулық әзірленді; ПОҚ интеллектуалды өнімдерін трансферттеуді оңтайландыру бойынша практикалық ұсыныстар жасалды; зерттеу университеті ПОҚ-ның ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту бойынша Форсайт-технологиясы әзірленді; ПОҚ зерттеу қызметі құрылымындағы болжамдық құзыреттер классификаторы әзірленді; зерттеу университеті оқытушысының ресурстық мүмкіндіктері мен жеке қабілеттерін сапалы өзгерту және әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыру бойынша практикалық ұсыныстар жасалды; педагогтың ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытуда партисипативті басқаруды ұйымдастыру және әдістемелік қамтамасыз ету ережесі әзірленді; ПОҚ ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытудағы Форсайт-технологиясын жетілдіру бойынша практикалық ұсыныстар жасалды возросло количество ППС в разработке проектов «Актуальные проблемы развития исследований в области науки и технологий», коммерциализированы инновационная продукция вузов «Ғылым мен технологиялар саласындағы зерттеулердің өзекті мәселелері» жобаларын әзірлеуге қатысатын ПОҚ саны артты, университеттердегі инновациялық өнімдер коммерцияландырылды - авторские понятия: «партисипативное управление», «персонифицированная траектория научно-инновационного потенциала», «педагогическая форсайт технология». - теоретико-методологическая база трансформации научно-инновационного потенциала педагога; в процесс партисипативного управления вуза; - оценочно-критериальный аппарат KPI, Форсайт-технология, Классификатор прогнозной компетенции, Диагностический инструментарий оценки и самооценки научно- инновационного потенциала личности; Положение об организации и методическом обеспечении партисипативного управления развитием научно-инновационного потенциала педагога, и их апробация в КазНПУ имени Абая; оценка. Опубликованы 7 статей, из них 4 (ККСОН); 2 - Скопус); 1 - Международная конференция, 2- методическое пособия, 2 -учебное пособия, 1 монография, 2 свидетельства. - авторлық ұғымдар: «партисипативті басқару», «ғылыми-инновациялық әлеуеттің жекешелендірілген траекториясы», «педагогикалық форсайт технологиясы». - педагогтың ғылыми-инновациялық әлеуетін трансформациялау теориялық-әдіснамалық негіздемесі; университеттің партисипативті басқару үдерісіне енгізу; - KPI бағалау-критериалдық аппараты, Форсайт-технологиясы, болжамдық құзыреттер классификаторы, тұлғаның ғылыми-инновациялық әлеуетін бағалау және өзін-өзі бағалау бойынша диагностикалық құралдар; педагогтың ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытуда партисипативті басқаруды ұйымдастыру және әдістемелік қамтамасыз ету ережесі, және олардың Абай атындағы ҚазҰПУ-де сынақтан өткізілуі; бағалау. 7 мақала жарияланды, оның ішінде 4-еуі (ҚКСОН), 2-еуі – Scopus (95); 1 Халықаралық конференция, 2- әдістемелік құрал, 2 -оқу құралы, 1 монография, 2 куәлік процессная парадигма партисипативного управления научно-инновационным потенциалом профессорско-преподавательского состава высшей школы жоғары оқу орындарының профессорлық-оқытушылық құрамының ғылыми-инновациялық әлеуетін партисипативті басқарудың үдерістік парадигмасы в педагогических ВУЗ-х Республики Казахстан Қазақстан Республикасының педагогикалық жоғары оқу орындарында |
||
UDC indices | ||
378.091.12 | ||
International classifier codes | ||
14.35.07; | ||
Readiness of the development for implementation | ||
Key words in Russian | ||
Партисипативное управление; процессная парадигма партисипативного управления; научно-инновационный потенциал; профессорско-преподавательский состав; исследовательский потенциал; исследовательский университет; личностные предикторы; интеллектуальная продукция; персонализация; Форсайт-технология; | ||
Key words in Kazakh | ||
Партисипативті басқару; партисипативті басқарудың процестік парадигмасы; ғылыми-инновациялық әлеует; профессор-оқытушылар құрамы; зерттеу әлеуеті; зерттеу университеті; тұлғалық предиктор; интеллектуалды өнім; дербестендіру; Форсайт-технология; | ||
Head of the organization | Тілеп Болат Анапияұлы | к.полит.н. / Assistant Professor |
Head of work | Абдигапбарова Улжаркын Муслимовна | Доктор педагогических наук / профессор |
Native executive in charge |