Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0324РК00096 | AP19576588-KC-24 | 0123РК00940 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 1 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 16961000 | AP19576588 | ||
Name of work | ||||
Развитие исследовательского потенциала педагогического образования в Казахстане | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Кучумова Гульфия Жасулановна | |||
0
2
0
1
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | Нет | |||
Full name of the service recipient | ||||
Акционерное общество «Университет КазГЮУ имени М.С. Нарикбаева» | ||||
Abbreviated name of the service recipient | КазГЮУ | |||
Abstract | ||||
Процесс формирования научно-исследовательского потенциала будущих педагогов в Казахстане Қазақстандағы болашақ мұғалімдердің зерттеушілік әлеуетін қалыптастыру процесі Настоящий проект направлен на изучение вопроса развития исследовательского потенциала педагогического образования в Казахстане. Целью проекта является изучение роли курсов по методам исследования, преподаваемых на бакалавриате и в магистратуре, в развитии исследовательского потенциала будущих учителей в области методологии образовательных исследований. Бұл жоба Қазақстандағы педагогтарды дайындау саласында ғылыми-зерттеу әлеуетін дамыту мәселесін зерттеуге бағытталған. Атап айтқанда, бакалавр және магистратура деңгейлерінде оқитын болашақ мұғалімдердің білім беруді зерттеу әдістемесінде ғылыми-зерттеу әлеуетін арттырудағы зерттеу әдістері курстарының рөліне баса назар аударылады. в проекте используются смешанные методы исследования (mixed methods research) нескольких кейсов, включающие анализ документов (РУПы, силлабусы и т.д.), качественное интервью среди ППС и администрации вузов и анкетирование среди студентов педагогических специальностей. Жобада құжаттарды талдау, оқытушылар құрамы мен университет әкімшілігі арасында сапалы сұхбат және педагогикалық мамандықтардың студенттері арасындағы сауалнамалар қолданылып, бірнеше университет кейстері зерттеледі. По завершению второго года реализации проекта получены следующие результаты: 1. Проанализировано понимание исследовательски-ориентированного педагогического образования (ИОПО) среди ППС и администрации четырех казахстанских вузов; 2. Изучены подходы казахстанских вузов к развитию научного потенциала будущих учителей. 3. Выявлены трудности, с которыми сталкиваются вузы (администрация и ППС) в ходе развития научного потенциала будущих учителей; 4. Изучено восприятие студентами курсов по методам научного исследования, введенных в образовательные педагогические программы согласно рекомендациям Министерства науки и высшего образования. Новизна нашего исследования заключается в том, что оно демонстрирует как дискурс подотчетности в сфере казахстанского образования, ограниченная академическая свобода и недостаточный исследовательский потенциал в области педагогической науки влияет на концептуализацию, содержание и результаты обучения исследовательски-ориентированного педагогического образования в отечественных вузах. Более подробно результаты исследования представлены в подготовленных манускриптах, которые находятся на рассмотрении. Екі жылдық жобаны іске асырудың қорытындысы бойынша біз келесі нәтижелерге қол жеткіздік: 1.Қазақстанның төрт университетіндегі профессорлық-оқытушылық құрам мен әкімшіліктің зерттеуге бағытталған педагогикалық білім беру туралы түсініктері зерттелді. 2. Қазақстандық жоғары оқу орындарының болашақ мұғалімдердің ғылыми әлеуетін дамытуға деген тәсілдері зерттелді. 3. Болашақ мұғалімдердің ғылыми әлеуетін дамыту барысында жоғары оқу орындарының (әкімшілік және профессорлық-оқытушылық құрам) кездесетін қиындықтары анықталды. 4. Ғылым және жоғары білім министрлігінің ұсынымдарына сәйкес педагогикалық білім беру бағдарламаларына енгізілген ғылыми зерттеу әдістері курстары студенттер тарапынан қалай қабылданатыны зерттелді. Біздің зерттеуіміздің жаңашылдығы Қазақстандағы білім беру саласындағы дискурс, академиялық еркіндіктің шектеулігі және педагогикалық ғылым саласындағы зерттеу әлеуетінің жеткіліксіздігі отандық жоғары оқу орындарындағы зерттеуге бағытталған педагогикалық білім беруді концептуализациялау, мазмұны мен оқу нәтижелеріне қалай әсер ететінін көрсетуінде. Зерттеудің толық нәтижелері дайындалған қолжазбаларда берілген. не предусмотрено қарастырылмаған не предусмотрено қарастырылмаған не предусмотрено қарастырылмаған Результаты данного исследования могут быть использованы для разработки соответствующих образовательных политик и усовершенстования внутривузовских образовательных практик в сфере высшего педагогического образования Осы зерттеудің нәтижелері сәйкес білім беру саясатын әзірлеу және жоғары педагогикалық білім беру саласындағы университетішілік білім беру тәжірибесін жақсарту үшін пайдаланылуы мүмкін. |
||||
UDC indices | ||||
378.14 | ||||
International classifier codes | ||||
14.35.00; | ||||
Key words in Russian | ||||
Педагогическое образование; Исследовательская педагогика; Исследовательский потенциал; Методы исследования; Высшее образование; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
Педагогикалық білім беру; Зерттеу педагогикасы; Зерттеу әлеуеті; Зерттеу әдістері; Жоғары білім; | ||||
Head of the organization | Нарикбаев Талгат Максутович | / нет звания | ||
Head of work | Кучумова Гульфия Жасулановна | PhD in Education / Associate Professor |