Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0323РК01535 | AP19678646-KC-23 | 0123РК00451 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 1 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 19100899.5 | AP19678646 | ||
Name of work | ||||
Педагогическое обеспечение кибербезопасности школьной среды с использованием комплаенс-менеджмента | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Жилбаев Жанбол Октябрович | |||
0
0
2
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Павлодарский педагогический университет имени Әлкей Марғұлан | ||||
Abbreviated name of the service recipient | ППУ имени Әлкей Марғұлан | |||
Abstract | ||||
система кибербезопасности школьной среды мектеп ортасының киберқауіпсіздік жүйесі Цель проекта заключается в концептуальном обосновании киберугроз как формы воздействия, разрушающей основы социальной и психологической защиты личности, и разработка системы педагогического обеспечения кибербезопасности школьной среды с использованием комплаенс-менеджмента. Ұсынылған жобаның негізгі мақсаты жеке тұлғаны әлеуметтік және психологиялық қорғаудың негіздерін бұзуға әсер ету нысандары ретінде киберқауіптерді тұжырымдамалықда негіздеу және комплаенс-менеджментті пайдалану арқылы мектептің білім беру ортасының киберқауіпсіздігін педагогикалық қамтамасыз ету жүйесін әзірлеу. теоретические 1)анализ трудов научных экспертов; 2)библиометрический и научнометрический анализ трудов казахстанских и зарубежных ученых с использованием программы VOSviewer; 3)контент-анализ для рабочих определений ключевых терминов исследования; 4)изучение и обобщение практического опыта казахстанских и зарубежных школ по вопросам обеспечения кибербезопасности образовательной среды; 5) оценка кибербезопасности образовательной среды школы с использованием соответствующих диагностик; эмпирические – 1) анкетирование и интервьюирование участников образовательного процесса; социологический онлайн-опрос с помощью Google- или Яндекс-форм; 2) измерение и математическая обработка статданных с использованием статистической программы SPSS (версия IBM SPSS Statistics 28 — май 2021 года); 3) графическая и дескриптивная интерпретация статданных; 4) сравнительный и корреляционный анализ результатов практической верификации основных положений исследования; 5) диагностическое шкалирование, в том числе в соответствии с коэффициентом Альфа Кронбаха (a-Кронбаха); 6) опытно-педагогическая работа по формированию цифровой грамотности субъектов образовательного процесса школы в контексте кибербезопасности среды; 7) независимая экспертиза разработанных продуктов; 8) а также методы управления проектом, направленные на равномерное, последовательное использование интеллектуальных, временных ресурсов. Теориялық 1)ғылыми сарапшылардың еңбектерін талдау; 2)VOSviewer бағдарламасын пайдалана отырып, қазақстандық және шетелдік ғалымдардың еңбектерін библиометриялық және ғылыми-метрологиялық талдау; 3)зерттеудің түйінді терминдерінің жұмыс анықтамаларына арналған контент-талдау; 4) білім беру ортасының киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері бойынша қазақстандық және шетелдік мектептердің практикалық тәжірибесін зерделеу және қорыту; 5) тиісті диагностикаларды пайдалана отырып, мектептің білім беру ортасының киберқауіпсіздігін бағалау; эмпирикалық 1)білім беру процесіне қатысушыларға сауалнама жүргізу және сұхбат беру; Facebook немесе Яндекс-формалар көмегімен әлеуметтік онлайн сауалнама жүргізу; 2)SSPS статистикалық бағдарламаны (IBM Statistics 28 нұсқасы - 2021 жылғы мамыр) пайдалана отырып статистикалық деректерді өлшеу және математикалық өңдеу; 3)статистикалық деректерді графикалық және дескриптивтік түсіндіру; 4)зерттеудің негізгі ережелерін практикалық верификациялау нәтижелерін салыстырмалы және корреляциялық талдау; 5) диагностикалық шкалалау, оның ішінде Альфа Кронбах (a-Кронбах) коэффициентіне сәйкес; 6) орта кибер қауіпсіздігі контекстінде мектептің білім беру процесі субъектілерінің цифрлық сауаттылығын қалыптастыру бойынша тәжірибелік-педагогикалық жұмыс; 7) әзірленген өнімдердің тәуелсіз сараптамасы; 8) сондай-ақ зияткерлік, уақытша ресурстарды біркелкі, дәйекті пайдалануға бағытталған жобаны басқару әдістері. 1) описана характеристика концептуальных основ кибербезопасности образовательной среды школы с использованием комплаенс-менеджмента; 2) определены дескрипторы базовых понятий кибербезопасности; 3) дана характеристика роли и места комплаенс-менеджмента в школьной образовательной среде; 4) описана характеристика факторов негативного психоманипулятивного воздействия киберугроз; 5) разработаны программы, сценарии, составлены протоколы семинаров, тренингов среди учителей и родителей школьников; 6) выявлены эмпирические предпосылки обеспечения кибербезопасности; 7) разработана система критериев, дескрипторов уровней цифровой грамотности, диагностический инструментарий для измерения цифровой грамотности, степени тревожности и напряженности субъектов; 8) описана характеристика уровней и индекса цифровой грамотности, психоэмоционального состояния субъектов школьной образовательной среды; 9) описана характеристика применяемых в школе защитных средств; 10) разработаны программы, сценарии, протоколы семинаров; 11) разработаны материалы тренингов; 12) разработан комплекс превентивных стратегий обеспечения кибербезопасности; 13) разработаны механизмы противодействия негативному влиянию киберопасности на социальную и психологическую стабильность субъектов ; 14) разработан кроссплатформенный сайт с инструментами для загрузки материалов по кибербезопасности образовательной среды и сами материалы. 1) комплаенс-менеджментті пайдалана отырып, мектептің білім беру ортасының киберқауіпсіздігінің тұжырымдамалық негіздерінің сипаттамасы сипатталған; 2) Киберқауіпсіздіктің негізгі ұғымдарының дескрипторлары айқындалған; 3) мектептің білім беру ортасындағы комплаенс-менеджменттің рөлі мен орны сипатталған; 4) киберқауіптердің теріс психоманипуляциялық әсер ету факторларының сипаттамасы сипатталған; 5) бағдарламалар, сценарийлер әзірленген, семинарлар хаттамалары, 6) мектептің білім беру ортасының киберқауіпсіздігін қамтамасыз етудің эмпирикалық алғышарттары анықталды; 7) цифрлық сауаттылық деңгейлерінің критерийлері, дескрипторлары жүйесі, мектептегі білім беру ортасы субъектілерінің цифрлық сауаттылығын, мазасыздық дәрежесін және шиеленісті өлшеуге арналған диагностикалық құралдар әзірленді; 8) цифрлық сауаттылық деңгейлері мен индексінің сипаттамасы, мектептегі білім беру ортасы субъектілерінің психоэмоционалдық жай-күйі сипатталды; 9) мектепте қолданылатын қорғау құралдарының сипаттамасы сипатталды; 10) бағдарламалар, сценарийлер әзірленді, семинар хаттамалары; 11) тренинг материалдары әзірленді; 12) киберқауіпсіздікті қамтамасыз етудің алдын алу стратегияларының кешені әзірленді; 13)субъектілердің әлеуметтік және психологиялық тұрақтылығына Киберқауіпсіздіктің теріс әсеріне қарсы іс-қимыл тетіктері әзірленді; 14) білім беру ортасының киберқауіпсіздігі жөніндегі материалдарды және материалдардың өзін жүктеуге арналған құралдары бар кросс-платформалық сайт әзірленді. 1) разработана система критериев, дескрипторов уровней цифровой грамотности, диагностический инструментарий для измерения цифровой грамотности, степени, степени тревожности и напряженности субъектов школьной образовательной среды, обусловленных кибератаками и кибертерроризмом; 2) разработана программа обучения кибербезопасности для учителей, учеников, родителей; 3) проведены семинары и тренинги; 4) разработан кроссплатформенный сайт с материалами по овладению знаниями в области обеспечения кибербезопасности образовательной среды. 1) цифрлық сауаттылық деңгейлерінің критерийлері, дескрипторлары жүйесі, кибершабуылдар мен кибертерроризмге байланысты мектептегі білім беру ортасы субъектілерінің цифрлық сауаттылығын, мазасыздық дәрежесін, дәрежесін және шиеленісін өлшеуге арналған диагностикалық құралдар әзірленді; 2) мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар үшін киберқауіпсіздікті оқыту бағдарламасы әзірленді; 3) семинарлар мен тренингтер өткізілді; 4) кросс-платформалық сайт әзірленді білім беру ортасының киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы білімді игеру жөніндегі материалдар. Разработана программа обучения кибербезопасности, проведены семинары и тренинги с учителями, учениками, родителями. Киберқауіпсіздікті оқыту бағдарламасы әзірленді, мұғалімдермен, оқушылармен, ата-аналармен семинарлар мен тренингтер өткізілді. Эффективность данного этапа исследования заключается в проведении анализа мирового и казахстанского опыта обучения кибербезопасности и комплаенс-менеджмента системы обеспечения кибербезопасности в школьной среде, разработке программы обучения, проведении диагностики уровня цифровой грамотности, тревожности в киберсреде. Зерттеудің осы кезеңінің тиімділігі мектеп ортасында киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйесінің киберқауіпсіздікті оқытудың және комплаенс-менеджменттің әлемдік және қазақстандық тәжірибесіне талдау жүргізу, оқыту бағдарламасын әзірлеу, цифрлық сауаттылық деңгейін, киберортадағы мазасыздықтың диагностикасын жүргізу болып табылады. образовательный процесс школы, дистанционные технологии обучения, система повышения квалификации педагогов и система подготовки будущих учителей; все субъекты образовательной среды (руководители школ, учителя, обучающиеся и их родители), а также органы управления образования всех уровней, методические службы областного, районного/городского уровней. мектептің білім беру процесі, қашықтықтан оқыту технологиялары, педагогтердің біліктілігін арттыру жүйесі және болашақ мұғалімдерді даярлау жүйесі; білім беру ортасының барлық субъектілері (мектеп басшылары, мұғалімдер, білім алушылар және олардың ата-аналары), сондай-ақ барлық деңгейдегі білім беруді басқару органдары, облыстық, аудандық/қалалық деңгейдегі әдістемелік қызметтер. |
||||
UDC indices | ||||
371.2 | ||||
International classifier codes | ||||
14.01.11; | ||||
Key words in Russian | ||||
образовательная среда школы; кибербезопасность; киберзащита; киберэтика; цифровая грамотность; комплаенс-менеджмент; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
мектептің білім беру ортасы; киберқауіпсіздік; киберқорғау; киберэтика; Сандық сауаттылық; комплаенс менеджменті; | ||||
Head of the organization | Байдалинова Бибенур Аскаровна | Кандидат биологических наук / доцент | ||
Head of work | Жилбаев Жанбол Октябрович | Кандидат педагогических наук, доцент / доцент по специальности педагогика |