Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0323РК01588 | AP14870918-KC-23 | 0122РК00480 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 2 | ||||
International publications: 2 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 2 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 27602831.6 | AP14870918 | ||
Name of work | ||||
Создание системы развития методической компетентности преподавателей IT-дисциплин на основе непрерывности образования | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Applied | Мухатаев Айдос Агдарбекович | |||
0
0
2
1
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | Нет | |||
Full name of the service recipient | ||||
Товарищество с ограниченной ответственностью "Astana IT University" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | "Astana IT University" | |||
Abstract | ||||
Методическая компетентность преподавателей IT-дисциплин IT-пәндер оқытушыларының әдістемелік құзыреттілігі разработка и внедрение системы повышения методической компетентности, позволяющей улучшить дидактическую подготовку преподавателей IT-дисциплин через эффективное управление их профессиональным развитием IT-пәндер оқытушыларының кәсіби дамуын тиімді басқару арқылы дидактикалық дайындығын жақсартуға мүмкіндік беретін әдістемелік құзыреттілікті арттыру жүйесін әзірлеу және енгізу теоретический (терминологический и кластерный анализ), социально-педагогический (прогнозирование и моделирование), эмпирический (анкетирование, интервьюирование, тестирование, анализ продуктов деятельности, экспертная оценка, эксперимент), mixed methods of research (интеграция количественных и качественных методов исследования), интерпретационный. теориялық (терминологиялық және кластерлік талдау), әлеуметтік-педагогикалық (болжау және модельдеу), эмпирикалық (сауалнама, сұхбат, тестілеу, қызмет өнімдерін талдау, сараптамалық бағалау, эксперимент), аралас зерттеу әдістері (зерттеудің сандық және сапалық әдістерін интеграциялау), интерпретациялық. Подготовлен Проект Концепции. Получено экспертное заключение на проект Концепции. Подготовлена рабочая версия Концепции. Проведен анализ имеющихся систем прогноза и поддержки, особенности преподавания IT-дисциплин. Определены рамочные параметры СПиНП. Подготовлено техзадание. Разработана версия 1.0 СПиНП. Получено экспертное заключение. Подготовлена и актуализирована база данных ППС с привязкой к профилю каждого, с выявлением дидактической компетенции. Результаты по выявлению уровня компетенций: дидактический - 84,85, проектировочный - 79,39; коммуникативный - 85,81; рефлексивный - 87,88; мониторинговый - 91,7; личностно-мотивационный - 83,06. Определена тематика материалов для развития дидактической компетенции. Подготовлен УМК. Опубликованы 2 статьи, входящие в КОКСНВО РК. Опубликована статьи в рецензируемом научном издании, имеющий процентиль по CiteScore в базе Scopus нем мене 35. Тұжырымдама Жобасы Дайындалды. Тұжырымдама жобасына сараптамалық қорытынды алынды. Тұжырымдаманың жұмыс нұсқасы дайындалды. Болжау мен қолдаудың қолда бар жүйелеріне, IT-пәндерді оқытудың ерекшеліктеріне талдау жүргізілді. Болжау жүйесінің және үздіксіз қолдаудың рамалық параметрлері анықталды. Техникалық тапсырма дайындалды. Болжау және үздіксіз қолдау жүйесінің 1.0 нұсқасы жасалды. Сараптамалық қорытынды алынды. Дидактикалық құзыреттілікті анықтай отырып, әрқайсысының бейініне байланыстыра отырып, ПОҚ деректер базасы дайындалды және өзектендірілді. Құзыреттілік деңгейін анықтау бойынша нәтижелер: дидактикалық - 84,85, жобалау - 79,39; коммуникативтік - 85,81; рефлексивті - 87,88; мониторингтік - 91,7; тұлғалық-мотивациялық - 83,06. Дидактикалық құзыреттілікті дамыту үшін материалдардың тақырыбы анықталды. Оқу-әдістемелік кешен дайындалды. Білім және ғылым саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитетіне кіретін 2 мақала жарияланды. Scopus базасында citescore бойынша процентилі бар рецензияланған ғылыми басылымда мақала жарияланды, онда мен 35. Конструктивные и технико-экономические показатели по проекту не предусмотрены Жоба бойынша құрылымдық-техникалық-экономикалық көрсеткіштер қарастырылмаған В данный интервал отчетного периода согласно календарного плана внедрение не запланировано Есепті кезеңнің осы аралығында күнтізбелік жоспарға сәйкес жүзеге асыру жоспарланбайды Эффективность разработанной системы повышения методической компетентности будет оценена на 3 году реализации научного проекта. Әзірленген әдістемелік құзыреттілікті арттыру жүйесінің тиімділігі ғылыми жобаны іске асырудың 3 жылына бағаланатын болады. в системе технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования, повышения квалификации кадров, в теории и практике информатизации и создания инновационно-информационной среды. техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру, кадрлардың біліктілігін арттыру жүйесінде, ақпараттандыру теориясы мен практикасында және инновациялық-ақпараттық орта құруда. |
||||
UDC indices | ||||
378.046.4 | ||||
International classifier codes | ||||
14.35.07; | ||||
Key words in Russian | ||||
Методическая компетентность; Развитие компетентности; Информационная система; Непрерывное обучение; Методика преподавания; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
Әдістемелік құзыреттілік; Құзыреттілікті дамыту; Ақпараттық жүйе; Үздіксіз оқыту; Оқыту әдістемесі; | ||||
Head of the organization | Омирбаев Серик Мауленович | Доктор экономических наук / Профессор | ||
Head of work | Мухатаев Айдос Агдарбекович | Кандидат педагогических наук / доцент |