Inventory number IRN Number of state registration
0323РК01723 AP13068252-KC-23 0122РК00139
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 3
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 16123587 AP13068252
Name of work
Подготовка универсального педагога STEM-образования с использованием массовых открытых онлайн-курсов
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Мухамедиева Кымбатша Мауленовна
0
0
1
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Павлодарский педагогический университет имени Әлкей Марғұлан
Abbreviated name of the service recipient ППУ имени Әлкей Марғұлан
Abstract

Процесс подготовки универсального педагога STEM-образования

STEM-білім берудің әмбебап педагогін даярлау процесі

Создание массовых открытых онлайн-курсов для STEM обучения студентов образовательных программ естественно-научного направления подготовки педагогических кадров

Жаратылыстану-ғылыми бағытындағы педагог кадрларды даярлаудың білім беру бағдарламалары студенттерін STEM оқытуға арналған көпшілік ашық онлайн курстарын құру

При реализации проекта использовались методы педагогических исследований: - сбор данных; - научный и критический анализ, - индукция и дедукция; - педагогическое моделирование; - эмпирические методы исследования; - пед.эксперимент; - наблюдение.

Жобаны жүзеге асыру кезінде мынадай педагогикалық зерттеу әдістері қолданылды: - деректер жинау; - ғылыми-сыни талдау; - индукция және дедукция; - педагогикалық модельдеу; - зерттеудің эмпирикалық әдістері; - педагогикалық эксперимент; - бақылау.

Разработан учебно-методический комплекс (руководство для учителя и рабочая тетрадь учащегося, цифровой контент) по подготовке педагога для организации STEM обучения в школе. Публикация 3 пособий, направленных на повышение мотивации школьников к изучению актуальных предметных областей STEM. В научно-исследовательском направлении STEM издана монография. Разработанный цифровой контент включает в себя цифровые образовательные ресурсы, подтверждённые авторскими свидетельствами, видеолекции и презентации. Организован научно-исследовательский кружок «STEM club». Проведение научных консультаций для школьников по научно-исследовательским проектам в направлении STEM, в результате которых в республиканском конкурсе научных проектов «Зерде» среди школьников 2-7 классов на областном туре были награждены школьники дипломами 2 и 3 степени. Консультирование и руководство дипломных работ студентов в направлении STEM образования. Спроектирована структура массового открытого онлайн-курса «STEM Education» для организации STEM обучения в условиях сотрудничества педагогического вуза со школой. Освещение результатов в отечественных изданиях, рекомендованных КОКСОН по исследованию и внедрению STEM образования в систему обучения педагогического вуза. Новизна результатов исследования на данном промежуточном этапе выражается в разработке методического обеспечения для учителей и рабочих тетрадей для учащихся по проектной деятельности в направлении STEM.

Мектепте STEM білім беруді ұйымдастыру үшін мұғалімдерді даярлауға арналған оқу-әдістемелік кешен (мұғалімге арналған нұсқаулық пен оқушының жұмыс дәптері, цифрлық контент) әзірленді. Мектеп оқушыларының STEM өзекті пәндік салаларын оқуға ынтасын арттыруға бағытталған 3 оқу құралы шығарылды. STEM ғылыми-зерттеу бағытында монография жарық көрді. Әзірленген цифрлық контент авторлық куәліктермен расталған сандық білім беру ресурстарын, бейне дәрістер мен презентацияларды қамтиды. «STEM club» ғылыми-зерттеу үйірмесі ұйымдастырылды. STEM саласындағы ғылыми жобалар бойынша мектеп оқушыларына ғылыми кеңестер өткізіліп, соның нәтижесінде 2-7 сынып оқушылары арасындағы «Зерде» республикалық ғылыми жобалар байқауының облыстық турында мектеп оқушылары 2 және 3 дәрежелі дипломдармен марапатталды. STEM білім беру бағытында студенттердің дипломдық жұмыстарына кеңес беру және жетекшілік ету жұмыстары жүргізіледі. Педагогикалық ЖОО мен мектеп арасындағы ынтымақтастық аясында STEM білім беруді ұйымдастыруға арналған «STEM Education» жаппай ашық онлайн курсының құрылымы жобаланды. Педагогикалық ЖОО-ның білім беру жүйесінде STEM білім беруді зерттеу және енгізу бойынша БҒССҚЕК ұсынған отандық басылымдарда нәтижелер жарияланды. Осы аралық кезеңдегі зерттеу нәтижелерінің жаңашылдығы STEM бағытындағы жобалық іс-әрекеттер бойынша мұғалімдерге әдістемелік құралдар және оқушыларға арналған жұмыс дәптерлерін әзірлеуде көрінеді.

Основными конструктивными и технико-экономическими показателями определены следующие результаты: для подготовки универсального педагога STEM образования в условиях сотрудничества педагогического вуза со школой был произведен закуп в STEM кабинет следующего оборудования: ноутбуки, планшеты, 3D принтеры, 3D сканер, робототехнические наборы на базе Arduino; приобретенное оборудование позволило освоить инструменты STEM технологий, которые в дальнейшем будут использованы учителями и студентами в процессе реализации проектной деятельности в STEM направлении; для реализации проектной деятельности разработаны шаблоны методического обеспечения для учителей школ по реализации STEM проектов.

Негізгі сындарлы және техникалық-экономикалық көрсеткіштермен мынадай нәтижелер айқындалды: педагогикалық ЖОО-ның мектеппен ынтымақтастығы жағдайында STEM - білім берудің әмбебап педагогін даярлау үшін STEM кабинетіне мынадай жабдықтарды сатып алу жүргізілді: ноутбуктар, планшеттер, 3D принтерлер, 3D сканер, Arduino базасындағы робототехникалық жиынтықтар; сатып алынған жабдық STEM технологияларының құралдарын игеруге мүмкіндік берді, оларды алдағы уақытта STEM бағытында жобалық қызметті іске асыру процесінде мұғалімдер мен студенттер пайдаланатын болады; жобалық қызметті іске асыру үшін мектеп мұғалімдеріне STEM жобаларын іске асыру бойынша әдістемелік қамтамасыз ету шаблондары әзірленді.

На данном этапе исследования разрабатывается учебно-методический комплекс (руководство для учителя и рабочая тетрадь учащегося, цифровой контент) по подготовке педагога для организации STEM обучения в школе. Разработан элективный курс «STEM технологии» для студентов по направлению естественно-научной подготовки кадров в педагогическом вузе по образовательным программам 6В01530 «Информатика», 6В01510 «Математика», 6В01512 «Математика-Информатика», 6В01520 «Физика», 6В01521 «Физика-Информатика». Разработан электронный учебно-методический комплекс дисциплины «STEM технологии».

Зерттеудің осы кезеңінде мектепте STEM білім беруді ұйымдастыру үшін мұғалімдерді даярлауға арналған оқу-әдістемелік кешен (мұғалімге арналған нұсқаулық пен оқушының жұмыс дәптері, цифрлық контент) әзірленуде. 6В01530 «Информатика», 6В01510 «Математика», 6В01512 «Математика-Информатика», 6В01520 «Физика», 6В01521 «Физика-Информатика» білім беру бағдарламалары бойынша педагогикалық жоғары оқу орнында жаратылыстану-ғылыми мамандарды даярлау саласындағы студенттер үшін «STEM технологиялары» элективті курсы әзірленді. «STEM технологиялары» пәні бойынша электрондық оқу-әдістемелік кешен әзірленді.

На промежуточном этапе выполнения проекта разработан учебно-методический комплекс (руководство для учителя и рабочая тетрадь учащегося, цифровой контент) по подготовке педагога для организации STEM обучения в школе. Разработан элективный курс «STEM технологии» для студентов по направлению естественно-научной подготовки кадров в педагогическом вузе. Разработан электронный учебно-методический комплекс дисциплины «STEM технологии». Публикация 3 учебно-методических пособий, направленных на повышение мотивации школьников к изучению актуальных предметных областей STEM. В научно-исследовательском направлении STEM издана монография по проектированию и реализации образовательных технологий по робототехнике в вузе. По результатам исследования опубликованы 3 статьи отечественных изданиях, рекомендованных КОКСОН по результатам исследования по внедрению STEM образования в систему обучения педагогического вуза. Разработан цифровой контент, который включает в себя цифровые образовательные ресурсы, подтверждённые авторскими свидетельствами, видеолекции и презентации.

Жобаны орындаудың аралық кезеңінде мектепте STEM білім беруді ұйымдастыру үшін мұғалімдерді даярлауға арналған оқу-әдістемелік кешен (мұғалімге арналған нұсқаулық пен оқушының жұмыс дәптері, цифрлық контент) әзірленді. Педагогикалық ЖОО-да жаратылыстану-ғылыми мамандарды даярлау саласындағы студенттер үшін «STEM технологиялары» элективті курсы әзірленді. «STEM технологиялары» пәні бойынша электрондық оқу-әдістемелік кешен әзірленді. Мектеп оқушыларының STEM өзекті пәндік салаларын оқуға ынтасын арттыруға бағытталған 3 оқу-әдістемелік құрал шығарылды. STEM ғылыми-зерттеу бағытында ЖОО-да робототехника бойынша білім беру технологияларын жобалау және енгізу туралы монография жарық көрді. Зерттеу нәтижелері бойынша педагогикалық ЖОО-ның оқыту жүйесіне STEM білім беруді енгізу бойынша зерттеу нәтижелері бойынша ҒЖБССҚК ұсынған отандық басылымдардың 3 мақаласы жарияланды. Әзірленген цифрлық контент авторлық куәліктермен расталған сандық білім беру ресурстарын, бейне дәрістер мен презентацияларды қамтиды.

Образование, организация учебного процесса в школах и вузах в направлении STEM, подготовка универсального педагога STEM образования.

Білім беру, мектептер мен жоғары оқу орындарында STEM бағытында оқу процесін ұйымдастыру, STEM - білім берудің әмбебап педагогін даярлау.

UDC indices
378:37.046.16
International classifier codes
14.35.00;
Key words in Russian
STEM-образование; STEM-технологии; дополненная и виртуальная реальность; образовательная робототехника; Интернет вещей; искусственный интеллект;
Key words in Kazakh
STEM-білім беру; STEM-технологиялар; толықтырылған және виртуалды шындық; білім беру робототехникасы; Заттар интернеті; жасанды интеллект;
Head of the organization Есенгельдин Бауыржан Сатыбалдыұлы д.э.н. / Профессор
Head of work Мухамедиева Кымбатша Мауленовна Phd / нет