Inventory number IRN Number of state registration
0224РК00412 AP14872123-OT-24 0122РК00557
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Заключительный Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 1
International publications: 2 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 2
Number of books Appendicies Sources
1 2 105
Total number of pages Patents Illustrations
138 0 2
Amount of funding Code of the program Table
27865875.2 AP14872123 15
Name of work
Партисипативное управление развитием научно-инновационного потенциала профессорско-преподавательского состава исследовательского университета
Report title
Type of work Source of funding The product offerred for implementation
Fundamental Методическая документация
Report authors
Абдигапбарова Улжаркын Муслимовна , Жиенбаева Надежда Бисеновна , Тапалова Ольга Бисеновна , Сеитова Акбота Леспековна ,
0
0
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая"
Abbreviated name of the service recipient НАО "КазНПУ им.Абая"
Abstract

процесс управления развитием научно-инновационного потенциала ППС.

профессорлық-оқытушылық құрамның ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту үдерісін басқару

теоретическое обоснование и создание механизма партисипативного управления развитием научно-инновационного потенциала субъектов исследовательского университета; Форсайт-технологии, направленной на прогнозирование, качественное преобразование ресурсных возможностей и индивидуальных способностей ППС, ее организационно-методическое обеспечение, диагностика эффективности и апробация

зерттеу университетінің субъектілерінің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытуда партисипативті басқару механизмін теориялық негіздеу және құру; профессорлық-оқытушылық құрамның (ПОҚ) ресурстық мүмкіндіктері мен жеке қабілеттерін болжауға, сапалы өзгертуге бағытталған Форсайт-технологиясын, оның ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз етілуін, тиімділігін диагностикалау және сынақтан өткізу

сопоставительный, эксперимент. SWOT-анализ, методика Тейлора (адаптация Т.Н. Немчина)

салыстырмалы, эксперимент. SWOT-талдау, Тейлор әдістемесі (Т.Н. Немчинаның бейімделуі)

разработаны теоретико-методологическая база трансформации и актуализации научно-инновационного потенциала преподавателя исследовательского университета; процессная парадигма партисипативного управления; научно-методические рекомендации проектирования оценочно-критериального аппарата KPI; механизм динамичного развития научно-инновационного потенциала ППС в условиях партисипативного управления; Инструкция по реализации механизма партисипативного управления; практические рекомендации по оптимизации трансфера интеллектуальной продукции ППС; Форсайт-технология развития научно-инновационного потенциала ППС исследовательского университета; Классификатор прогнозной компетенции в структуре исследовательской деятельности ППС; практические рекомендации по организации методического обеспечения и качественного преобразования ресурсных возможностей и индивидуальных способностей преподавателя вуза исследовательского университета; Положение об организации и методическом обеспечении партисипативного управления развитием научно-инновационного потенциала педагога; практические рекомендации по совершенствованию Форсайт-технологии развития научно-инновационного потенциала ППС

зерттеу университеті оқытушысының ғылыми-инновациялық әлеуетін трансформациялау және жаңарту бойынша теориялық-әдіснамалық негіздеме жасалды; партисипативті басқарудың үдерістік парадигмасы әзірленді; KPI бағалау-критериалдық аппаратының жобалау бойынша ғылыми-әдістемелік ұсыныстар жасалды; партисипативті басқару жағдайында ПОҚ ғылыми-инновациялық әлеуетін қарқынды дамыту механизмі жасалды; партисипативті басқару механизмін жүзеге асыру бойынша нұсқаулық әзірленді; ПОҚ интеллектуалды өнімдерін трансферттеуді оңтайландыру бойынша практикалық ұсыныстар жасалды; зерттеу университеті ПОҚ-ның ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту бойынша Форсайт-технологиясы әзірленді; ПОҚ зерттеу қызметі құрылымындағы болжамдық құзыреттер классификаторы әзірленді; зерттеу университеті оқытушысының ресурстық мүмкіндіктері мен жеке қабілеттерін сапалы өзгерту және әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыру бойынша практикалық ұсыныстар жасалды; педагогтың ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытуда партисипативті басқаруды ұйымдастыру және әдістемелік қамтамасыз ету ережесі әзірленді; ПОҚ ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытудағы Форсайт-технологиясын жетілдіру бойынша практикалық ұсыныстар жасалды

возросло количество ППС в разработке проектов «Актуальные проблемы развития исследований в области науки и технологий», коммерциализированы инновационная продукция вузов

«Ғылым мен технологиялар саласындағы зерттеулердің өзекті мәселелері» жобаларын әзірлеуге қатысатын ПОҚ саны артты, университеттердегі инновациялық өнімдер коммерцияландырылды

- авторские понятия: «партисипативное управление», «персонифицированная траектория научно-инновационного потенциала», «педагогическая форсайт технология». - теоретико-методологическая база трансформации научно-инновационного потенциала педагога; в процесс партисипативного управления вуза; - оценочно-критериальный аппарат KPI, Форсайт-технология, Классификатор прогнозной компетенции, Диагностический инструментарий оценки и самооценки научно- инновационного потенциала личности; Положение об организации и методическом обеспечении партисипативного управления развитием научно-инновационного потенциала педагога, и их апробация в КазНПУ имени Абая; оценка. Опубликованы 7 статей, из них 4 (ККСОН); 2 - Скопус); 1 - Международная конференция, 2- методическое пособия, 2 -учебное пособия, 1 монография, 2 свидетельства.

- авторлық ұғымдар: «партисипативті басқару», «ғылыми-инновациялық әлеуеттің жекешелендірілген траекториясы», «педагогикалық форсайт технологиясы». - педагогтың ғылыми-инновациялық әлеуетін трансформациялау теориялық-әдіснамалық негіздемесі; университеттің партисипативті басқару үдерісіне енгізу; - KPI бағалау-критериалдық аппараты, Форсайт-технологиясы, болжамдық құзыреттер классификаторы, тұлғаның ғылыми-инновациялық әлеуетін бағалау және өзін-өзі бағалау бойынша диагностикалық құралдар; педагогтың ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытуда партисипативті басқаруды ұйымдастыру және әдістемелік қамтамасыз ету ережесі, және олардың Абай атындағы ҚазҰПУ-де сынақтан өткізілуі; бағалау. 7 мақала жарияланды, оның ішінде 4-еуі (ҚКСОН), 2-еуі – Scopus (95); 1 Халықаралық конференция, 2- әдістемелік құрал, 2 -оқу құралы, 1 монография, 2 куәлік

процессная парадигма партисипативного управления научно-инновационным потенциалом профессорско-преподавательского состава высшей школы

жоғары оқу орындарының профессорлық-оқытушылық құрамының ғылыми-инновациялық әлеуетін партисипативті басқарудың үдерістік парадигмасы

в педагогических ВУЗ-х Республики Казахстан

Қазақстан Республикасының педагогикалық жоғары оқу орындарында

UDC indices
378.091.12
International classifier codes
14.35.07;
Readiness of the development for implementation
Key words in Russian
Партисипативное управление; процессная парадигма партисипативного управления; научно-инновационный потенциал; профессорско-преподавательский состав; исследовательский потенциал; исследовательский университет; личностные предикторы; интеллектуальная продукция; персонализация; Форсайт-технология;
Key words in Kazakh
Партисипативті басқару; партисипативті басқарудың процестік парадигмасы; ғылыми-инновациялық әлеует; профессор-оқытушылар құрамы; зерттеу әлеуеті; зерттеу университеті; тұлғалық предиктор; интеллектуалды өнім; дербестендіру; Форсайт-технология;
Head of the organization Тілеп Болат Анапияұлы к.полит.н. / Assistant Professor
Head of work Абдигапбарова Улжаркын Муслимовна Доктор педагогических наук / профессор
Native executive in charge