Inventory number | IRN | Number of state registration |
---|---|---|
0223РК00777 | BR21882318-OT-23 | 0123РК01209 |
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation |
Промежуточный | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
Publications | ||
Native publications: 4 | ||
International publications: 4 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 |
Number of books | Appendicies | Sources |
1 | 3 | 78 |
Total number of pages | Patents | Illustrations |
122 | 0 | 3 |
Amount of funding | Code of the program | Table |
97562632 | Ф.1215 | 5 |
Code of the program's task under which the job is done | ||
01 | ||
Name of work | ||
Кастомизация системы формирования сетевой коммуникативной культуры, цифрового этикета преподавателей и студентов в «on-line community» вуза | ||
Report title | ||
Type of work | Source of funding | The product offerred for implementation |
Fundamental | Методическая документация | |
Report authors | ||
Абдигапбарова Улжаркын Муслимовна , Жиенбаева Надежда Бисеновна , Сыздыкбаева Айгуль Джуманазаровна , Берикханова Айман Еженхановна , Байкулова Айгерим Мейрхановна , Керимбаева Ботагоз Талгатовна , Касымова Динара Тугелбековна , Колумбаева Шолпан Жаксыбаевна , Шалабаева Лаура Исмаилбековна , Айтенова Эльмира Абдикалиевна , Нишанбаева Сабира Зетбековна , Тапалова Ольга Бисеновна , Книсарина Малика Максатовна , Оспанкулов Ернар Ерланович , Килыбаев Талгат Берикказиевич , Иманқұлова Меруерт Амантайқызы , Сеитова Акбота Леспековна , Ахметова Актлек Жаксылыковна , | ||
0
0
0
0
|
||
Customer | МНВО РК | |
Information on the executing organization | ||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |
Full name of the service recipient | ||
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая" | ||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "КазНПУ им.Абая" | |
Abstract | ||
сетевая коммуникативная культура и цифровой этикет преподавателей и студентов в онлайн-сообществе университета университеттің онлайн-қауымдастығындағы оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениеті және цифрлық этикеті Определить научно-методологические основы формирования СКК и ЦЭ преподавателей и студентов в цифровом пространстве «on-line community» высшего учебного заведения, разработать методы и способы их реализации на практике и их методическое обеспечение Жоғары оқу орнының «on-line community» цифрлық кеңістігінде оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениетін және цифрлық этикетін қалыптастырудың ғылыми-әдіснамалық негіздерін айқындау, тәжірибеде жүзеге асырудың әдістері мен тәсілдерін дайындау және әдістемелік тұрғыдан қамтасыз ету для определения научных теорий и практик по формированию СКК и ЦЭ, обоснования научно-методических основ (методы, подходы, принципы, педагогические условия), анализа форм и видов межличностной и межгрупповой коммуникации «on-line community», изучения психологических и социальных причин и мотивов формирования виртуальной личности в «on-line community и изучение влияния СКК и ЦЭ на реальную социальную практику использовались теоретические методы исследования: анализ, контент-анализ, дискурсивный анализ, синтез, сравнение, обобщение, конкретизация Зерттеудің әдіснамасы цифрлық коммуникацияның мәні мен онлайн-қауымдастықта мәдениетті қалыптастыру туралы философиялық идеяларға негізделген. Зерттеу әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар парадигмаларын ескере отырып, әлеуметтік конструктивистік теорияның негізгі принциптеріне сүйенді. Зерттеуде онлайн орта - оның қатысушыларының өзара әрекеттесуінде қалыптасатын белсенді әлеуметтік құрал тұрғысынан қарастырылады Результаты работы и их новизна: проведен сравнительный контент-анализ научных теорий и практик по формированию СКК и ЦЭ преподавателей и студентов в «on-line community» вуза. Определены научно-методические основы (методы, подходы, принципы, педагогические условия) формирования СКК и ЦЭ преподавателей и студентов «on-line community» вуза. Проанализированы формы и виды межличностной и межгрупповой коммуникации «on-line community». Изучены психологические и социальные причины и мотивы формирования виртуальной личности в «on-line community». Определены особенности социально-психологического анализа СКК преподавателей и студентов; изучить влияние СКК и ЦЭ на реальную социальную практику 1 ЖОО-ның «on-line community»-де оқытушылар мен студенттердің ЖКМ мен ЦЭ қалыптастыру бойынша ғылыми теориялар мен тәжірибелерге салыстырмалы контент-талдау жасалады. ЖОО-ның «on-line community» оқытушылары мен студенттерінің ЖКМ мен ЦЭ қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері (әдістерін, тәсілдерін, принциптерін, педагогикалық шарттарын) айқындалады. «Оn-line community» тұлғааралық және топаралық коммуникация формалары мен түрлеріне талдау жасалады. «Оn-line community»-де виртуалды тұлғаның қалыптасуының психологиялық және әлеуметтік себептері мен мотивтері зерделенеді. Оқытушылар мен студенттердің ЖКМ әлеуметтік-психологиялық талдаудың ерекшеліктері анықталады; ЖКМ мен ЦЭ шынайы әлеуметтік тәжірибелерге ықпалы зерттеледі Прогнозные предположения о развитии объекта подразумевают ожидание интенсивного развития образовательных методик, направленных на улучшение взаимодействия и коммуникации между преподавателями и студентами в онлайн-среде. Оптимизация платформ и технологий, поддерживающих формирование культуры цифрового общения, предполагается улучшить академические достижения, укрепить связи и расширить образовательные возможности, привлекая внимание к важности цифрового этикета и социальной адаптации в онлайн-среде обучения. Предвидится рост эффективности онлайн-коммуникаций, формирование этичного поведения и повышение уровня целостного педагогического процесса в контексте цифровой образовательной среды университетов Нысанның дамуы туралы болжамдар онлайн-ортада оқытушылар мен студенттер арасындағы өзара іс-қимыл мен байланысты жақсартуға бағытталған білім беру әдістемелерінің қарқынды дамуын күтуді білдіреді. Цифрлық коммуникация мәдениетін қалыптастыруды қолдайтын платформалар мен технологияларды оңтайландыру онлайн оқыту ортасында цифрлық этикет пен әлеуметтік бейімделудің маңыздылығына назар аудара отырып, академиялық жетістіктерді жақсарту, байланыстарды нығайту және білім беру мүмкіндіктерін кеңейтуді көздейді. Онлайн-коммуникациялар тиімділігінің өсуі және этикалық мінез-құлықтың қалыптасуы университеттердің цифрлық білім беру ортасы контекстінде біртұтас педагогикалық процесс деңгейінің жоғарылауын мүмкін етеді Изданы Концепция кастомизации системы формирования сетевой коммуникативной культуры и цифрового этикета преподавателей и студентов в «on-line community», Трактат «Методология кастомизации системы формирования СКК и ЦЭ преподавателей и студентов в «on-line community, Терминологический словарь (Тезаурус категориального аппарата кастомизации системы формирования сетевой коммуникативной культуры, цифрового этикета преподавателей и студентов в «on-line community» вуза), Учебный гид «Межличностная и межгрупповая коммуникация в «on-line community» вуза». Опубликованы: 3 статьи в сборниках международных научно-практических конференций, 2 статьи в зарубежных журналах, 4 статьи КОКСНВО МНВО поданы и приняты к публикации. Подготовлен Аналитический отчет Алынған нәтижелер қазақстандық жоғары оқу орындарының ЖКМ және ЦЭ-нің кастомизирацияланған жүйесін түбегейлі жаңа және баламасыз цифрлық зияткерлік арсенал ретінде қолдану мүмкіндігі сөзсіз жоғары (жол картасы, видеотека, ЖКМ қалыптастырудың рефлексивті технологиясы; оқытушы мен студенттің траекториясы; WEB scraping; «Тұлғааралық желілік қатынастарды конверсиялау», «Коммуникативтік байланыстарды желілік өзін-өзі презентациялау» тренингі; ЖАОК; on-line community, «CyberEdNetworks»). Қоғамның желілік дайындығы деңгейінің және Қазақстан экономикасының барлық салаларында цифрлық инновацияларды имплементациялаудың елдік көрсеткіштері артады Экономический эффект будет определяется тем, что результаты, полученные в ходе реализации программы, научно-обоснованная модель, методика формирования СКК, Кодекс цифрового этикета и другие инструментарии служат основой обеспечения высокой эффективности в организации и управлении дистанционного и on-line обучения в цифровом пространстве «on-line community» университетов. Также формирование СКК у студентов будет способствовать обеспечению всех отраслей экономики востребованными специалистами, с высоким уровнем цифровых компетенций Экономикалық тиімділік бағдарламаны іске асыру барысында нәтиже тұрғысынан қол жеткізілетін ғылыми негізделген модель, СҚК қалыптастыру әдістемесі, цифрлық этикет Кодексі және басқа да құралдар университеттердің "on-line community" цифрлық кеңістігінде қашықтықтан және on-line оқытуды ұйымдастыру мен басқаруда жоғары тиімділікті қамтамасыз етудің негізі болып табылатындығымен айқындалады. Сондай-ақ, студенттерде ЖКМ қалыптастыру экономиканың барлық салаларын цифрлық құзыреттіліктің жоғары деңгейімен айқындалатын сұранысқа ие мамандармен қамтамасыз етуге ықпал ететін болады Образовательные учреждения заинтересованные в создании оптимальной среды для эффективного обучения студентов и улучшения взаимодействия между преподавателями и обучающимися в онлайн-форматах Онлайн форматта оқытушылар мен студенттердің өзара әрекеттестігін жақсарту мен тиімді оқытуға арналған оңтайлы орта құруға қызығушылық танытатын білім беру ұйымдары |
||
UDC indices | ||
378 | ||
International classifier codes | ||
14.35.01; | ||
Readiness of the development for implementation | ||
Key words in Russian | ||
кастомизация; сетевая коммуникативная культура; цифровой этикет; «on-line community»; структура сетевых онлайн-сообществ; сетевая коллаборация; | ||
Key words in Kazakh | ||
кастомизация; желілік коммуникативтік мәдениет; цифрлық этикет; «on-line community»; структура сетевых онлайн-сообществ; сетевая коллаборация; | ||
Head of the organization | Тілеп Болат Анапияұлы | / |
Head of work | Абдигапбарова Улжаркын Муслимовна | Доктор педагогических наук / профессор |
Native executive in charge |